سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندی که از دانشش استفاده می شود، از هزار عابد بهتر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

فعالیت غیر قانونی مجمع مدرسین و محققین

 مجمع مدرسین هیچ گونه مشروعیت و مقبولیت حقوقی ندارد و صرفا یک تشکل جناحی، باندی است لذا درخواستش از نمایندگان قابل پیگیری نمی‌باشد.

عضو کمیسیون ماده 10 احزاب بااشاره به درخواست مجمع مدرسین و محققین از نمایندگان برای حمایت از فتنه گران زندانیان سیاسی گفت:مجمع مدرسین هیچ گونه مشروعیت و مقبولیت حقوقی ندارد و صرفا یک تشکل جناحی، باندی است لذا درخواستش از نمایندگان قابل پیگیری نمی‌باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اسدالله بادامچیان نماینده مردم تهران با تاکید برنامشروع بودن مجوز فعالیت مجمع مدرسین و محققین افزود: مجمع مدرسین و محققین در دوره ریاست بنده در کمیسیون ماده احزاب درخواست مجوز کرد، اما به دلایلی مجوز فعالیت به این تشکل داده نشد.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی تصریح کرد: هیچ یک از درخواست کنندگان مجوز برای تشکیل مجمع جزء محققان و مدرسان باسابقه حوزه علمیه نبودند و حتی مدیریت حوزه علمیه نیز مدرکی دال بر تایید این افراد صادر نکرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: عدم تامین شرایط و ضوابط موردنظر کمیسیون ماده 10 احزاب موجب عدم اعطای مجوز به این تشکل سیاسی شد اما پس از تکیه اصلاح طلبان برکرسی‌های کمسیون ماده 10 احزاب و تشکیل دولت اصلاحات مجوز فعالیت دینی تشکل سیاسی نامشروع صادر گردید.

وی با اشاره به درخواست مجمع مدرسین و محققین از نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص از وضعیت زندانیان سیاسی تاکید کرد: مجمع مدرسین و محققین هیچ مشروعیت و مقبولیت حقوقی ندارد و صرفا یک تشکل جناحی، باندی است لذا درخواستش از نمایندگان مجلس قابل پیگیری نمی‌باشد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/4:: 7:20 عصر     |     () نظر
امپراطوری خواص در رسانه ملی
چرا سازمان صداوسیما یامین پور را حذف کرد ؟
در حالی که سازمان صداوسیما تمام قد و با حداکثر پتانسیل از برنامه زرد و پرحاشیه ی نود دفاع کرده و به هیچ وجه انتقادات وارده به این برنامه و مجری انحصاری اش را شنوا نیست مشخص نیست که چگونه یک برنامه موثر و بصیرت دهی مثل "دیروز امروز فردا" به این راحتی دستخوش تغییرات می شود؟

"صراط" - هرچند که تلاشهای نمایندگان مجلس و برخی سیاسیون برای پخش مجدد برنامه "دیروز امروز فردا" تا حدودی تاثیر داشت و این برنامه چندی پیش با تغییراتی اساسی و با مجری جدید روی آنتن رفت اما عزت الله ضرغامی نشان داد که در آخر آنچه را که خود بخواهد جامه عمل خواهد پوشاند .

به گزارش صراط برنامه دیروز امروز فردا که با اجرای وحید یامین پور روشنگری بسیاری را در سطح جامعه ایجاد کرده و مورد استقبال مردم و تقدیر جریان حزب الله قرار گرفته بود پس از گذشت مدتی و با فشار برخی چهره های خاص بالاخره به حالت تعلیق در آمد . پس از مدتی تعطیلی و گمانه زنی های پیاپی و همچنین پیگیری های برخی نمایندگان مجلس برای پخش مجدد این برنامه متاسفانه صداو سیمای ضرغامی بدون کوچکترین حمایتی از وحید یامین پور و در حالی که تهیه کننده این برنامه وعده داده بود وی مجری سری جدید خواهد بود، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی وزارت رفاه را جایگزین وی کرد .

بر این اساس ظاهرا حذف دکتر وحید یامین پور از رسانه ملی کلید خورده و قرار نیست تا این استاد دانشگاه امام صادق را دیگر در صدا و سیما ببینیم.

 هرچند که وی پس از پخش برنامه دیروز امروز فردا با اجرای مجری جدید در وبلاگش نوشت: "منتظر نباشید تا درباره ی اتفاق امشب (دلایل عدم حضورم در برنامه ی دیروز امروز فردا) چیزی بگویم."

یامین پور همچنین در مصاحبه با شبکه خبر ایران گفت که کار با تلویزیون تجربه ی دلچسبی برای او نبوده و او دیگر برای همکاری با شبکه سه انگیزه ای ندارد. مجری سابق برنامه جنجالی "دیروز امروز فردا"، اینبار هم از بیان جزئیات و پشت پرده ی اتفاقات سیمای جمهوری اسلامی پرهیز کرد.

 گفتنی است در حالی که سازمان صداوسیما تمام قد و با حداکثر پتانسیل از برنامه زرد و پرحاشیه ی نود دفاع کرده و به هیچ وجه انتقادات وارده به این برنامه و مجری انحصاری اش را شنوا نیست مشخص نیست که چگونه یک برنامه موثر و بصیرت دهی مثل "دیروز امروز فردا" به این راحتی دستخوش تغییرات می شود؟

شنیده ها حاکی از آن است که تهیه کننده این برنامه نیز به زودی تغییر خواهد کرد!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/4:: 7:19 عصر     |     () نظر

رسایی: چرا با «9 دی» آمدیم؟

حجت‌الاسلام حمید رسایی، مدیرمسئول هفته نامه 9 دی در یادداشت اول این نشریه به تشریح اهداف و برنامه‌های آتی این نشریه پداخته است.

حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده اصولگرای مردم تهران در سرمقاله هفته نامه «9 دی» با عنوان «چرا با 9دی آمدیم؟» به تشریح اهداف و برنامه‌های آتی این نشریه پرداخته است.

رسایی در ادامه می‌نویسد:

"روز تجلی قدرت خدا، حرکتی ماندگار، نتیجه هوشیاری، شناخت موقعیت، فهمیدن نیاز انقلاب، حضور در لحظه مناسب، قله فراموش نشدنی، آخرین ضربه به دشمن، اتمام حجت با همه، قوی‌ترین ضربه و... همه اینها تعابیری هستند که امام خامنه‌ای پس از خلق حماسه 9 دی 88 در مناسبت‌های مختلف در خصوص این روز بر زبان آورده‌اند و البته هم ایشان تأکید کرده‌اند که این روز را زنده نگه دارید؛ همین کافی بود که به همراه جمعی از یاران جوان و پرشور دهه سوم انقلاب برای هفته‌نامه‌ای که پس از دو سال و نیم انتظار! مجوز انتشارش از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات صادر می‌شد، نام 9 دی را انتخاب کنیم.

هفته‌نامه 9 دی نشریه‌ای است با رویکرد تحلیلی – خبری. مخاطب این نشریه، خواص عمومی جامعه است، همان‌ها که در میانه فتنه‌ها بدون هیچ چشم‌داشتی برای دفاع از انقلاب همه هستی خود را به میدان می‌آورند، همان‌ها که به دلیل عدم وابستگی به جریانات زر، زور و تزویر نه دوپهلو سخن می‌گویند و نه سیاستمدارانه سکوت می‌کنند، بلکه شفاف و بی‌پرده بر آرمان‌هایشان پای می‌فشارند و برای رسیدن به قدرت معامله نمی‌کنند. بدون تعارف 9 دی قرار است با همان صراحت و بصیرتی به دست مخاطبانش برسد که مردم در این روز از خود به یادگار گذاشتند.

هفته‌نامه 9 دی قرار است در کنار دوستانی که درد انقلاب دارند و دیگر فعالان این عرصه، خط جدیدی از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را در راستای سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های سکّاندار انقلاب بگشاید و به همت این دوستان و با کمک همه آنها که می‌خواهند در این جبهه جدید نقش داشته باشند، مانعی باشد در برابر فتنه‌گران قدیم و فتنه‌های جدید. صریح می‌گوییم که می‌خواهیم ابهامات دشمن را پاسخ دهیم و انحرافات آنها را به رخ‌شان بکشانیم، پس تمام عناصر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، «9 دی» را از خود بدانند و از این فرصت در جهت بصیرت‌افزایی و ارائه تحلیل و استفاده از نقطه نظرات بهره ببرند هفته‌نامه دی مانند همه آنهایی که این روز را در تاریخ ماندگار کردند، به هیچ یک از جریانات و حتی شخصیت‌های سیاسی دلبستگی و وابستگی ندارد و تنها خود را سرباز آفتاب پرفروغ انقلاب می‌داند. دوری و نزدیکی ما به جریانات سیاسی، احزاب، گروه‌ها و شخصیت‌های صاحب نام، به میزان دوری و نزدیکی آنها با اهداف، شعارها و آرمان‌های انقلاب تعریف خواهد شد. قطعاً این عدم وابستگی برای ما هزینه‌هایی را به دنبال خواهد داشت اما چه باک که ما خود را برای پرداخت این هزینه آماده کرده‌ایم.

هفته نامه 9 دی در مواجهه با دو قوه مجریه و قضائیه و همچنین نهاد مهم مجلس و دیگر مجموعه‌های کشور، سیاست حمایت همراه با نقد دلسوزانه را در پیش خواهد گرفت و البته براساس منش و روش رهبری انقلاب، از آنجا که بار سنگین اداره کشور بر دوش دولت است، خود را موظف بر حمایت صریح و قاطعانه از اقدامات مثبت و انقلابی دولت می‌داند و لازم به یادآوری نیست که در برابر اشتباهات یا انحرافات آن نیز سکوت نخواهد کرد؛ به ویژه که تیم نشریه 9 دی، همگی از جمله یاران و حامیان رئیس جمهور خدمتگذار و ارزشمند در انتخابات نهم و دهم ریاست جمهوری بوده‌اند و به همین دلیل نیز حمایت از این دولت و به ویژه رئیس جمهور محترم را وظیفه و انتقاد از آن را از باب امر به معروف و نهی از منکر رسالت خود می‌دانند.

هفته‌نامه 9 دی قرار بود پیش از این با دو پیش شماره و بعد از این نیز به صورت هفته‌نامه در کنار شما باشد، این مهم اما به دلیل محدودیت‌هایی که عمدتاً به دلیل عدم وابستگی این نشریه به کانال‌های مالی جریانات سیاسی است، تحقق نیافت و انشاءالله شماره بعدی آن پس از دو هفته در اختیار شما قرار خواهد گرفت و البته امیدواریم با حمایت‌های شما بتوانیم از آن پس انتشار هفتگی آن را آغاز کنیم.

هرچند در این شماره به تناسب همزمانی انتشار آن با اولین سالروز خلق حماسه نهم دی، بسیاری از مطالب صفحات آن به موضوع فتنه اختصاص یافته اما در ادامه مسیر با اختصاص صفحات متنوع و به منظور بصیرت‌افزایی در جامعه، قطعاً به تمام ابعاد جبهه فرهنگی، فکری، سیاسی و رسانه‌ای جریان انقلاب خواهیم پرداخت. ما برای استفاده از نقطه نظرات شما پنجره‌هایی گشوده‌ایم و از اولین شماره به انتظار تابش نظرات شما نشسته‌ایم، امید آنکه شما هم منتظرمان باشید. کوتاه سخن این که تمام عناصر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی 9 دی را از آنِ خود بدانند و از این فرصت در جهت دفاع از انقلاب اسلامی بهره ببرند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/4:: 7:16 عصر     |     () نظر

سارا شورد:
در اوین برایم مایکل جکسون می‌خواندند!

روزنامه ابتکار نوشت:

حرف‌های متناقض ساراشورد متهم آمریکایی که با رأفت نظام اسلامی با قید وثیقه آزاد شد، در جدیدترین مصاحبه خود که توسط هفته نامه نیوزویک انجام شده، بیشتر به چشم می‌خورد.

وی از یک سو از فضای وحشت آلود زندان اوین سخن گفته که هیچ کس، فرد دیگری را نمی‌دید و حتی شبانه روز مشخص نبود، اما از سوی دیگر می‌گوید که زنان ایرانی در بند، برای او آهنگ مایکل جکسون می‌خواندند و به زبان انگلیسی به او می‌گفتند که دوست دارند سریعتر آزاد شود!!

البته مشخص نکرده چگونه زنان زندانی در اوین او را می‌شناختند، اینقدر انگلیسی بلد بودند و مایکل جکسون حفظ می‌کردند!

وی درباره مساحت سلول خود نیز گفته که سلولش حدود سه و نیم در دو و نیم متر بوده و او آن را از ترس سوسک‌ها تمیز نگه می‌داشته است.شورد درباره نوع غذای زندان نیز گفته که غذاها معمولا تکراری بوده است؛ موقع صبح به او نان و پنیر و برخی اوقات میوه می‌دادند و بعد از ظهر نیز برنج همراه با نوعی گوشت غذایش بوده است.

به گفته خود این متهم آمریکایی، وی در نه ماه آخر حضور در زندان، تلویزیون داشته، کتاب در اختیارش می‌گذاشتند و تماس تلفنی نیز برقرار می‌کرده است اما در ادامه می‌گوید که”همیشه از این هراس داشته است که نتواند به مادرش خبر زنده بودنش را بدهد!

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/4:: 7:14 عصر     |     () نظر

کشف حجاب در اسلام مجاز است

فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس ششم و از اصلاح طلبان فراری مقیم آمریکا،طی گفتگویی عنوان می دارد؛حجاب در دین اسلام ضرورتی ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،فاطمه حقیقت جو در گفتگو با یک سایت معاند با نظام گفت: حجاب به‌طور تاریخی متعلق به یک طبقه بالای جامعه بوده است و باید بگویم که دین اجباری نیست.

بنابر این گزارش،حقیقت جو که ظاهرا تماس با زنان غرب بسیار بر وی تاثیر گذار بوده است در ادامه سخن پراکنی هایش گفت:حتی به لحاظ دینی هم نمی توانیم زنان را به داشتن حجاب واداریم. تفاوت است بین کسی که مسلمان است بدلیل اینکه به شکل ارثی، پدر و مادرش مسلمان بوده و او هم مسلمان شده است و کسی که ایمان به اسلام دارد و خودش آزادنه و بنا به اختیار ترجیح می دهد که دستورات دینی اش از جمله حجاب را رعایت کند.

حقیقت جو در خاتمه در حالی که سعی می نمود کشف حجاب را عادی نشان دهد با وام گیری های ساختگی در رابطه با حجاب از افراد بدنام و مجهول الهویه افزود: افراد باید بتوانند آزادانه و متناسب به سبک زندگی و باورهایشان عمل کنند. حجاب ضروری نیست مثلا آقای قابل (از منتسبین به آیت الله منتظری )معتقدند که حجاب ضروری(!) نیست.

گفتنی است ، باید در آینده نزدیک شاهد کشف حجاب حقیقت جو نیز بود هرچند در شکل و شمایلی که از وی به چاپ رسیده بود با زمان حضورش در ایران تفاوت های زیادی مشاهده می شود.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/4:: 7:11 عصر     |     () نظر

اختصاصی/از آوازه خوانی در کاباره تا ادعای نبوت؟!

خدا وجود داره ! اما نه خدای یکتا و عالم و قادر. خدا در حقیقت موجودات فضایی میباشند که با جهش ژنتیکی ما رو به وجود آوردند!

چندی پیش خبری در خصوص فعالیت این فرقه با نام رائیلیان در یکی از شهرهای کشور در جوان آنلاین درج شد با پیگیری خبر نگار ما در خصوص این قضیه مشخص شد که این فرقه علاوه بر فعالیت در سطح جامعه به راه اندازی سایت اینترنتی و همچنین ترجمه سه کتاب موهون به زبان فارسی در فضای مجازی اقدام نموده است.

به گزارش جوان آنلاین ،رایل خواننده و ترانه سرا با اسم اصلی کلود ووریهون در تاریخ سی سپتامبر سال 1946 میلادی در منطقه ویچی در فرانسه به دنیا آمد و توسط خاله و مادر بزرگش در منطقه آمبرت بزرگ شد. با شور و علاقه ای نسبت به شعر و خوانندگی و ترانه سرایی، رایل در سن پانزده سالگی خانه را ترک کرده و به پاریس رفت. در آنجا تحت نام مستعار کلود سلر شروع به خوانندگی کرد. به عنوان یکی از بزرگترین طرفداران جک برل او نیز در همه کابارههایی که این ستاره بلژیکی در آغاز خوانندگی اش در پاریس آواز خوانده بود، شروع به خوانندگی کرد.

در دهه 1970 میلادی مدعی شده که در خیابانهای پاریس با موجودی فضایی ملاقات کرده و او را به عنوان پیامبر عصر جدید برگزیدهاند.

محورهای عقیدتی این خواننده مدعی نبوت شامل:

خدا وجود داره ! اما نه خدای یکتا و عالم و قادر. خدا در حقیقت موجودات فضایی میباشند که با جهش ژنتیکی ما رو به وجود آوردند.

تمام پیغمبران از طرف موجودات فضایی مبعوث شدهاند و وحی در حقیقت نوعی تله پاتی میباشد.

رایل به زندگی پس از مرگ هم معتقد است او میگوید وقتی انسان میمیرد موجودات فضایی با استفاده از ژنهای اولیه انسان را دوباره میسازند و برایش زنهای زیبا و. . . خلق میکنند.

رایل پیغمبر جدید است و همه ادیان دیگر باید به او ایمان بیاورند.

این فرقه نوظهور برای یارگیری در لایه های مختلف اجتماعی اذعان میکند، تمامی پیامبران الهی را قبول دارد با این تفاوت که ایشان را نه خداوند، بلکه انسانهایی ساکن کرات دیگر فرستاده اند که بیست و پنج هزار سال پیشرفته تر از انسانهای زمینی میباشند.

مهم ترین منظری که میتوان به ارزیابی مدعیات این فرقه نوساخته بشری پرداخت:

از جهت مقدار هماهنگی ادعاهای این دین با آموزههای ادیان بزرگ است، زیرا این دین خود را مخالف ادیان الهی ندانسته بلکه آن پیامبران را نیز رسولان الوهیم( نام انسانهای کرات دیگر) میداند حال مهمترین پرسش این است که اگر این پیامبر جدید یعنی رایل ادامه دهنده راه همان انبیای الهی است، پس این همه تفاوت و تناقض از کجا آمده است؟ به برخی از این تناقضات اشاره میکنیم:

1. چگونه است که در قرآن میخوانیم که خداوند متولد نشده و موجودی از او متولد نمیشود ولی رایل مدعی است که الوهیم (همان موجود یا موجوداتی هستند که پیامبران را فرستادهاند) از نسلهای قبلیالوهیم به دنیا آمده و این سلسله به دنیا آمدنها تا بینهایت ادامه پیدا میکند.
2. این دین میگوید از طرف همان موجودی آمده است که حضرت محمد (ص) را فرستاده است. حال این سؤال پیش میآید که پس چگونه در قرآن کریم حضرت محمد(ص) آخرین پیامبر دانسته شده است و آیا الوهیم نمیدانست که 14 قرن بعد بناست پیامبر دیگری برای انسانهای زمینی بفرستد؟
3. تمامی ادیان الهی بر غیر مادی بودن و نامیرا بودن خداوند و نیز ازلی و ابدی بودن او تأکید دارند در حالی که الوهیم موجودی است میرا و از پدران خود به وجود آمده است و نیز در مکانی خاص زندگی میکند و به چشم دیده میشود. آیا الوهیم فراموش کرده که در کتابهای قبلی خود به مردم چه پیامی داده و خود را چگونه معرفی کرده است؟

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/4:: 7:9 عصر     |     () نظر

حزب اعتماد ملی دو دسته می شود

اعضای معتقد و قانون مدار حزب اعتماد ملی با رعایت قانون، فاصله خود را با مواضع رادیکال و افراطی دیگر اعضای این حزب حفظ خواهند کرد و از آنها جدا می شوند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تأکید بر لزوم حرکت فعالین سیاسی در چارچوب قانون اساسی گفت: اعضای معتقد و قانون مدار حزب اعتماد ملی با رعایت قانون، فاصله خود را با مواضع رادیکال و افراطی دیگر اعضای این حزب حفظ خواهند کرد و از آنها جدا می شوند.

محمد رئوف قادری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه احزاب و تشکل های سیاسی باید در چارچوب قانون فعالیت کنند اظهار داشت: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی تنها احزاب و تشکل هایی مجاز به فعالیت سیاسی هستند که در چارچوب قانون اساسی و در جهت منافع نظام و ملت ایران فعالیت داشته باشند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: در حزب اعتماد ملی اعضا و نیروهایی که به اندیشه های انقلاب، نظام، امام باور داشته و سوابق درخشانی در جهت اعتلای نظام مقدس اسلامی داشته اند بسیارند و خود را ملزم به فعالیت سیاسی در چارچوب قانون اساسی می دانند.

وی همچنین با اشاره به برخی مواضع رادیکال رسانه های منتخب به جریان اعتماد ملی خاطرنشان کرد: عناصر معتقد به قانون اساسی در بدنه حزب اعتماد ملی تنها در چارچوب ارزش های اسلامی نظام انقلاب و اندیشه های امام راحل حرکت می کنند و فاصله خود را با تندروی های حزب متبوعشان حفظ خواهند کرد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/4:: 7:8 عصر     |     () نظر

اختصاصی«جوان آنلاین»
برنامه های ابزاری فتنه گران برای استفاده از زندانیان خود

موضوع زندانیان حوادث بعد از انتخابات به محور جدیدی برای بحث و گفتگو میان جریان فتنه تبدیل شده است.

موضوع زندانیان حوادث بعد از انتخابات به محور جدیدی برای بحث و گفتگو میان جریان فتنه تبدیل شده است.

به گزارش«جوان آنلاین»،گفته می شود برخی از فتنه گران همچنان براین عقیده هستند که حجم بازداشتی ها و زندانی ها وبخصوص عناصر شاخص آنان در زندان ها هم تامین کننده منافع سیاسی و هم تضعیف کننده بقایشان می باشد.

به باور این افراد درست است که زندان به نوعی فراهم آورنده فضای تبلیغی در فضای می باشد و می تواند در عرصه بین الملل و مجامع حقوق بشری برای فشار آوردن به دولت ایران مورد استفاده قرار گیرد و از سویی دیگر درست است که به شکلی از فراموشی فتنه جلوگیری به عمل آورده وموجب انسجام و همصدایی می شود ، اما آسیب های وارده به شدت تضعیف کننده وآسیب رسان بوده است.

این افراد معتقدند که برنامه ریزان ، نخبگان فکری ،اجرایی و پرچمداران فتنه که بار بیست ساله اصلاحات را در ادوار مختلف بر دوش داشته اند ، به واسطه زندان از چرخه های مختلف این جریان دور و عملا حذف شده اند ، وتمام پتانسیل احیاء کننده این مجموعه از رهبران به یکباره از جنبش گرفته شده است.

این افراد همچنین در تحلیل های خود گفته اند که اکنون دو را پیش روی ما است که به هردو نیازمند هستیم و می توان گفت که هرکدام راه کاری برای فشار به حکومت می باشد ، در راهکار اول ، زندان وزندانی و باقی ماندن وابستگان به جریان درزندانها ، فضای تبلیغ و قدرت مانور رسانه های را در یک وضع ثابت و متکی به زمان نگه می دارد ، مضافا اینکه هزینه های طرف مقابل را نیز بالا می برد و حجم قابل ملاحظه ای از توان امنیتی وقضایی را بخصوص در ارتباط با خانواده ها که قدرت نفوذ اجتماعی بالایی دارند ، به خوداختصاص می دهد.

اما مسئله ما اینست که کادرهای فکری فرقه وبخصوص برنامه ریزان فضا های اجتماعی و شخصیتهای کارآمد در زندان بسر می برند ، باید که با حفظ فضای زندان وزندانی ، ازطریق فشارهای داخلی وخارجی حکومت تحت فشار قرار گیردتا چهره های شاخص فتنه را رها سازی نماید . به این ترتیب هم از تبلیغات سود جسته ایم و این فشار حفظ شده است و هم چرخ های از حرکت ایستاده را تقویت نموده واز شیب فعلی عبورخواهیم کرد.

گفتنی است مدتها است که عوامل فتنه با سماجت بسیار و تحلیل های سطحی تلاش دارند که از واقعیت اضمحلال ونابودی فتنه فرار نمایند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/4:: 7:6 عصر     |     () نظر

واریز یارانه دروغ به جیب رسانه های غربی

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که امریکا قصد دارد تا فشارها را بر ایران ادامه دهد و روشن است که ادامه اعمال فشار برای ما مهم است.

علی رضائی: نگاهی به مجموعه اظهارات، موضع گیری ها و اقدامات کشورهای غربی و فتنه گران داخلی بیانگر شکل گیری استراتژی ای از پیش تعیین شده توسط غرب و عملیاتی شدن آن با محوریت فتنه گران است.

کافی است به این محور توجه کرده تا پازل کلی استراتژی ترسیم شده در این زمینه وضوح بیشتری یابد؛ نقطه آغاز این استراتژی بیانیه اخیر وزارت خزانه داری آمریکا بود که از افزایش فشار تحریم ها به ایران خبرداده بود.

این وزارتخانه اعلام کرد که امریکا قصد دارد تا فشارها را بر ایران ادامه دهد و روشن است که ادامه اعمال فشار برای ما مهم است. این اقدامات از طرفی تاکید بر یک حقیقت دارد که «اکنون شرکتها به دنبال راههایی برای کمک به ایران جهت اجتناب از تحریم های بین المللی هستند و در مقابل امریکا می کوشد تا به وسیله چماق تحریم در برابر آنان بایستد».

تلاش موازی دو محور و پیام نو برای اصحاب فتنه

علاوه بر موارد مذکور باید یادآور شد که همراه با تصویب قطعنامه سازمان ملل علیه نقض حقوق بشر در ایران هیلاری کلینتون به میدان آمد تا حلقه دوم این استراتژی را کامل نماید. سایت جرس در این زمینه نوشت:

«یک روز پس از تصویب محکومیت نقض حقوق بشر در ایران توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد و ابراز نگرانی جامعه جهانی از نقض مستمر حقوق شهروندان در ایران، وزیر امور خارجه آمریکا، با صدور بیانیه‌ای، ضمن استقبال از این قطعنامه، بر ایستادگی ایالات متحده و جامعه جهانی در کنار مردم ایران تأکید کرده است.»

اما فعال شدن این دو محور زمانی صورت گرفت که پیش از این اتاق فکر جریان فتنه در لندن که زیر نظر مجموعه ای از کارشناسان وابسته به سرویسهای امنیتی به هدایت عوامل داخلی ایران مشغول است، در جدید ترین محصول به اصطلاح فکری خود از اصحاب فتنه (مشخصا میرحسین موسوی) خواسته بود که خود را برای یک موج جدید اجتماعی آماده نمایند؛ این جریان از عوامل داخلی خواسته است شرایط را برای یک تجمع ضروری فراهم آورند و هر طور که شده یکبار دیگر فضای خیابانی را بوجود آورند.

بنابراین گزارش مجموعه لندن نشین در ادامه پیام خود به موسوی اضافه کرده که تنها با یک جرقه کاری خواهیم کرد که هیچکس قادر به خاموش کردن آتش افروخته شده نباشد!

پخت دروغ های تازه در تنور داغ هدفمندی یارانه ها

به موازات این پیام، موضع گیری موسوی و کروبی علیه طرح هدفمندی یارانه ها و شنیده شدن برخی اخبار مبنی بر انتظار کشیدن برای صدور اولین قبوض نشان می دهد استراتژی نهایی غرب در این زمینه استفاده از اعتراضات احتمالی در چند هفته آینده باشد. مساله ای که سخت مورد تاکید غرب قرار گرفته است و بر همین اساس است که هزینه های هنگفتی را برای افزایش شبکه های مجازی علیه طرح هدفمندی یارانه ها مصروف می دارد و در این راستا رسانه های فتنه برای تخریب طرح هدفمندی یارانه ها دست به کار شده و دور جدید فعالیت های خود را کلید زده اند.

سایت های جریان فتنه که برای آغاز طرح هدفمند سازی یارانه ها از مدت ها پیش به فضا سازی مشغول بودند با آغاز رسمی این طرح در روزهای اخیر تمامی برنامه های جریان اپوزسیون و فرقه سبز از شبکه بی بی سی فارسی گرفته تا سایت هایی همچون جرس در بردارنده پی گیری این اهداف است:

1 - تاکید بر استفاده ازعنوان طرح «حذف یارانه ها» به جای طرح« هدفمند کردن یارانه ها»
2 - عملی شدن طرحی که پیش از این قرار بود توسط دولت های گذشته انجام شود
3 - طرح مزبور طرحی نئو لیبرالی است که احمدی نژاد با اهداف خاصی آن را پی گیری می کند
4 - این طرح هیچ شباهتی با سایر طرح های مشابه در سایر کشورها نداشته لذا دارای ابهامات بسیاری است
5 - دلیل عملی شدن این طرح در دولت احمدی نژاد حمایت نظامیان از وی می باشد
6 - این طرح بزودی دور جدیدی از تورم های غیر قابل مهار را بوجود خواهد آورد
7 - این طرح تنها یک سلسله منفعت های تاکتیکی برای احمدی نژاد داشته و دارای راهبرد بلند مدتی نیست.

با این حساب به نظر می رسد که تمامی این تحرکات منحوس که یک روز حقوق بشر را چماق می کند و از درد و رنج خیالی زندانیان پس از انتخابات در ایران می گوید و اکنون عملیاتی را با محور هدفمندی یارانه ها طراحی کرده است، همه و همه یک هدف را دنبال می کند و آن ایجاد آشوب و اغتشاش دوباره در ایران و موج سواری بر احساسات مردم است که طراحان آن سعی دارند هر بار با توجه به شرایط داخلی و نوع نگاه بین المللی به ایران اینگونه اهداف را با نشر دورغ های تازه دنبال کنند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/4:: 7:0 عصر     |     () نظر

منافقین هیچ پایگاه مردمی ندارند

مریم رجوی به نیرو های خود سفارش می نمود تا کرد های ناراضی را زیر تانک های خود له نمایند.

یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی ضمن اشاره به تقلای اخیر نو محافظه کاران آمریکایی برای حمایت از منافقین به نقل از اسناد وزارت خارجه آمریکا، این گروهک را فاقد هرگونه پشتوانه مردمی دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،پایگاه خبری_تحلیلی ثینک پراگرسیو، در گزارشی به قلم دانیل لوبان می نویسد:با وجود تقلای نومحافظه کاران آمریکایی و اعمال حمایت از مجاهدین خلق(منافقین)، این ارگان به دلیل همدستی با صدام حسین در طی جنگ بر علیه ایران از هیچ جایگاه مردمی در کشورش برخوردار نیست و این مهم در اسناد ویژه وزارت خارجه آمریکا تایید شده است.

بنابراین گزارش،مریم رجوی ،سرکرده مجاهدین در جریان نبرد خلیج فارس و همراهی با نیرو های صدام بر علیه کردهای عراقی ،به نیرو های خود سفارش می نمود تا کرد های ناراضی را زیر تانک های خود له نمایند.همکاری این گروهک با صدام عمده دلیل نارضایتی گسترده مردم ایران از آن ها می باشد که تا امروز هم ادامه داشته است.

این پایگاه خبری نوشت:حزب جمهوری خواه و نومحافظه کاران آمریکایی در تلاشند تا از منافقین نقشی همانند احمد چلبی در عراق بسازند و سعی می نمایند با حمایت از آن ها بر علیه ایران مبارزه نمایند.

همچنین بنابر اسناد سازمان حقوق بشر ، سازمان مجاهدین خلق (منافقین) حد نصابی طولانی از شکنجه اعضای خود برجای گذاشته است و حمایت جولیانی، تاونسند، رید و موکاسی که همگی جمهوری خواه نومحافظه کار هستند از این گروهک تروریستی نامعین است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/10/4:: 6:59 عصر     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9   10      >