سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، چراغ خرد است . [امام علی علیه السلام]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

راه اندازی شبکه ای تحت عنوان پیروان شریعتی در اینترنت

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی به تازگی شبکه ای تحت عنوان پیروان شریعتی در اینترنت ایجاد شده است.

این شبکه یک شبکه اجتماعی شببه فیس بوک است که کاربران آن می توانند یک پیام با طول 1000 کاراکتر به همراه تصویر ، ویدئو ، لینک و فایل داشته و با دنبال کردن کاربران ، افکار و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند.

این شبکه جهت هماهنگی کارهای فرهنگی و سیاسی نوگرایان دینی ، به ویژه پیروان علی شریعتی ، ایجاد گردیده است.

گفته می شود نوگرایان دینی با این شبکه اختصاصی ، قادر به ارتباط با یکدیگر بوده و می توانند تازه ترین های تحولات نوگرایی دینی و تحولات سیاسی اجتماعی را پیگیری نمایند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/2:: 5:15 عصر     |     () نظر
گرایش روزافزون به ارزش‌های دینی و بویژه اسلام غرب را به وحشت انداخته است

خبرگزاری فارس: ترویج اسلام‌هراسی در کشورهای غربی با اظهارات نژادپرستانه سران برخی از احزاب تندرو اروپایی ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است.


به گزارش فارس، پس از آن که اظهارات فاشیستی "مارین لوپن " قائم مقام حزب تندرو جبهه ملی در خصوص مقایسه نیایش مسلمانان با اشغالگری آلمان نازی با بی تفاوتی مسئولان فرانسوی مواجه شد و هیچگونه پیگرد قضایی در این خصوص صورن نگرفت اینک مقامات فرانسوی یک قدم جلوتر آمده و در اقدامی آشکار به برگزاری کنفرانسی با محوریت تهدید اسلام برای اروپا مبادرت می‌ورزند. در کنفرانس پاریس که با عنوان خطر اسلام برای اروپا برگزار شد شماری از شخصیتهای تندرو از احزاب مختلف شرکت داشتند. در این نشست اسلام به عنوان دینی که خطری برای تمدن اروپایی قلمداد می شود معرفی گردید.
در همین خصوص "فابریس روبر " رئیس حزب بلوک هویت‌طلب که از احزاب افراطی فرانسه قلمداد می‌شود گفت هدف از برگزاری این کنفرانس معرفی اسلام به عنوان خطری برای اصول لائیسیته و ارزش‌های تمدن اروپایی است. این حزب قرار است در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 با حزب تندرو جبهه ملی رقابت کند.
به نظر می رسد توهین به ارزشهای دینی سایر ادیان اکنون به عرصه ای برای رقابتهای انتخاباتی احزاب تندرو در اروپا تبدیل شده است. دولتمردان اروپایی که ادعای آزادی بیان و ادیان دارند اکنون اگر وارد عمل نشوند و مانع توهین به اعتقادات پیروان سایر ادیان نشوند شاید فردا فرصت مقابله با بحران‌های ناشی از چنین رویکردهایی را نداشته باشند. در شرایطی که اروپا از بحران مالی رنج می‌برد و در حل و فصل این معضل درمانده شده است اکنون زمان مناسبی برای استفاده ابزاری از سایر ادیان به منظور پای نهادن در رقابتهای انتخاباتی نیست.
روبر گفت مسئله این نیست که تعداد مساجد زیاد نیست بلکه معضل این است که تعداد مسلمانان زیاد است. وی شمار مسلمانان را در اروپا نگران‌کننده خواند. در این همایش اسلام هراسی از اسکار فریزینگر رهبر حزب افراطی یو دی سی سوئیس که موفق به لغو مجوز ساخت مناره در سوئیس شده بود نیز به عنوان یک قهرمان استقبال شد. رنه مارشان نویسنده و روزنامه نگار تندرو فرانسوی نیز با انتقاد از گسترش موج اسلام در اروپا گفت یک مسجد مانند یک کلیسا مکانی برای نیایش نیست بلکه مسجد محفلی سیاسی است. این همایش در حالی برگزار می شود که اسلام به عنوان دین صلح و رحمت هیچگاه توهین به سایر ادیان را مجاز نشمرده و بر ایجاد جهانی بر اساس صلح و آرامش تاکید کرده است.
مسلمانان هرگز به پیروان سایر ادیان و پیامبران آنها توهین نمی‌کنند اما هر روز شاهد توهین به ارزش‌های دین اسلام در غرب به اصطلاح متمدن هستیم. دولتمردان غربی باید برای جلوگیری از بروز بحران‌های اجتماعی در آینده تا دیر نشده دست به کار شوند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/2:: 5:14 عصر     |     () نظر
ساعات آغاز به‌کار ادارات و مشاغل مختلف در تهران/ ادارات یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند

 

هیئت وزیران ساعات آغاز به‌کار ادارات و مشاغل مختلف در شهر تهران را تصویب کرد.

‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس این مصوبه، ساعت آغاز کار واحدهای نظامی 6:30 تا 7‌، واحدهای صنعتی 7، مدارس 7:15 تا 7:45 دقیقه صبح تعیین شده است.

همچنین ساعات آغاز کار بانک‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و بخش‌های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعم از دانشگاه ها و بیمارستانها 8 صبح تعیین شده است.

کار در سازمان‌های دولتی و عمومی نیز 8:30 صبح آغاز خواهد شد.

هیئت وزیران ساعت آغاز کار بازاریان و اصناف را نیز 9:30 تا 10 صبح اعلام کرده است.

بر اساس بند دیگری از مصوبه هیئت وزیران، سازمان‌های دولتی و عمومی مکلف شدند ساعات کار را به نحوی تنظیم کنند که یک ساعت زودتر از زمان مقرر پایان یابد و کسری ناشی از این بند، از طریق دورکاری و کار در منزل جبران شود.

هیئت وزیران همچنین به دستگاه‌های دولتی اجازه داد تا پایان سال 1389‌، حداقل بیست درصد از وظایف و خدمات خود را از طریق روش‌های دورکاری و کار در منزل تعریف کنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/2:: 5:14 عصر     |     () نظر
الهام: در فتنه88 تکیه‌گاه اصلی هاشمی بود

 

مشاور حقوقی رئیس‌جمهور گفت: فتنه‌گران در سال گذشته و در حادثه تاسفبار عاشورای حسینی راه و شیوه بنی‌صدر و امثال او را رفتند و نشان دادند که فتنه 59 در فتنه 88 ظهوری مجدد پیدا کرد.

به گزارش فارس، غلامحسین الهام صبح امروز در همایشی که به مناسبت سالگرد نهم دی ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد اظهار داشت: بنی‌صدر نیز در سال 59 در یک میتینگ سیاسی آن هم در روز عاشورای حسینی حرکتی حرمت‌شکنانه انجام داد و جریان فتنه نیز اشتباه چنین فرد ضاله‌ای را در سال 88 مرتکب شدند.

وی صحنه‌گردانان اصلی حوادث فتنه‌انگیز سال گذشته را گروهی کینه‌توز به نظام، انقلاب و راه امام راحل اعلام نمود و تصریح کرد: انقلاب ما با این فتنه‌ها بیگانه نیست به طوری که پیچیده‌ترین آن را در 31 سال گذشته به خود دیده و تجربه کرده است.

وزیر سابق دولت نهم با بیان اینکه در این فتنه‌ها پشتیبانی و تکیه‌گاه اصلی هاشمی رفسنجانی بوده است خاطرنشان کرد: پیچیدگی فتنه سال گذشته ناشی از تکیه بر چنین شخصیت‌هایی بود که سبب شد در فضای غبارآلود عده‌ای نتوانند مسیر حق و باطل را تشخیص دهند.

الهام نقش‌آفرینی خانواده هاشمی را در فتنه سال گذشته محرز و مبرهن اعلام کرد و افزود: برخی از شخصیت‌های انقلابی کشورمان در این جریان رفوزه شدند و نتوانستند در مسیر دفاع از خط ولایت نمره قبولی بگیرند.

وی هشت ماه فتنه را سنگین‌تر از هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: باید افرادی چون هاشمی رفسنجانی بی‌تجربگی نمی‌کردند چرا که عرصه سیاست این بی‌تجربگی‌ها را برنمی‌تابد.

مشاور حقوقی رئیس‌جمهور با استناد به سخن هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه گفت: « لزومی ندارد دولت من سیاسی باشد من خودم به حد کافی سیاسی هستم» افزود: از هاشمی رفسنجانی که آدم پخته و باتجربه‌ای در علم سیاست بود حرکاتی که در حادثه سال گذشته به نام او و با پشتیبانی حامیان او صورت گرفت بعید به نظر می‌رسد.

وی در این زمینه افزود: اگر امروز سران فتنه دستگیر نشده‌اند به خاطر مصلحت نظام بوده است و برخی خواص نیز پشتیبان چنین شخصیت‌هایی در کشور هستند.

وی در ادامه سخنان خود حماسه نهم دی ماه را خنثی‌کننده تمام این فتنه‌‌گری‌ها و دسیسه‌های پشت صحنه اعلام کرد و گفت: نهم دی ماه سیل خروشانی بود که چنین خس و خاشاکی را نابود کرد و برخی از آنها را نیز به گوشه عزلت و کنج غربت انداخت.

مشاور رئیس ‌جمهور جریان فتنه سال 88 را فتنه طراحی شده از سوی دشمنان با هدف نفوذ در اسلام و استحاله ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم آگاه‌تر از آن هستند که با چنین فتنه‌هایی دچار خطا و یا اشتباه شوند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/2:: 5:14 عصر     |     () نظر

نشریه بهائیت ویژه کودکان!

درج مطالب در این نشریه به گونه ای می باشد تا کودکان تحت تاثیر افکار مخرب این فرقه ضاله قرار دهد.

به گزارش کلمه نیوز، در همین راستا به تازکی نشریه نوزده که ویژه کودکان می باشد در یکی از شهرستانهای استان فارس توزیع شده است.

نکته حائز اهمیت نوع درج مطالب در این نشریه می باشد که در آن سعی شده به گونه ای طرف مخاطب خود که کودکان می باشد تحت تاثیر افکار مخرب این فرقه ضاله قرار دهد.

یکی از اهدافی که فرقه ضاله بهائیت خصوصا طرح آموزش موصف به روحی در دستور کار خود قرار داده بود برنامه ریزی برای ایجاد انحرافات عقیدتی برای کودکان بود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/2:: 5:12 عصر     |     () نظر

دور جدید سرکشی های فتنه گران

پس از آشکار شدن مرگ جریان فتنه در روزهای 16 آذر و عاشورای 89 ،فتنه گران دور جدیدی از تبلیغات خود را شروع کردند.

 

سران فتنه و اطرافیان آنها پس از آنکه در دو مناسبت مهم اخیر یعنی روز دانشجو و عاشورای حسینی نتوانستند هیچ تحرکی از خود نشان دهند ، اکنون دوباره پشت نقاب تظلم خواهی پنهان شده و با سرکشی از خانواده فتنه گران در زندان ، فریاد مظلومیت سرداده اند.

فتنه گرانی که دروغ به مردم ، تهمت وتخریب چهره رهبری معظم و نظام را در پرونده دارند و با فریب خود موجب بر زمین ریخته شدن خون جوانان این کشور شدند اکنون خود را مظلوم عالم معرفی می کنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/2:: 5:12 عصر     |     () نظر

اسکیزوفرنی سبز!
تا دیروز می گفتیم جنب و جوش سبز را بایست از جنبه های «اجتماعی» تحلیل کرد، امروز می گوییم بایست این جنب و جوش را از لحاظ «روانشناختی» بررسی کرد.

محمد صادق باطنی در مطلب اخیر وبلاگ "بی عمر" با انتشار دو فیلم از فتنه گران سبز، نوشت:

از همان زمانی که آهسته آهسته دست بندهای سبز بر دستان دوستانمان پیدا شد، به آنها تذکر دادیم که این به اصطلاح جنبشِ به اصطلاح اعتراضی بر پایه احساسات شکل گرفته و جهت و آرمانِ ایجابی مشخصی ندارد ... گوش به حرفمان نکردند که نکردند.

هر چه به آنها گفتیم یک حرکت اجتماعی بایست ابتدا و انتهای مشخصی داشته باشد، نقشه راه داشته باشد، رهبر داشته باشد، مانیفست داشته باشد، اهداف کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشد، وحدت کلمه ی ایجابی داشته باشد، اصالت داشته باشد، هویت داشته باشد ... هرچه گفتیم گوش به حرفمان نکردند که نکردند.

هرچه گفتیم، مسیری که برگزیده اید انتهایش شکست است، یاس است، ناامیدی است، حرکتتان موجی است، آن هم با طول موجی میرا، درخت موجتان بی ریشه است و احساسات آن را بوجود آورده، احساسات مثل باد است برای درخت، درخت آب می خواهد تا ریشه دهد، وگرنه وزش باد یک روز هست یک روز نیست، هر چه ما گفتیم گوش به حرفمان نکردند که نکردند.

هرچه گفتیم از جبهه تان صداهای متضاد به گوش می رسد، رهبرتان را مشخص کنید، چارچوبتان را برگزینید، تکلیفتان را با قانون مشخص کنید، تکلیفتان را با دین مشخص کنید، تکلیفتان را با امام خمینی مشخص کنید، تکلیفتان را با نظام مشخص کنید، تکلیفتان را با اسرائیل مشخص کنید، تکلیفتان را با امریکا مشخص کنید، تا بیانیه میرحسینتان با سفارشات سازگارایتان با خروجی اتاق فکر مهاجرانی و گنجی و ... اینقدر با هم فرق نداشته باشد، تا حداقل خودتان بدانید با چه می جنگید و برای برپایی چه چیز تلاش می کنید ... گوش به حرفمان نکردند که نکردند.

آنقدر گوش به حرفمان نکردند که آخرش جنبششان که می توانست همچون نورافکنی شدیدالنور، امروز به یکی از تاثیرگذارترین پایگاههای اجتماعی کشور مبدل شود، تبدیل شد به جنب و جوشی که امروز همچون چراغ گردسوز «خانه ی مادربزرگه»، در خاموشی مطلق به سر می برد و هر از گاهی، چه بشود، کورسویی بزند.

تا دیروز می گفتیم جنب و جوش سبز را بایست از جنبه های «اجتماعی» تحلیل کرد، امروز می گوییم بایست این جنب و جوش را از لحاظ «روانشناختی» بررسی کرد. تا جاییکه در برخی نقاطِ این جنب و جوش ظنِّ بیماری اسکیزوفرنی مزمن می رود! و «توهم بی شماربینی» امروز به مرضی فراگیر در بخش قابل توجهی از این جنب و جوش تبدیل شده است.

در کامنتهای مطلب قبلی وبلاگ «بی عمر» بنده خدایی را یافتم که یک تنه 4 کامنت متوالی سبز! گذاشته بود، یکی با نام «رضا»، دیگری با نام «سلیمی»، دیگری با نام «مرادی» و آخر سر هم که گویا شخصیتهایش تمام شده بود، با نام «وای برما»! از کنارش با کرامت گذشتم، گفتم این هم مدل تقلیل یافته ی همانهایی است که سال گذشته می خواستند به زور فوتوشاپ خودشان را بیشمار جلوه دهند، اما امروز که فیلمهای دیشب (شب 16 آذر) سبزها را مرور میکردم، به اتفاق عجیبی برخورد کردم که من را به این واداشت که تمام تذکرهای سال گذشته را بار دیگر تکرار کنم تا دوستانی که هنوز هم عنوان سبز را بر خود یدک می کشند فکری برای این حال نزار همرنگهایشان بکنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/2:: 5:11 عصر     |     () نظر

آیا اتفاق جدیدی در راه است؟/پیام اتاق فکر لندن به فتنه گران

در مناسبات وارتباطات اخیر اصحاب فتنه با دنباله های خارجی فرقه و بخصوص اتاق فکر لندن از جرقه ای صحبت به میان می آید و روی آن تاکید می شود که می تواند سرنوشت ساز باشد.

به گزارش کلمه نیوز گفته می شود  اتاق فکر لندن جریان فتنه در لندن  که زیر نظر مجموعه ای از کارشناسان وابسته به سرویسهای امنیتی  به هدایت عوامل داخلی مشغول است ، در جدید ترین محصول به اصطلاح فکری خود از اصحاب فتنه (مشخصا میرحسین موسوی) خواسته است خودرا برای یک موج جدید اجتماعی آماده نمایند ، این جریان از عوامل داخلی خواسته است شرایط را برای یک تجمع ضروری فراهم آورند و هر طور که شده یکبار دیگر فضای خیابانی را بوجود آورند.

بنابراین گزارش  مجموعه لندن نشین در ادامه پیام خود به موسوی اضافه نموده ، تنها با یک جرقه  کاری خواهیم کرد که هیچکس قادر به خاموش کردن آتش افروخته شده نباشد.

لازم به ذکر است  اصرار و تلاش اتاق فکر لندن در مجاب کردن موسوی برای فراهم کردن شرایط اغتشاش خیابانی و کد هایی که مطرح می شود نشان از طرح توطئه ای جدید داردکه حتی گفته می شود تلاشهای اخیر اصحاب فتنه از 13 آبان تا کنون نیز براین پایه بوده است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/2:: 5:11 عصر     |     () نظر

طرح/9دی؛فتنه باطل شد!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/2:: 5:11 عصر     |     () نظر

قصد ساخت فیلمی از زندگینامه یک تروریست توسط گروهک تروریستی پژاک

به گزارش خبرنگار جنبش سرخ حسینی در پی اعدام فرزاد کمانگر و 3 نفر از عناصر وابسته به کروهگ تروریستی پژاک در اردیبهشت ماه سال جاری در زندان اوین تهران ، در همین راستا دو نفر از فعالین سیاسی وابسته به جریانات تجزیه طلب شهرستان کامیاران ، قصد دارند فیلم مستندی از زندگینامه فرزاد کمانگر تهیه و اکران نمایند.

گفته می شود برخی از نهادهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر طی چند روز اخیر با اشاره به این موضوع درعملیاتی روانی اخباری را مبنی بر ناپدید شدن سازندگان فیلم مذکور منتشر و ناپدید شدن آنها را به نوعی با ساخت فیلم زندگینامه فرزاد کمانگر مرتبط نموده اند.

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/2:: 5:11 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10      >