سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خود رأى گردید به هلاکت رسید ، و هر که با مردمان رأى بر انداخت خود را در خرد آنان شریک ساخت . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

او لج کرده و خود را حق مطلق می داند!

من از اقدامات موسوی ناراحتم.بیانیه هایش را هم قبول ندارم.بیانیه های او را علیرضا بهشتی می نویسد که دیدگاه های تند عجیبی دارد.

یکی از حامیان و دوستان قدیمی میرحسین موسوی ضمن انتقاد از مواضع و اقدامات وی تصریح کرده است که هرگونه ارتباط خود با وی را قطع کرده است.

فرد مزبور در دیدار با  دو تن از فعالان سیاسی جریان اصولگرا با انتقاد از رفتارهای میرحسین موسوی گفته است،من از اقدامات موسوی ناراحتم.بیانیه هایش را هم قبول ندارم.بیانیه های او را علیرضا بهشتی می نویسد که دیدگاه های تند عجیبی دارد.

وی تصریح کرده است،من با مواجهه موسوی با ولی فقیه مخالفم.من به اتفاق آقای آقازاده با او خیلی صحبت کرده ایم که دست از اقدامات خود بردارد.او لج کرده و خود را حق مطلق می داند.

وی در ادامه با بیان اینکه بعد از بیانیه 17 موسوی با او قطع رابطه کرده ،اظهار داشت،میرحسین بیشترین تاثیر پذیری را از زهرا رهنورد داشته و بیشتر خط ها را از او می گیرد.

 

 

دلایل واهی نمایندگان اقلیت برای دیدار با موسوی

تعدادی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس برای توجیه دیدارشان با سران فتنه آمریکایی به تناقض گویی دچار شده اند.

این افراد که در روزهای آغازین سال جدید بدون توجه به دشمنی های موسوی، کروبی و خاتمی سران اصلی فتنه آمریکایی با ملت ایران به دیدار آنها رفتند این روزها به شدت از سوی افکار عمومی و حتی همکاران خود مورد انتقاد و سرزنش قرار گرفته به هر دری می زنند تا از این مخمصه فرار کنند.

در همین رابطه مصطفی کواکبیان نماینده اقلیتی سمنان برای توجیه دیدار خود با سران فتنه در گفت وگو با رجانیوز ضمن تایید این ملاقات مدعی شد فراکسیون اقلیت با افرادی از جناح راست از جمله حجت الاسلام ناطق نوری و آیت الله مهدوی کنی هم در آینده دیدار خواهد کرد.

وی افزود : ما صددرصد معتقدیم که باید این ملاقات ها صورت بگیرد، گفت وگوها انجام شود چرا که آدم در این گفت وگوها خیلی دیدگاه هایی که به آن اعتقاد دارد بیان می کند و نتیجه از آن می گیرد.

کواکبیان که ظاهراً حسابی به خاطر دیدارش با سران فتنه تحت فشار افکار عمومی است فراموش کرد که اول بار خبر دیدار فراکسیون اقلیت با موسوی، کروبی و خاتمی را سایت منتسب به این فراکسیون به همراه گزارشهای تصویری منتشر کرد لذا اظهار داشت اگر کسی جنجال نمی کرد اصلاً کسی نمی فهمید که مابه دیدار آقای موسوی، کروبی و خاتمی رفته ایم.

اما در همین حال ترابی عضو دیگر فراکسیون اقلیت که در دیدار با سران فتنه حضور داشته برای توجیه این اقدام مدعی شد که برای صله رحم به ملاقات موسوی، کروبی و خاتمی رفته است!

این اقلیتی البته توضیح نداد که چه نسبت فامیلی با سران فتنه دارد. ترابی در ادامه توجیهاتش که در گفت وگو با فارس ابراز داشته بود برخلاف کواکبیان سعی کرد این دیدارها را غیرسیاسی جلوه دهد و لذا با بیان اینکه در اسلام دید و بازدید و صله رحم جزء واجبات است گفت: از نکات پسندیده در ایام نوروز دید و بازدید است و بر این اساس فراکسیون اقلیت مجلس با سران اصلاحات و بسیاری از افراد دیگر نیز تنها دیدار نوروزی داشته و بحث خاص دیگری مطرح نبوده است.

نماینده اقلیتی شهرکرد در مجلس در پاسخ به این سؤال که فراکسیون اقلیت باید همسو با مردم حرکت کند، گفت: دید و بازدید با موضوع سازماندهی و سیاسی تفاوت دارد و در آن جلسه هیچ بحثی از سازماندهی و تائید یا رد فردی نشده است.

وی در ادامه تلاش کرد آشوب گری، دروغ گویی و همراهی کامل با پروژه سیا و موساد توسط سران فتنه را در حد یک اختلاف خانوادگی تقلیل دهد و لذا مدعی شد در میان یک کشور نیز همچون اعضای یک خانواده ممکن است اختلاف، انتقاد و اعتراضی نسبت به یکدیگر داشته باشند که باید در بستری مناسب رفع شود.

این حامی سران فتنه البته هیچ توضیحی نداد که اگر در درون یک خانواده یکی از اعضا با تمام توانش قصد از هم پاشیدن خانواده را داشته باشد سایر اعضا با او چه کاری خواهند کرد؟

خاطرنشان می شود دیدار اعضای فراکسیون اقلیت با سران فتنه که در ایام نوروز انجام شد حتی از سوی تمامی اعضای این فراکسیون نیز همراهی نشد و تعدادی از نمایندگان فراکسیون مذکور از ملاقات با موسوی، کروبی و خاتمی خودداری کردند. به عنوان مثال محمدرضا خباز از اعضای فراکسیون اقلیت به رجانیوز گفت: برای حفظ آرامش در این ملاقات حضور نیافته است.

همچنین طیف وسیعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دیدارهای مذکور خواستار رسیدگی ویژه هیئت رئیسه مجلس خصوصاً لاریجانی به اقدام فراکسیون اقلیت شدند. به طور مثال حجت الاسلام بزرگواری نماینده کهکیلویه و بهمئی در نطق میان دستورش با انتقاد از اقدام اقلیت و ضمن درخواست از نمایندگان برای حفظ شان مجلس در داخل و خارج مجلس گفت: «هیچ نماینده یا فراکسیونی حق ندارد با سران فتنه ملاقات کند

وی تاکید کرد: «موسوی و کروبی از سران اصلی فتنه هستند و باید هیئت رئیسه مجلس در این خصوص به این فراکسیون تذکر دهد

 

 

 

سحابی: امید ما به اصولگرایان داخل حکومت است!

عزت سحابی از وابستگان به گروهک های ملی- مذهبی هم در گفت وگو با رادیو زمانه اظهار داشت: امکان مذاکره با مقامات وجود ندارد. آنها ما را راه نمی دهند. عیبی ندارد موسوی و خاتمی و کروبی مذاکره کنند اما طرف مقابل آنها را قبول ندارد. مقامات معتقدند، اصلا بحرانی وجود ندارد.

دو تن از عناصر ضدانقلاب تصریح کردند جمهوری اسلامی موقعیت برتر را دارد و به همین دلیل مذاکره با اپوزیسیون را بی معنا می داند.

جمشید اسدی از عناصر سلطنت طلب فراری به گویانیوز گفت: رهبر جمهوری اسلامی هرگز با مخالفان سازش نکرده است. جمهوری اسلامی قدرت فرادست را دارد و نیازی به سازش و مصالحه نمی بیند. آنها موضع سرسختانه ای دارند. این طرف هم اپوزیسیون فاقد رهبر است.

وی همچنین اظهار داشت: در عین پشتیبانی از چهره های مقاومت آقایان موسوی و کروبی، انتقاد و گله ای تند اما دوستانه هم از ایشان به ویژه نسبت به آقای موسوی دارم. انتقادم به خرافه نادرستی است که توسط ایشان در دهان ها افتاد و متاسفانه بسیار گشت. این خرافه که در جنبش سبز هر کس برای خودش رهبر است.

این سلطنت طلب، با اشاره به بی مایگی اپوزیسیون در 22بهمن گفت: حضور کم در 22بهمن و چهارشنبه سوری مایه نگرانی است زیرا اپوزیسیون برنامه مشخصی ندارد.

عزت سحابی از وابستگان به گروهک های ملی- مذهبی هم در گفت وگو با رادیو زمانه اظهار داشت: امکان مذاکره با مقامات وجود ندارد. آنها ما را راه نمی دهند. عیبی ندارد موسوی و خاتمی و کروبی مذاکره کنند اما طرف مقابل آنها را قبول ندارد. مقامات معتقدند، اصلا بحرانی وجود ندارد.

وی در عین حال امید خود را برخی افراد در داخل نظام دانست و گفت: امید ما به اصولگرایان داخل حکومت است و مشورت هایی که می دهند.

 



نوشته شده توسط انقلابی 89/1/28:: 12:0 عصر     |     () نظر

آقای موسوی! دوره دید و بازدید تمام شده!

آقایان موسوی و کروبی دیگر دور دید و بازدید تمام شد. دیگر زمان کلی گویی و بیانیه های مبهم به پایان رسیده. آقای موسوی چرا خیال می کنید با شما مذاکره می کنند یا کنار می آیند...

سران وطن فروش و خیانت کار فتنه طی هفته های اخیر وضعیت رقت باری پیدا کرده اند. به گونه ای که با سرزنش مداوم مدعیان سابق حمایت مواجهند. عناصر ضدانقلاب به طعنه می گویند که با دید و بازدید و بیانیه نمی شود با جمهوری اسلامی جنگید.

سایت صهیونیستی بالاترین وابسته به منوشه امیر در این باره می نویسد: آقایان موسوی و کروبی دیگر دور دید و بازدید تمام شد. دیگر زمان کلی گویی و بیانیه های مبهم به پایان رسیده. آقای موسوی چرا خیال می کنید با شما مذاکره می کنند یا کنار می آیند. مگر در 8سال دوره خاتمی با او کنار آمدند که حالا که در موضع قدرتند، کنار بیایند. به جای دید و بازدید با زندانیان آزادشده و دید و بازدید مجدد از آن ها که دوباره به زندان افتادند و آزاد شدند و بازهم دید و بازدید بیشتر و بیشتر، برنامه تهیه کنید. در این مدت شما مشغول دادن بیانیه های مبهم و خیلی کلی بودید. کار از دید و بازدید و غیره گذشته.

سایت خودنویس هم که توسط شماری از روزنامه نگاران فراری اداره می شود، با لحنی مشابه و با بیان اینکه موسوی می داند اگر تندتر از این رفتار کند، هزینه سنگین برایش در پی خواهد داشت تاکید کرد: موسوی فقط حرف زد و بیانیه داد و به دیدار زندانیان و خانواده هایشان رفت. هنوز هم همین کار را می کند چون کار دیگری از دستش ساخته نیست. چون می ترسد. آیا لازمه رهبری یک چنین شجاعت نیست؟ موسوی تا کی می خواهد ما را با بیانیه های رنگارنگ و شعارهای دهان پرکن که هیچ ضمانتی برای اجرا ندارند و حتی جمهوری اسلامی هم دیگر به آن اعتنا نمی کند، سرگرم سازد؟ او خیلی نکات را نمی داند یا تظاهر می کند که نمی داند. آیا باید نتیجه گرفت که وی مردی بود که زیاد نمی دانست.

 

  

افشای ارتباط باند موسوی با سازمان جاسوسی آمریکا

میرحسین موسوی همواره در دوران بعد از انتخابات با مقامات آمریکائی و صهیونیست از طریق واسطه هایی در تماس بوده و به همین دلیل نیز در روزها و هفته های اخیر با تهدید حاکمیت و اصرار بر ادامه فتنه در سال 89 قصد دارد تا به هر نحو ممکن از افشاگریهای نیروهای وفادار به ولایت و رهبری علیه خود و گروهک الحادی-التقاطی خود جلوگیری به عمل آورد....

امت اسلامی به خوبی به خاطر دارد که چگونه جریان فتنه سبز خود اطلاعات مربوط به تاسیسات هسته ای و همچنین کمک به فراری دادن شهرام امیری دانشمند هسته ای به امریکا را در اختیار آمریکا قرار داد و چگونه شخص اوباما با به کار گیری این اطلاعات و استفاده از سلاح تحریم و تهدید شرایطی را به وجود آورد که باعث ادامه قرار دادن ایران در فشار شد.

امت اسلامی به خاطر دارد که چگونه درچند روز گذشته  موسوی خویینی ها با تملق گوئی از اوباما و آمریکایی ها در یکی از کشورهای عربی  سر میز مذاکره نشستند. البته میرحسین موسوی همواره در دوران بعد از انتخابات با مقامات آمریکائی و صهیونیست از طریق واسطه هایی در تماس بوده و به همین دلیل نیز در روزها و هفته های اخیر با تهدید حاکمیت و اصرار بر ادامه فتنه در سال 89 قصد دارد تا به هر نحو ممکن از افشاگریهای نیروهای وفادار به ولایت و رهبری علیه خود و گروهک الحادی-التقاطی خود جلوگیری به عمل آورد....

اما در روزهای اخیر درگیری در میان دو جناح اصلی جریان فتنه سبز که در واقع جناحهای طرفدار آمریکا و کشورهای اروپایی در خط جدید نفاق می باشند به حدی رسیده که جناح حامی ارتباط با اروپایی ها نگران حمایت آمریکا از باند میرحسین موسوی  می باشد. البته در میان اعضای این باند نیز رقابتهائی وجود دارد. که می توان به رقابت میان موسوی و کروبی با خاتمی و جناح وی اشاره کرد...

اما هدف اصلی جناح فتنه سبز طرفدار آمریکا سوء استفاده از وضعیت کنونی برای ادامه آشوب طلبی و تحت فشار گذاشتن حاکمیت برای برکناری دکتر احمدی نژاد است. که انتشار اخبار استفعای رییس جمهور از سوی رسانه های منتسب به جریان فتنه نیز در همین راستا صورت گرفته است.

 به گفته برخی از بزرگان نظام شکی نیست که افرادی چون میرحسین موسوی و عقبه سیاسی وی  که سالها است به دلیل موقعیت شغلی خود از جزئیات برنامه هسته ای کشور با خبر می باشند اطلاعات مربوط به شهرام امیری را در اختیار آمریکایی ها قرار داده اند. اما بعد از افشاگریهای بزرگان نظام و نیروهای فدایی ولایت در مورد ارتباط موسوی با آمریکایی ها  وی مدتی از ترس بزرگان نظام حتی قادر به حضور در دید عمومی نبود ولی بعدا با فرافکنی مبنی بر مبارزه با حاکمیت و اجرای قانون و اظهارات دوباره در آستانه سال نو اقدام به انتشار بیانیه و تهدید حاکمیت کرد.

 هدف اصلی میرحسین موسوی و باند آمریکایی وی  حمله به احمدی نژاد در دانشگاهها و مراکز علمی است.

در فاز دوم کودتای سبز نیز هدف اصلی آنها تعطیلی دانشگاهها  ایجاد آشوب در مراکز دانشگاهی و نهایتا مجلس شورای اسلامی است. این باند قصد دارد با کمک نمایندگان حامی خود دولت دکتر احمدی نژاد را تحت فشار قرار داده تا به این طریق به امیال خودشان دست پیدا کنند.

 اما از آنجاییکه رهبر معظم انقلاب به خوبی کشتی انقلاب را هدایت و فرمانداری می کند برای مقابله با اعمال زیرزمینی باند فتنه با موافقت با انتصاب محمد باقر ذوالقدر به عنوان یکی از معاونین رئیس قوه قضائیه پیام مهمی را به باند کودتای فرستاده اند.

 بدون شک مهمترین نقش ذوالقدر در قوه قضاییه مقابله  فرهنگی و قضایی با کودتای سبز میرحسین موسوی خواهد بود. و باید گفت که با هوشیاری ملت ایران و مسئولان امر فاز دوم کودتای جریان سبز نیز با شکستی مفتضحانه روبرو خواهد شد..

 



نوشته شده توسط انقلابی 89/1/24:: 2:0 عصر     |     () نظر

هاشمی رفسنجانی: همه باید تابع نظر رهبری باشیم

 

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیر مسئول و شورای سردبیری روزنامه فرهنگ آشتی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و در خصوص مسائل جاری کشور سئوالاتی را مطرح کردند.

هاشمی رفسنجانی در این دیدار در پاسخ به پرسش یکی از حضار، نقد را از وظایف اصلی روزنامه‌ها عنوان کرد و گفت: آموزه‌های دینی و قانون اساسی حق نقد مسائل کشور و جامعه را به رسمیت شناخته و طبیعی است این به معنای ایجاد فضای تهمت و افترا نیست.

وی در پاسخ به پرسش دیگری اظهارات اخیر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا [درباره ایران] را غیر مسئولانه و نامناسب‌ با شان رهبر یکی از بزرگ‌ترین کشورهای دنیا دانست.

هاشمی رفسنجانی در پاسخ یکی از حضار در خصوص عدم شرکتش در نماز جمعه تهران تاکید کرد: وظیفه امام جمعه آگاه کردن جامعه درباره مسائل جاری کشور و روابط بین ‌المللی است و زمانی که احساس کنم ضرورت دارد، شرکت خواهم کرد.

وی در مورد روابطش با رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: رابطه ما صمیمانه است و این رابطه ریشه‌های عمیقی دارد؛ اختلاف نظر طبیعی است ولی همه باید تابع نظر رهبری باشیم و اینجانب شخصی را بهتر از ایشان برای رهبری نمی‌شناسم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را نیاز کشور عنوان کرد و گفت: یکی از روش‌های اجرای عدالت در همین طرح است که در سیاست‌های کلی و برنامه‌های توسعه نیز به آن پرداخته شده است.

وی افزود: زمان فعلی برای اجرای این طرح از لحاظ سیاست داخلی و خارجی حساس است و باید به گونه‌ای عمل شود که ناراحتی اجتماعی ایجاد نکند که مشکلات بیشتری به همراه خواهد داشت.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: ‌از لوازم اجرای این طرح ایجاد وحدت است و اگر اختلاف به ویژه میان مجلس و دولت وجود داشته باشد کار با مشکل مواجه خواهد شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به پرسش دیگری، ایجاد حس اعتماد و اطمینان به مردم در خصوص شرکت در انتخابات و اهمیت و تاثیر آرای آنها را مهم دانست و گفت: ‌مصلحت مردم و حکومت در اینست که مردم به انتخابات اعتماد و اطمینان داشته باشند و در آن شرکت کنند.

هاشمی رفسنجانی همچنان عدم حضور احزاب قوی در کشور را یکی از دلایل مشکل در پیگیری حقوق مردم عنوان کرد و گفت: اگر همگان به اصول قانون اساسی پایبند باشند خواست مردم محقق خواهد شد.

وی توسعه انسانی را از نیازهای جوامع کنونی خواند و با بیان اینکه تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به تقاضای تحصیل از سوی نیروی جوان جامعه در مقاطع اوایل انقلاب بود که نتایج موفقیت‌آمیز آن را امروز شاهدیم، خاطر نشان کرد: امروز باید در بخش تحصیلات تکمیلی برای رشد تقاضا، پاسخ داشته باشیم

در ابتدای این دیدار، امامی ناصری رئیس شورای سیاستگذاری روزنامه فرهنگ آشتی مطالبی را در خصوص اوضاع مطبوعات در شرایط فعلی و مسائل روز جامعه بیان کرد.

 

 

 

شناسایی عوامل مهاجم به مسجد لولاگر و پایگاه بسیج

 

تمامی لیدرها و عوامل اغتشاش در مناسبات یکسال گذشته شناسایی و طی هفته های آتی دستگیر خواهند شد. سایت افشانیوز به نقل از منابع آگاه نوشته که آن‌ها با اشاره به تلاش جریان فتنه برای ایجاد موج جدیدی از تلاش های آشوب طلبانه خود به بهانه مناسبت های مختلف بویژه ?? خرداد، از شناسایی و دستگیری قریب الوقوع لیدرهای و محرکان این جریان خبر داد.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات و اخبار مستند بدست آمده، جریان فتنه تلاش دارد که به بهانه مناسبت های مختلف موج جدیدی از آشوب و اختلال در امور و زندگی مردم را کلید بزند، در همین راستا با تلاش های صورت گرفته نهادهای مربوطه طی یک ساله گذشته تمامی لیدرها و عوامل اغتشاش در مناسبات یکسال گذشته شناسایی و طی هفته های آتی دستگیر خواهند شد.

این منبع از شناسایی عوامل باقیمانده حمله به پایگاه بسیج، مسجد لولاگر، آشوب گران ?? خرداد و... خبر داد و گفت: این افراد که تاکنون پنهان شده بودند و برخی دیگر نیز تحرکاتشان رصد می شده با همکاری برخی دیگر از افرادی که آزاد شده و در پی فتنه گری مجدد هستند، بزودی دستگیر شده و برنامه ها و اسناد فتنه انگیزی آنان به اطلاع ملت ایران خواهد رسید.

گفتنی است در جریان راه پیمایی بدون مجوز حامیان آقای موسوی در 25 خرداد سال گذشته، برخی از حامیان وی به یک پایگاه بسیج حمله کرده و در حوالی میدان آزادی نیز یک مادر و کودک را به شهادت رسانده بودند.

دیگر اقدام اغتشاشگران آتش زدن مسجد لولاگر بود که تصاویر آن از رسانه ملی پخش شد و خشم بسیاری از مردم را برانگیخت.

 

 

امید برای اغتشاش در روز معلم

در برخی از دانشگاه ها انجمن های اسلامی دانشجویان قانونی و یا منحل شده همچون سهند تبریز, امیرکبیر؛ بوعلی همدان؛ زنجان، سیستان و بلوچستان ؛ صنعتی شاهرود. قصد دارند  با الگوبرداری از دانشگاه امیرکبیر و تربیت معلم درآستانه روز معلم در روز 12 اردیبهشت دست به تحصن ؛ اغتشاش و آشوب بزنند.

در چند ماه گذشته انجمن دانشجویان برخی از دانشگاه های کشور همچون  آزاد کرج؛ اراک؛ ایلام؛ شهرکرد؛ خواجه نصیر علوم اقتصادی که عضو شاخه مدرن طیف علامه دفتر تحکیم وحدت هستند با تحرکات زیرزمینی فضای دانشگاه های کشور را ملتهب کردند.

در آستانه روز معلم و شهادت استاد مرتضی مطهری این طیف در تلاش است که با برنامه ریزی های  لازم و به طور مخفیانه برای ایجاد آشوب و اغتشاش خود را مهیا کند. در همین در راستا در این دانشگاه ها  توزیع شبنامه با تیترهای نرم نرمک می رسد اینک بهار  و تیترهای دیگر در صدد ملتهب کردن جو دانشگاه ها هستند.

در همین رابطه روز گذشته در دانشگاه خواجه نصیر درگیری بین نیروهای ارزشی و لیبرالیسم  و حامی جریان فتنه به وجود آمد که با دخالت مسئولان این قائله تمام شد. به هر حال می طلبد که مسئولان دانشگاه  با هوشیاری اجازه ندهند که حامیان جریان فتنه در آستانه روز معلم بتوانند فضای دانشگاه ها را به آشوب  و در گیری بکشانند.



نوشته شده توسط انقلابی 89/1/24:: 1:0 عصر     |     () نظر

مقبره آیت الله صدوقی توسط عوامل ناشناس در یزد مورد اهانت قرار گرفت

 

پس از اهانت به مقبره آیت‌ الله خاتمی در شهرستان اردکان در یکشنبه شب گذشته ، در اقدامی دیگر مقبره آیت الله صدوقی در مسجد حظیره یزد نیز مورد اهانت قرار گرفت.

محمد صدوقی، نوه آیت الله صدوقی اظهار داشت: این اقدام کاملا مشابه جریان رخ داده در مقبره آیت الله خاتمی در اردکان بود و افرادی که هنوز برای ما ناشناس هستند، بر روی سنگ مزار آیت الله صدوقی که در واقع به کلام امام مزین شده بود،‌ رنگ پاشیدند. وی افزود: این اقدام قبل از ظهر امروز و در زمانی که خادم مسجد برای تجدید وضو به خارج از مسجد رفته بود، رخ داده است.

صدوقی با اشاره به وقایع رخ داده از دی ماه گذشته تاکنون، از آتش زدن درب منزل آیت الله صدوقی،‌ اهانت به مقبره آیت الله خاتمی و اتفاق امروز، خاطرنشان کرد: به نظر من کسانی که این سلسله اخبار را می‌ شنوند ناخودآگاه متوجه می‌ شوند که این اقدامات سناریوی خاصی را دنبال می کند و افرادی با اینگونه اقدامات سعی در آلوده کردن فضای کشور دارند.

فرزند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد عنوان کرد: به نظر می رسد مسئولان امنیتی باید این موضوع را پیگیری کنند زیرا تا کمی اوضاع رو به آرامش می رود، شاهد اقداماتی اینگونه هستیم و این حرکات باعث اختلاف می شود.

وی با اشاره به اینکه این افراد علاوه بر شخصیت علمایی همچون صدوقی و خاتمی، پیام و دست نوشته امام (ره) را مورد اهانت قرار داده‌ اند، خاطرنشان کرد: این افراد هر دو مورد علاقه امام خمینی (ره) بودند و این حرکات در واقع دشمنی با امام و اهانت به ایشان است. صدوقی تاکید کرد: این حرکات و مسائل فضای کشور را آلوده می کند و سبب می شود دشمنان ایران و اسلام از این اقدامات به نفع خود و در راستای اهداف خود استفاده کنند.

صدوقی درادامه بیان داشت: ما به عنوان خانواده شهید صدوقی در عکس‌ العمل به این وقایع سکوت می کنیم و عاملان اینگونه اقدامات را به خدا واگذار می کنیم اما از آنجا که این بزرگان برای مردم یزد و سراسر کشور مورد احترام ویژه ای هستند، توقع پیگیری در این زمینه و شناسایی عوامل این گونه حرکات وجود دارد.

چندی پیش در شهرستان اردکان در گلزار شهدای این شهر بر روی عکس امام و تعدادی از شهدا و پس از آن در مقبره آیت الله خاتمی بر روی عکس و دست نوشته امام که بر روی سنگی حکاکی شده بود، رنگ پاشیده شد که این اقدام امروز در مقبره آیت الله صدوقی نیز اتفاق افتاد.

آیت الله صدوقی، سومین شهید محراب و به تعبیر امام سرپرست مردم استان یزد بود و در دوران مبارزات قبل از انقلاب، رهبری مردم استان یزد در مبارزات ستمشاهی را بر عهده داشت. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد منصوب شد اما در ماه رمضان در تیرماه سال 60 پس از اقامه نمازجمعه به دست منافقان به شهادت رسید.

 

 

سایت جهان نیوزخواستارحذف َاشْهَدُ أَنَّ عَلِیّاً وَلِىُّ اللَّهِ شد!

نویسنده این مطلب با ادبیاتی زشت و دور از فهم فرهنگی و سیاسی اعیاد هر سال هفته وحدت را به چند نشست پرخرج و کم اثر تشبیه کرده است.

سایت جهان نیوز در اقدامی حیرت آور خواستارحذف َاشْهَدُ أَنَّ عَلِیّاً وَلِىُّ اللَّهِ شد.

 

پایگاه اینترنتی جهان نیوز با درج مطلبی به قلم مالک شریعتی خواستارحذف َاشْهَدُ أَنَّ عَلِیّاً وَلِىُّ اللَّهِ در اذان شیعیان و حَىَّ عَلى‏ خَیْرِ الْعَمَلِ در اذان اهل تسنن شد. نویسنده این مطلب با ادبیاتی زشت و دور از فهم فرهنگی و سیاسی اعیاد هر سال هفته وحدت را به چند نشست پرخرج و کم اثر تشبیه کرده است.


وی سپس به اذان اشاره می کند و با بیان این نکته که این بانگ الهی شعار اسلام است خواستار وحدت ملت‌ها در قرائت اذان می شود. نویسنده سپس با اشاره به رساله امام خمینی (ره) و برخی روایات سعی در به حاشیه کشاندن شهادت به ولایت امیرالمومنین علی(ع) در اذان دارد .نگارنده در پایان مطلب می نویسد: علمای شیعه و سنی توافق کنند که شیعیان أَشْهَدُ أَنَّ عَلِیّاً وَلِىُّ اللَّهِ را حذف کنند و اهل تسنن نیز با حذف الصلوه خیر من النوم در نوبت صبح، حَىَّ عَلى‏ خَیْرِ الْعَمَلِ را در همه اوقات بگویند.


وی در ادامه با سر سپرده خواندن برخی سران دولتهای اسلامی و کمک آنها به تفرقه میان مسلمین، خواستار طرح این مساله از سوی جمهوری اسلامی ایران (در گام نخست در جلسات اندیشمندان مسلمان) می شود و آن را ابتکاری عملی در راستای ایجاد وحدت تلقی می نماید. وی عملی شدن این اقدام را نیازمند دو چیز می داند و در گام نخست تضمین رسمی دولتها و حتی انعقاد یک تفاهم نامه رسمی و شاید انتشار سندی رسمی در سطح سازمان کنفرانس اسلامی را پیشنهاد می دهد و در گام دوم خواستار  پرهیز از رسانه ای شدن قبل از نهایی شدن توافقات و البته تبلیغ مناسب در ممالک اسلامی شیعه و سنی می شود.


این سایت که به شاخه‌ای افراطی از جریان اصولگرا منتسب است در شرایطی خواستار حذف َشْهَدُ أَنَّ عَلِیّاً وَلِىُّ اللَّهِ در اذان می شود که ولایت علی‌ابن ابی طالب از آن دسته معرفت های الهی است که در هنگام قرائت اذان در دوران پیامبر اکرم(ص) نیز بعنوان یک عمل نیک و بسیار ارزشمند بیان شده است به گونه ای که نگارنده نیز در بخشی از مطلب منتشر شده اشاره کرده است که: * سلمان فارسی در عصر پیامبر در اذان و اقامه بعد از گواهی به یکتایی خدا و رسالت پیامبر(ص) به ولایت امیرمؤمنان علی (ع) نیز شهادت می داد. یکی از اصحاب به محضر رسول خدا(ص ) رسید و عرض کرد: ای رسول خدا، امروز موضوعی را شنیدم که قبلا نشنیده بودم . پیامبر فرمود: آن موضوع چیست ؟ او عرض کرد: سلمان اذان می گفت. شنیدم او بعد از گواهی به یکتایی خدا و رسالت پیامبر به ولایت علی گواهی داد (این ماجرا بعد از حجه الوداع پس از ماجرای غدیر رخ داد). پیامبر فرمود: سمعتم خیرا؛ چیز خوبی شنیده اید.


و یا اینکه در مورد ابوذر غفاری نیز روایت شده ، یکی از اصحاب نزد پیامبر(ص) آمد و عرض کرد: ای رسول خدا ابوذر در اذان بعد از شهادت به رسالت پیامبر(ص) به ولایت علی شهادت می دهد و می گوید: اشهد ان علیا" ولی الله پیامبر (ص) فرمود: «کذلک؛ او نسیتم قولی فی غدیر خم من کنت مولاه فعلی مولاه فمن ینکث فانما ینکث علی نفسه»: همین گونه است. مگر سخن مرا در غدیر خم فراموش کرده اید که گفتم: «هر کس من رهبر او هستم پس علی (ع) رهبر او است. هر کس پیمان را بشکند، قطعا به خودش آسیب رسانده است


طرح این قبیل مسایل از سوی این رسانه در شرایطی صورت می پذیرد که در سالیان اخیر به برکت رهبری فرزانه انقلاب و تدابیر امام گونه ایشان وحدت و همدلی وصف ناشدنی بین اهل تسنن و تشیع وجود داشته است و به جرأت می توان گفت در طول چند قرن اخیر هیچ زمانی همانند سالیان گذشته وحدت و همدلی بین مردم در این زمینه نبوده است. از این رو به این قبیل افراد، گروهها،جریانات و رسانه ها تذکر داده می شود که با طرح روش‌های مدرن تفرقه افکنی صفوف بهم پیوسته مسلمین را از هم نپاشند.


هرچند به نظر میرسد طرح این مساله و خطاب قرار دادن دولت بعنوان جریانی که این پیشنهاد را مطرح کند «دودی» است که از«کنده« گردانندگان این سایت برمی خیزد اما باید به این قبیل افراد ساده اندیش که پیشنهاد می دهند  این نوای روحبخش از بانگ آسمانی اذان حذف شود گوشزدنمود که طرح این قبیل مسایل اهداف پلید فرقه های نوظهور ساخته دست صهیونیسم جهانی و مخالفین اسلام و مسلمین است که در قامت دوست قدعلم کرده اند.

 

آدرس مطلب منتشر شده در جهان نیوز

 

 

 

یک ضد انقلاب: با بیانیه های موسوی چیزی تغییر نخواهد کرد

جمشید اسدی از چهره های ضدانقلاب مقیم فرانسه گفت:متاسفانه آقایان موسوی و کروبی از تصمیم گیری هراس دارند. می ترسند از اینکه تصمیم شان خوشایند و مورد پسند مردم در شرایط حاضر نباشد. اما شاخص شایستگی رهبری محبوبیت هر لحظه آن در میان مردم نیست. نتیجه کار است که مهم است.رهبری نباید ترسی از تصمیم گیری داشته باشد. آقای میرحسین موسوی می توانند از بیانیه شماره ?? تا شماره ??? ادامه دهند و به سرسختان درس اخلاقی دهند و ایشان را به گفتگو با جنبش سبز دعوت کنند، اما چیزی تغییر نخواهد کرد.

اسدی که با سایت ضدانقلابی گویا نیوز سخن می گفت ضمن اعلام این مطلب افزود:ما به مناسبت های دیگر به گفتار و به کردار نشان داده ایم که از هواداران و پشتیبانان جنبش سبز هستیم. اما قرار نیست وقتی کمبودی در آن می بینیم یا انتقادی داریم زبان فرو ببندیم یکی از مهم ترین آن انتقادها همین مساله رهبری جنبش سبز است.

این چهره ضد انقلاب افزود: مقاومت آقایان کروبی و موسوی و خاتمی آفرین برانگیز است، اما رهبری جنبش سبز نیست. باید از مقاومت هر سه ایشان قدردانی و تقدیر کرد اما نمی توان و بلکه نباید آن را رهبری جنبش سبز نامید. وی ادامه داد : رهبر یعنی کسی که طرحی برای آینده دارد و برای آن نقشه ای می ریزد و در ارتباط با آن از مردم انتظار کارهای مشخص در موقعیت های مشخص دارد. خب آقایان موسوی و کروبی تا به امروز چنین نکرده اند.

اسدی افزود:مثلا نگاه کنید به بیانیه شماره ?? آقای موسوی که اینقدر سر و صدا کرد و حتی برخی شتابزده از آن ستایش بسیار کردند. این بیانیه به عنوان سند مقاومت پذیرفتنی و آفرین برانگیز است. اما در این بیانیه دولت آقای احمدی نژاد تلویحا مورد قبول قرار می گیرد و البته خواست انتخابات آزاد نیز مطرح می شود، بدون آن که برای آن برنامه راه و نقشه عملی پیشنهاد شود.

اسدی ادامه داد:خواست انتخابات که همیشه دربین آزادی خواهان ایران وجود داشته است و حرف تازه ای نیست. یک رهبر باید بگوید برای رسیدن به درخواست دیرپای انتخابات چه برنامه ای دارد. پس فرق رهبر با یک فرد عادی که اعلامیه بدهد و خواست انتخابات آزاد را مطرح کند چیست؟ آیا ناخرسندان از شرایط موجود و به ویژه آزادی خواهان منتظر بیانیه شماره ?? آقای موسوی بودند؟ وی افزود : رهبر جنبش سبز باید برای رسیدن به این انتخابات آزاد برنامه ای روشن داشته باشد و براساس آن به روشنی بگوید در کوی و برزن و این جا و آن جا از مردم چه انتظاری دارد.

اسدی ادامه داد : شوربختانه پیام نوروزی مهندس موسوی هم بهتر از بیانیه شماره هفده او نبود: صبر و مقاومت. این برنامه کار و عمل است؟ صبر تنها وقتی پیش درآمد ظفر است که برنامه ای عملی برای رسیدن از اولی به دومی پیشنهاد کند. صبر بدین شکل یعنی : حالا تحمل کنید ببینیم چه می شود! این رهبری اجنبش سبز ست؟

وی افزود : شوربختانه در هیچ یک از پیام های چهره های مقاومت، آقایان موسوی و کروبی و نیز خاتمی، سخنی از برنامه و عمل نیست. این در حالی است که رهبری یعنی تعیین هدف و آرمان و نقشه راه یا استراتژی و براساس آن تعریف وظایف عملی مشخص برای هر مرحله. بدون رهبری جنبش سبز آسیب سخت خواهد دید.



نوشته شده توسط انقلابی 89/1/20:: 3:0 عصر     |     () نظر

واکنش مدیر صدای آمریکا به نامه 6 سایت ایرانی

مدیر شبکه voa گفت: بسیاری از ژورنالیست‌های ایرانی ترجیح داده‌اند کشورشان را ترک کنند.

 چندی پیش سردبیران شش سایت الف ، تابناک، جهان، خبرآنلاین، فردا و همشهری آنلاین نامه ای در انتقاد از  عملکرد رسانه های غربی در حوادث پس از انتخابات ایران نوشتند که مدیر صدای آمریکا به آن واکنش نشان داده است.

متن این نامه به این شرح است:

نامه مشترکی از سوی سردبیران شش وبسایت خبری ایران به دفتر ما رسید. این نامه چند سئوال حساس درباره روش سازمانهای خبری بین المللی و پوشش خبری آنان از وقایع اخیر ایران مطرح کرده است. این نامه به طور مشخص گزارشها و گزارشگران غربی را متهم کرده است وظیفه خود را با شرافت و بطور حرفه ای انجام نداده اند. چرا؟

سردبیران به موردی اشاره کرده اند که، به گفته آنان، رسانه های غربی گزارشی را به نقل از یک بلاگ ایرانی درباره مرگ یک زن جوان منتشر کرده اند، که به گفته آنان هنگامی که پس از تظاهرات بعد از انتخابات دستگیر و زندانی شده بود، مورد آزار جنسی قرار گرفت. این سردبیران چنین شکایت کرده اند: «آیا به نظر شما انتشار خبری به این ابعاد از منبع یک وبلاگ گمنام و بی نام و نشان، اقدامی حرفه ای است؟»

سپس اشاره کرده اند به موضوع ندا آقا سلطان. سردبیران وبسایتهای ایرانی حضور یک پزشک جوان در ویدئوی مرگ ندا را مشکوک دانسته و پرسیده اند: چرا او پنج روز قبل از مرگ ندا از بریتانیا به ایران آمد و یک روز بعد از واقعه ایران را به سوی بریتانیا ترک کرد، و در آن جا با بی بی سی مصاحبه کرد؟ سردبیران بار دیگر حرفه ای بودن ژورنالیستهای غربی را در ندیده گرفتن توضیحی دیگر برای مرگ این زن جوان مورد سئوال قرار داده اند.

این نامه در ادامه، بی بی سی فارسی و صدای آمریکا را متهم کرده است بینندگان خود را به شرکت در تظاهرات ضد دولتی تشویق می کنند، شکایتی که دائما از مقامهای ایرانی شنیده می شود. آنها به طور مشخص در مورد مصاحبه صدای آمریکا با عبدالمالک ریگی، که اکنون در بازداشت ایران است، شکایت کرده اند و او را از رهبران تروریست خوانده و مدعی شده اند که از سوی صدای آمریکا بعنوان یک قهرمان معرفی شده است.

در این جا نامه جالب تر می شود. ژورنالیست های وبسایت های ایرانی می گویند آنها این نامه را «نه در دفاع از دولت آقای احمدی نژاد، بلکه در دفاع از واقعیتهای جاری در ایران» نوشته اند. آنها از سازمانهای خبری غربی خواسته اند این موضوع را مورد ارزیابی مجدد قرار دهند و قضاوت کنند که آیا رفتارشان «حرفه ای... منصفانه و بی طرفانه» بوده است یا نه؟

سردبیران سایتهای: الف، فردا، همشهری آنلاین، جهان، خبر آنلاین و تابناک این نامه را امضا کرده اند.

جالب است که هیچ یک از این سایتها توسط مقامهای ایرانی بسته نشده است، در حالی که چندین رسانه دیگر در داخل کشور بسته و تعدادی از ژورنالیست ها بازداشت شده اند.

این موضوع این سوال را مطرح می کند: آیا این سردبیران تلاش می کنند وظیفه دولت را در قالب حرفه رسانه ای انجام دهند؟ به سادگی می توان تصور کرد مقامهای دولت سردبیران را احضار کرده و به آنها «پیشنهاد» کرده باشد که به نفع آنهاست چنین نامه ای خطاب به رسانه های غربی بنویسند. زیرا، ساده بگویم، واقعیتها بحث آنها در نامه شان را تایید نمی کند.

بنابراین اجازه بدهید برخی سوالها را برای سردبیران ایرانی مطرح کنیم:

1-      آیا رسانه های داخلی ایران آزاد و قادر اند گزارشهای عینی، دقیق و جامع درباره رویدادهای کشور منتشر کنند؟

2-      آیا ژورنالیست های غربی اجازه دارند بعد از حضور در ایران آزادانه و بدون محدودیت حرکت کنند؟

3-      آیا مقامهای ایرانی به شهروندان اجازه همکاری با رسانه های غربی و یا اجازه دسترسی به منابع خبری و تصویری غربی می دهند؟

البته ما می دانیم که پاسخ به این سئوالها به ترتیب چنین است: نه، نه، و نه. من به سردبیران ایرانی که این نامه سرگشاده را نوشته اند، پیشنهاد می کنم قبل از آن که بر خود فرض بدانند که به همکاران غربی خود نظر مشورتی بدهند، وضع خود را در داخل خانه مرتب کنند.

قصد من کمرنگ جلوه دادن مشکلات ژورنالیست های مسئول در ایران نیست، که سعی در تنازع بقای حرفه ای دارند. ولی همه ژورنالیست ها باید از خودشان بپرسند تا کجا می توانند پیش بروند و هنوز احترامشان نزد خودشان باقی بماند. در این رابطه باید اشاره کنم که بسیاری از ژورنالیستهای ایرانی ترجیح داده اند کشورشان را ترک کنند. من آنها را می ستایم که برای باقی ماندن بر اصول حرفه ای شان به این فداکاری دست زده اند.

آلکس بلیدا
مدیر شبکه خبری فارسی صدای آمریکا

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/1/20:: 2:0 عصر     |     () نظر

دلخوری موسوی از امام خمینی (ره)

 

موسوی: رسانه ملی با پخش سخنان امام، پایه‌های نظام را ویران می‌کند!

میرحسین موسوی رویکرد کنونی رسانه ملی در پخش سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را "سبب ویران شدن پایه‌های نظام" خوانده است!

 میرحسین موسوی رویکرد کنونی رسانه ملی در پخش سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را "سبب ویران شدن پایه‌های نظام" خوانده است!

"مجمع ریش سفیدان"، به جای قانون و رای مردم

آقای موسوی در دیداری که با چند نفر ازاعضای فراکسیون اقلیت مجلس داشته، به بیان خاطراتی از حضرت امام خمینی(ره) پرداخته و خود را "نخست وزیر مورد تایید امام" نامیده است.

وی در ادامه رویکرد سال گذشته خود، تلویحارای و نظر مردمو قانون اساسی استرا رد کرده و با بیان اینکه باید "یک خرد جمعی" برای تصمیم‌گیری تشکیل شود، گفته است: "اگر در این جریانات و حوادث بعد از انتخابات سال گذشته،به عقل جمعی رجوع می‌شد، شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم".

این سخنان آقای موسوی را می‌توان در راستای صحبت‌های پیشین سران اصلاحات مبنی بر تشکیل یک لویی جرگه و مجمع ریش سفیداندانست.

این ایده سران اصلاحات و برخی چهره های مطرح حامی آنان از روزهای ابتدایی حوادث پس از انتخابات و حتی شرط پایان آشوب ها بیان شد اما از سوی حامیان انقلاب اسلامی "دور زدن رای مردم و قانون اساسی" ارزیابی دانسته شد.

گفتنی است کهبر طبق قانون اساسی و نظر حضرت امام، تنها راه ابراز وجود گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در عرصه کشور از طریق انتخابات و رای مستقیم مردم شکل می‌گیرد.

طرح موسوم به "لویی جرگه" یا "محفل ریش سفیدان" در جوامع دچار بحرانیمطرح می شود که قانون امکان اجرا ندارد و یا هنوز دارای قانون مدون و مصوبی برای اداره کشور نیست.

در چنین جامعه ای که هیچ ملاک و معیاری برای حل مناقشات وجود ندارد، فصل الخطاب را محفلی قرار می دهند که از میان نخبگان و گروههای مرجع تشکیل شده است. اما در نظامهای قانونمدار، مراجعه به قانون راهگشای مشکلات است.

رسانه ملی درست همانند رسانه‌های بیگانه عمل می کند!

آقای موسوی در ادامه سخنان خود به پخش مستند "شاخص" از رسانه ملیکه به بررسی سخنان و مواضع بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌پرداخت،اشاره کرده و آن را "ویران کردن پایه‌های نظام" دانسته است!

وی که در پی حوادثسال گذشته، حمایت گسترده رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب را به همراه خود داشته است، رسانه ملی را به "تخریب دکترین امام راحل" متهم کرده و گفته است: "مسئولین صدا و سیما، رفتار و دکترین امام راحل را تخریب می‌کنند و این درست کاری است که رسانه‌های بیگانه هم انجام می‌دهند".

پیش از این هم دیگر سران اصلاحات بدون توجه به استقبال مردم و فعالان سیاسی از پخش سخنان امام راحل از رسانه ملی، نسبت به مستند "شاخص" اعتراض و رسانه ملی را محکوم کردند. این موضوع چند هفته پس از حمایت آنان از هتاکات به امام راحل روی داد.

اما آقای موسوی در حالی رسانه‌های بیگانه را موجب تخریب رفتار و دکترین امام راحل می‌داند که با وجود اعلام حمایت و همراهی چندین باره این رسانه ها با او و دیگر سران فرقه سبز، حاضر نشد که از آنان اعلام برائت کند.

نخست وزیر کدام امام؟

آقای موسوی در پایانسخنان خودگفته است: "اگر امام آنچنان که بود معرفی و شناسانده می‌شد مشروعیت نظام بیشتر می‌شد". البته وی توضیح نداده است که منظورش از جمله "امام، آنچنان که بود" چیست.

این اظهارات آقای موسوی درحالی بیان شده است که بنابر اظهارات فعالان سیاسی،اقدامات وی و اطرافیانش در سال گذشته، نه تنها هیچ قرابتی با خط مشی و مواضع حضرت امام ندارد؛ بلکه در جهت عکس و تقابل با اندیشه‌های امام است.

این تقابل تا به جایی پیش رفت که منجر به هتک ساحت امام راحل از سوی طرفداران آقای موسوی شد و طرفداران وی، عکس حضرت امام را پاره کردند که با اظهارتاسف و خشم گسترده مردم در سراسر کشور روبرو شد.

آقای موسوی همچنین هیچ اشاره‌ای به سخنان و اندیشه‌های حضرت امام درباره مسائلی نظیر "پشتیبانی و تبعیت از ولایت فقیه"، "پذیرش قانون"، "احترام به رای مردم"، "مرزبندی شفاف با بیگانگان" و "پرهیز از اقدامات مخرب علیه نظام"نکرده است.

گفتنی است بسیاری از مسئولان و سیاسیون و نیز180 نفر از نمایندگان مجلس از برنامه تلویزیونی "شاخص" که در آن مواضع و دیدگاه های امام (ره) پیرامون برخی مسائل مطرح شده بود، قدردانی و حمایت کرده‌اند.



نوشته شده توسط انقلابی 89/1/17:: 3:0 عصر     |     () نظر

در پیام میرحسین موسوی به آمریکایی ها،

من مترقی تر از عبدالکریم سروش هستم

در  روزهای اخیر میرحسین موسوی  ناگهان متوجه ابعاد سیاستهای خانمانسوز خود و عقبه سیاسی اش   شده است و به شدت نگران مخالفتها و ایستادگی ملت ایران در مقابل  سیاستهای غلط  او می باشد.

در مقطع کنونی میرحسین موسوی  که به خوبی متوجه تنفر و انزجار امت حزب الله و بزرگان نظام و روحانیون از افکار الحادی-التقاطی گروهک خود می باشد به هر شکل سعی دارد تا در پیامهای مخفیانه خود به مقامات آمریکائی خود را نماینده افکار به اصطلاح مدرن معرفی نماید و گفته می شود که در برخی از مذاکرات خود با بیگانگان وی حتی خود را «مترقی تر» از عبدالکریم سروش و حلقه کیان جلوه داده است!

یک  مقام امنیتی در همین رابطه  گفت : مسئله اساسی تلاشهای بی نتیجه  میرحسین موسوی  برای سرپوش نهادن بر تماسهای مخفیانه خود با مقامات آمریکائی می باشد. چرا که اسناد آن در اختیار مقامات ارشد نظام قرار گرفته است.

وی ادامه می دهد: میرحسین موسوی با هماهنگی مهدی کروبی  تلاش های فراوانی را برای ادامه مذاکرات با غربی ها و آمریکایی ها اغاز کرده اند و از طریق موسوی خویینی ها دو دیدار با نماینده آمریکایی ها در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته اند.

وی افزود: در این دیدارها موسوی خویینی ها سعی کرده است که میرحسین موسوی و و عقبه سیاسی وی را نماینده تحصیل کرده ها و قشر روشنفکر ایران معرفی کرده و حتی موسوی را از عبدالکریم سروش مترقی تر معرفی کند.

این مقام امنیتی گفت: البته این مذاکرات با انتقاد و مخالفت محمد خاتمی روبرو شده است اما حمایت های بعضی از چهره های سرشناس سیاسی از ادامه این روند محمد خاتمی را در حالت انفعالی قرار داده است.

 

 

رقابت بیات زنجانی و صانعی برای جانشینی منتظری

پس از فوت آیت الله منتظری تلاش های فراوانی برای انتخاب فردی دیگری به عنوان پدر معنوی اصلاح طلبان آغاز شده و گفتگوهای مختلفی نیز دراین زمینه صورت گرفته است.

گفته می شود در این گفتگوها با تاکید بر اینکه پشتوانه آئینی و کسب حمایت از روحانیت یک نکته مهم در پوشش دادن فعالیت ها می باشد به انتخاب آقای صانعی اشاره شده بود اما با توجه به عدم صلاحیت وی برای مرجعیت انتخاب وی از سوی این جریان عملا سلب شد.در همین زمینه گرچه رایزنی با برخی شخصیت های دیگر انجام پذیرفت اما پاسخ منفی این شخصیت ها به دلیل مواضع آنان و عدم شریک شدن در هزینه های ساختار شکنانه اشان وضعیت این جریان را بغرنج تر ساخت.

در همین زمینه گفته می شود در پی القائات فراوانی که بر روی یکی از روحانیون به نام «ب.ز»صورت گرفته وی عملا در تور برنامه های جریان فتنه قرار گرفته و به عنوان ماشین امضاء خواست های آنان به فعالیت مشغول است.

دیدار فرد یاد شده باجمعی از خانواده های زندانیان سیاسی وقایع پس از انتخابات در همین راستا صورت گرفت که گفته می شود اطلاعات و القائات کذب به وی منجر به بیان برخی سخنان ساختار شکنانه توسط وی شده بود.

شنیده شده است که فتنه گران همچنین تصمیم گرفته اند تا هر چه بیشتر به آقای «ب.ز» نزدیک شده تا بتوانند با دادن اطلاعات غلط و اشتباه به ایشان و استفاده از وجهه روحانی بودن ایشان اهداف ضدنظام خود را به پیش برند.

یکی از منابع آگاه در همین خصوص افزود فتنه گران تصمیم گرفته اند با نزدیک شدن هر چه بیشتر به مراجع و روحانیت و نفوذ به دفتر این حضرات و دادن اطلاعات نادرست این علما و مراجع را وادار به واکنش و اظهار نظر در خصوص مسائل مورد نظر فتنه گران نمایند.

 

 

تقلای کروبی برای فرار از افشاگری

سایت سحام نیوز که سایت رسمی حزب اعتماد ملی به دبیرکلی مهدی کروبی است امروز اعلام کرد که محمد داوری سردبیر سابق این سایت که هم اکنون در بازداشت به سر می برد قصد دارد تا در یک مصاحبه خبری و جنجالی صحت ادعاهای مهدی کروبی در خصوص تجاوزات جنسی را زیر سوال ببرد.

سایت حزب اعتماد ملی در اقدامی پیشگیرانه بر اعمال فشار به داوری به جهت انجام مصاحبه علیه کروبی تاکید و مدعی شد: در حال حاضر شرایط جسمی و روحی محمد داوری بسیار وخیم است.

این سایت همچنین تهدید کرد که هر اقدام با پاسخ قاطع کروبی روبرو خواهد شد.

این تهدید ها حاکی از آن است که کروبی از اظهارات آینده محمد داوری نگران شده و عجولانه قبل از اتفاقی بیفتد دست پیش را گرفته که .....

 

 

قسمت دوم سناریوی فتنه گران : حرکت بسوی یزد

اردکان یزد : کانون جدید فتنه در حال شکل گیری است.

در حالی که روز گذشته از یزد خبر رسید عده ای ناشناس در حرکتی نا پسند و مشکوک اقدام به پاشیدن رنگ سفید بر روی تصویر آیت الله خاتمی و پیام امام خمینی بر روی مقبره وی کرده اند صراط اخبار تازه ای را از ابعاد ماجرا بدست آورده است.

مردم و مسئولین شهرستان اردکان یزد ضمن محکوم کردن این اقدام غیر اخلاقی معتقدند که حرکت صورت گرفته به صورت سازماندهی شده برای عملیات روانی توسط جریان شکست خورده اقلیت در استان (منتسب به تابش نماینده مردم اردکان و خواهرزاده سید محمد خاتمی) صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش محمد رضا تابش از سران اقلیت مجلس شورای اسلامی که در راهپیمایی 9 دی و روز قدس در حوزه انتخابیه حضور نیافته و در روز راهپیمایی خودجوش نمایندگان مجلس علیه فتنه گران هم از صندلی خود در مجلس شورای اسلامی بر نخواست ، برنامه ریزی یرگزاری همایشی را با عنوان "اردکانیهای خارج از اردکان و خارج از کشور" در روز سوم فروردین ماه تدارک دیده بود که قرار بود کلیه مسئولین اردکانی در سراسر کشور در این همایش حضور پیدا کرده و سخنران هایی از قبیل محمد علی ابطحی و دیگر چهره های اصلاح طلب به سخنرانی بپردازند . این همایش که با اهداف جلب توجه و بازگشت آبروی رفته جریان شکست خورده طراحی شده بود به دلیل مخالفت شورای تامین استان برگزار نشد از اینرو برخی از افراد با چاره اندیشی تصمیم به هتک حرمت به مقبره پدر محمد خاتمی نموده تا با این حرکت ضمن مظلوم نمایی به اهداف خود موقتا نزدیک شوند.

محمد رضا تابش هم پس از اتفاق این جریان در تماسی با شورای تامین شهرستان خواستار دستگیری عوامل این حرکت و یا استعفای مسئولین شورای تامین شده است!

از دیروز که این اقدام صورت گرفته مسئولین ستاد میر حسین موسوی در استان و شهرستان اردکان اقدام به ارسال پیامک هایی تحت عنوان برگزاری دعای توسل با حضور چهره های اصلاح طلب شاخص بر مزار آیت الله خاتمی نموده اند . این در حالی است که حضرت آیت الله خاتمی یار امام راحل (ره) مورد احترام چهره های اصولگرای استان نیز بوده است.

قرار است تا با سازماندهی صورت گرفته توسط اصلاح طلبان ، تعدادی از دانشجویان آشوبگر بوسیله چندین دستگاه اتوبوس از شهر یزد جهت شرکت در این تجمع به اردکان سفر کنند.

گفتنی است چندی پیش افرادی ناشناس تمثال شهید عاصی زاده اولین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد را در محله مزرعه سیف در شهرستان اردکان مورد هتک حرمت قرار داده و در حرکتی مشابه بر روی تصویر این شهید که بر روی دیوار نصب بوده است رنگ سفید پاشیدند.

 

 

نخستین اظهارت حشمت‌اله عطارزاده پس از آزادی

 

عطارزاده درباره آزادی خود گفت : وقتی برای آزادی من آمدند نمی دانستم که اینها از طرف ایران هستند و فقط همراه آنها شدم ، من تصور می کردم این بار هم از یک زندان به زندان دیگر منتقل می شوم اما حقیقت چیز دیگری بود این سفر ، سفر آزادی بود ، ماموران آزادی من ، لباس بلوچی به تن داشتند و بعد از طی مسافتی ، به تن من هم لباس بلوچی کردند بعد از هر چند دقیقه رانندگی خودرو حامل ما توقف می کرد و آنها مسافتی مرا در کوه و دره و مسیرهای ناهموار پیاده می بردند و دوباره سوار خودرو می شدیم.

آنها به اشاره میگفتند که من نگران نباشم اما هنوز مطمئن نبودم چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

عطار زاده می گوید : به ایست و بازرسی که می رسیدیم می گفتند عقب ماشین دراز بکش و چیزی نگو، ما شاید از ده ایست و بازرسی به همین شکل عبور کردیم تا اینکه رسیدیم به تفتان ایران و خوشحالی من در این لحظه وصف ناپذیر است .

عطارزاده به نقل از نیروهایی که او را ازاد کرده بودند گفت عوامل اطلاعاتی ایران زمانی مرا آزاد کردند که

آدم رباها قصد داشتند برای امنیت بیشتر خود ، مرا به گروه دیگری تحویل دهند ، عوامل اطلاعاتی ایران بی صبرانه منتظر این لحظه بودند و طی عملیاتی گروه تحویل گیرنده را از میان می برند و خود را بجای آن جا می زنند.

جزئیات دیگری از نحوه آزادی عطار زاده دیپلمات ایرانی به این شرح است :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت،عطارزاده دیپلمات ایرانی در شهر پیشاور در پاکستان ازمنزل به محل کار خود در حرکت بود و در حالی که همراه وی یک محافظ مسلح پاکستانی به فاصله پنج دقیقه تا منزل خود همراهی اش می کرد، مورد حمله یک گروه مسلح قرار می گیرد و با شکستن شیشه های ماشین وی ربوده می شود.

وی پس از ربایش تا آزادی که 17 ماه به طول می انجامد توان دیدن چهره هیچ کس را نداشت ولی صداهای متفاوتی را می شنید. صداهای اولیه پشتو بودند در واقع گروه اول به زبان پشتو سخن می گویند پس از تغییرمکان و استقرار در نقطه دوم در اختیار عده ای قرار می گیرد که با لهجه سلیس انگلیسی حرف می زنند و معلوم می شود که این افراد بومی نیستند در حالی بود که چشمان عطار زاده بسته و کیسه ای نیز روی سرش پوشانده بودند. او قادر به دیدن چهره افراد گروهک رباینده نبوده است.

بنا بر این گزارش عطارزاده اکثر دوران اسارتش را در نقطه دوم بوده است و زمانهایی که درخواست کتاب می کرده، به او کتاب انگلیسی می دادند . این امر حکایت دارد که در محل جز کتاب انگلیسی کتاب دیگری در اختیار وی نبوده است. عطار زاده بدلیل آشنایی به زبان انگلیسی با ربایندگان با این زبان گفتگو می کرد.

وی حدود 17 ماه اسیر بوده و در این مدت حدود 16 بار محل استقرار وی جابه جا شده و حداقل در 15 محل جدید وی را جابجا نموده اند، این نشان می دهد مسائل امنیتی و حفاظتی بدقت رعایت شده و ربایندگان مجبور بودند در تمام جا بجائی ها عطار زاده را همراه خود ببرند.

گروه سوم نیز یک گروه با لهجه انگلیسی سلیس و بومی بوده که این دیپلمات ایرانی را تحویل می گیرد و گروه چهارم که در حال تلاش برای تحویل عطارزاده ازگروه سوم بودند توسط مأموران وزارت اطلاعات ردگیری می شوند.

پس از شناسایی اطلاعاتی محل مبادله و پس از حذف گروه چهارم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در نقش گروه چهارم نامبرده را از گروه سوم تحویل گرفته و بلافاصله عملیات نجات برای انتقال عطارزاده به کشور آغاز میشود و سپس بعد از چند روز جابجایی و گذشتن از مناطق خطرناک این آزاده دیپلمات با سرافرازی به میهن اسلامی باز گردانده می شود.

بنا بر این گزارش ،حشمت الله عطارزاده به دست توانمند سربازان گمنام امام زمان(عج) آزاد شد.

آزادی عطارزاده دومین موفقیت دستگاه اطلاعاتی ایران در چند هفته اخیر محسوب می شود.

در ماه گذشته نیرو های اطلاعاتی ایران با تیز چنگی و طی عملیات ظریفی"مالک ریگی" ،سرکرده گروهک تروریستی ریگی را در عملیاتی پیچیده دستگیر کردند.

دومین موفقیت وزارت اطلاعات ایران آزاد سازی حشمت الله عطار زاده بود که در ایام تعطیلات نوروز به وقوع پیوست.

لازم به ذکر است که سکوت مقامات آمریکایی و صهیونیست و پایگاه های خبری وابسته به بخش جا سوسی آن ها به ویژه "دبکا فایل"،که متصل به موساد می باشد در عین تعجب برانگیز بودن به نوعی نشانگر غافلگیری آن هاست که تا این لحظه از ارائه کوچگترین تحلیلی در این زمینه عاجز مانده اند و نتوانسته اند به تحریف این خبر مهم بپردازند.

عطارزاده دیپلمات ایرانی ربوده شده در پاکستان پس از 19 ماه با یک ابتکار زیرکانه سربازان گمنام امام زمان (عج) آزاد و به میهن بازگردانده شد.



نوشته شده توسط انقلابی 89/1/17:: 2:0 عصر     |     () نظر

بنی صدر: سبزها حمایت مردمی ندارند

ابوالحسن بنی صدر، رئیس جمهور مخلوع و فراری اسبق ایران، با اعتراف به شکست اقلیت سبز در ایران، گفت: جنبش سبز در ایران فاقد حمایت مردمی است.

ابوالحسن بنی صدر در گفت‌وگو با سایت بلومبرگ با اعتراف به شکست فتنه سبز در ایران و جود سر درگرمی در میان فتنه گران، گفته است: "جنبش مخالفان حکومت ایران فاقد عزم لازم و حمایت مورد نیاز توده مردم است ".

وی با اشاره به شکاف میان اقلیت سبز افزوده است: آن زمان نسل جوان ایران مصمم بود از شر سلطنت خلاص شود در حالی که امروز طرفداران گروه‌های مخالف نسبت به آنچه برایش مبارزه می‌کنند مردد و آشفته هستند، آنها بین آنچه آرزو داشتند و آنچه فکر می‌کنند قابل دسترسی است، گرفتار هستند.

رئیس جمهور مخلوع ایران با بیان این که بیشتر نقاط کشور در زمان پس از انتخابات در آرامش بود، اذعان کرده است: توده‌ مردم در شهرها، از مخالفان حمایت نکردند و به آنها نپیوستند، تظاهرات پس از انتخابات بیشتر در پایتخت، تهران و دیگر شهرهای بزرگ صورت گرفت، درحالی که بخش‌های وسیعی از کشور آرام ماند ".

پیش از این نیز بنی صدر در اظهارنظری، ضمن اذعان به شکست سناریوی انقلاب مخملی در ایران، مدیریت مقام معظم رهبری را علت شکست فتنه گران دانست و افزوده بود: اگر آیت‌الله خمینی هم اکنون زنده بود، هزار بار به آقای خامنه‌ای بواسطه مدیریت مقتدارنه ایشان تبریک می‌گفت.

 

  

نقش کلیدی سران جریان سبز در تحریم نفتی ایران توسط هند

در پی مذاکرات موسوی خویینی ها با آمریکایی ها و همچنین ادامه سیاست حمایت از سران جریان فتنه با تحت فشار گذاشتن حاکمیت ایران هند نیز به جمع کشورهای تحریم کننده ایران ملحق شد.

اعلام قطع خرید نفت ایران توسط بزرگترین شریک تجاری هندی ایران و گزارشهای مختلف در مورد امکان پیوستن کشور چین به جمع کشورهای تحریم کننده نفت ایران نشات گرفته از سیاست های کشورهای متخاصم به ایران برای حمایت از سران جریان سبز و همچنین تحت فشار گذاشتن حاکمیت ایران صورت می گیرد.

با کمی تامل و تعمق به رویکرد کشورهای منطقه از جمله هند به ایران تا قبل از بروز حوادث پس از انتخابت می توان گفت، روابط ایران با کشور هند روابطی بسیار مناسب بود و در آن زمان با وجود تحرکات آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی نه تنها صادرات نفت ایران به کشور هند قطع نشد بلکه مذاکرات برای ساخت خط لوله گاز نیز ادامه یافت. اما بعد از کودتای سبز و خیانتهای جناح حامی میر حسین موسوی  که منجر به حمایت آنها از سیاستهای غلط و دشمن خط جدید نفاق شد آمریکا با هدف ضربه زدن به نظام برای تحت فشار گذاشتن حاکمیت برای قبول خواسته های سران جریان سبز به تشویق خط الحادی-التقاطی میرحسین موسوی و عقبه سیاسی وی  پرداخت و اکنون به نظر می رسد که در این مدت سیاستهای مخفیانه دیگری نیز با کمک موسوی خویینی ها  که در برنامه های  راهبردی جریان سبز نقش کلیدی داشته به اجرا در آمده است.

شکی نیست که بزرگان نظام و رهبر معظم انقلاب  به خوبی از ابعاد توطئه  سران فتنه به نیابت از آمریکایی ها علیه نظام آگاهی دارند. میرحسین موسوی  به شدت نگران آینده سیاسی خود می باشد. همکاریهای نزدیک وی با اپوزسیون خارج کشور  باعث شده تا وی قادر به پاسخگوئی به منتقدین خود در میان روحانیون و مقامات ارزشگرا نباشد.

 این آقایان خط جدیدی نفاق هستند که مرتبا دانشگاههای کشور را در تیررس بمباران تبلیغاتی خودشان قرار می دهند و شکی نیست که  جریان اصلاحات نیز مستقیما مسئول هجمه دشمنان نظام به دانشگاهها می باشد.

بزرگان نظام بارها و بارها در مورد روابط مشکوک  سران جریان سبز  با سرویسهای اطلاعاتی بیگانه هشدار داده اند. گفته می شود که حتی برخی از عکسهای دیدارهای  عقبه سیاسی سران جریان سبز از جمله موسوی خویینی ها با مقامات آمریکائی و صهیونیستها در کشورهای مختلف نیز موجود می باشند و حتی بعضی از این عکسها در روزهای گذشته در اختیار برخی از بزرگان نظام نیز قرار گرفته اند تا در موقع لزوم در جراید ملی منتشر و در دسترس امت حزب الله قرار گیرند.

در مقطع کنونی نه تنها دشمنان نظام بر تحرکات خود افزوده اند بلکه خط جدید نفاق مرتبا اقدامات خرابکارانه خود را با هماهنگی با آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می دهد و نقش مستقیم  سران جریان سبز در تحریم نفتی ایران توسط هند مصداق بارز خیانت به امت اسلامی و نظام می باشد.

متاسفانه  ابعاد تحرکات مخرب  مثلث زر و زور تزویر در حدی است که مقامات دولت اوباما با بی شرمی و با وقاحت می گویند که تحریمهای نفتی برای تحت فشار قرار دادن ایران در مذاکرات صورت می گیرند و مشخص نیست چرا در شرایطی که تحریمها نه تنها ادامه دارند بلکه افزایش نیز یافته اند؛ سران جریان سبز با بیان حرفهای موازی با کشورهای متخاصم از منویات آنها تبعیت می کنند و به این طریق در برابر ملت ایران قرار گرفته اند؟

به هر تقدیر ضعف و بی کفایتی و عقده خود بزرگ بینی سران جریان سبز  باعث شده تا عوامل بیگانگان چون میرحسین موسوی ، مهدی کروبی  با زدن بر طبل نفاق و جدایی ایران را در معرض اماج حملات کشورهای مختلف قرار داده و به نوعی بر خلاف منافع ملی ایران حرکت کنند. اما گویا این افراد معلوم الحال فراموش کرده اند که به زودی  به جرائم آنها رسیدگی خواهند شد و نهایتا آنها به سزای اعمال زشت و ضد ملی خودشان خواهند رسید.

 

 

آموزش ویژه اسرائیل به باقی مانده گروهک ریگی

عناصر گروهک ریگی که تا پیش از دستگیری عبدالمالک ریگی، در حال طی کردن دوره آموزشی در پایگاهی در منطقه خاران دالبندین در پاکستان زیر نظر نیروهای فرامنطقه‌ای مستقر در پاکستان بودند، اخیرا این مکان را ترک کرده و به پایگاهی دیگر واقع در محلی به نام شمسی که متعلق به نظامیان آمریکایی است منتقل شده‌اند. 

گفته می‌شود نیروهای گروهک مذکور در پایگاه جدید زیر نظر مستقیم 4 تن از اساتید نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفته و در حال فراگیری آموزش‌هایی خاص جهت انجام عملیات انتحاری و خرابکارانه در خاک کشورمان هستند.

 

 

چه کسانی به دیدار خاتمی رفتند ؟

صف خودروهای پلاک دولتی دربرابر دفتر خاتمی 

صبح روز ?? اسفند سید محمد خاتمی در دفتر کارش میزبان مهمانان نوروزی خود بود. اگر چه میرحسین موسوی و مهدی کروبی در میان مهمانان امروزی خاتمی نبودند اما گویا این دو نفر در نظر دارند که طی روزهای آینده در دیداری خصوصی با خاتمی گفتوگو کنند.

خاتمی که همه ساله در روز 14فروردین چنین دیدار نوروزیای را ترتیب میدهد از ساعت 10 صبح امروز پذیرای چهره‌های مختلفی از اصلاح‌طلبان، اعضای احزاب اصلاح‌طلب، روحانیون، روزنامه‌نگاران، دانشجویان، هنرمندان، اساتید دانشگاه و ....در این دید و بازدید نوروزی حضور یافته‌اند.

جمعی از وزرا و اعضای هیات دولت خاتمی همچون شریعتمداری، موسوی لاری، یونسی، رمضان زاده، شریف زادگان، عبدالعلی زاده، خالقی، صفدر حسینی، خرم، مبلغ، ابطحی، به همراه چهره‏های دیگری همچون خانیکی، شکوری راد و ...  به دیدار خاتمی آمده بودند.

برخی زندانیان آزاد شده حوادث بعد از انتخابات علاوه بر ابطحی و رمضان زاده نیز در این دیدار حضور داشتند. از جمله سعید شریعتی، امین زاده، حاجی و ... محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات نیز به همراه جمعی از همکارانش در روزنامه اطلاعات نیز در این دیدار نوروزی با خاتمی حضور داشتند. در مقابل دفتر خاتمی و در میان اتومبیل های میهمانان رئیس بنیاد باران خودروهایی با پلاک دولتی نیز پارک شده بود.

گفتنی است یکی از سایتهای خبری مدعی شده بود که اکنون سیدمحمد خاتمی در خارج از کشور به سر میبرد اما دیدار نوروزی امروز وی نشان داد که این خبر کذب بوده است. همانطور که پیش از این نیز خبر دیگری مبنی بر ممنوع الخروج بودن خاتمی توسط دفترش تکذیب شد.

 

 

ترویج همجنسگرایی در ایران؛ محور تبلیغاتی رسانه های حامی جریان سبز

رادیو فردا در گزارشی در مورد همجنسگرایی در ایران ، فیلم «بن بست» ساخته رامین گودرزی نژاد فیلمساز ساکن انگلیس را که بر اساس زندگی یک زن جوان همجنس گرا حامی جریان سبز ساخته شده است ، تبلیغ نمود. رامین گودرزی نژاد در گفت و گو با رادیو فردا گفت: "در این فیلم تلاش می کنیم صدای همجنسگراهای ایرانی را به گوش دنیا برسانیم!ما روی این سناریو کار کردیم و تصمیم گرفتیم صدای این اقلیت آسیب پذیر(!) و به نوعی مظلوم (!) را بتوانیم در ابعاد گسترده تری به گوش تمام دنیا برسانیم."  

کیانا فیروز همجنسگرای مقیم لندن هم در گفت و گو با رادیو فردا گفت:"من نقش یک همجنسگرای ایرانی را در فیلم بازی کردم. فیلمنامه قسمت عمده اش از زندگی خود من اقتباس شده و یک فضای مستند داستانی به فیلم داده. علت حضور من در این فیلم این بوده که برای من به عنوان یک لزبین مهم بوده و هست که مشکلات یک لزبین ایرانی دیده شود(!) و تنها راهی که می توانست صدای این اقلیت تحت فشار (!) را به گوش ما برساند، از طریق یک رسانه آزاد امکان پذیر است. ما همچنان فعالیت می کنیم تا صدای همجنسگرایان ایرانی به گوش دنیا برسد. " در ابتدای این فیلم ، کیانا فیروز ، همجنس گرای فراری ، صحنه هایی از حضور خود در راهپیمایی 25 خرداد حامیان موسوی به نمایش می گذارد.

رادیو فردا در ادامه این مطلب نوشت:"به نظر من هر ایرانی به قدر توانی که دارد باید برای احقاق حق هر صدایی که نیاز به تقویت دارد تا شنیده شود تلاش کند مهم نیست تضییع حق چه گروه و اقلیتی مهم آنست که از یک باید غیر قابل چشم پوشی یعنی آزادی برای همه البته در چهار چوب منشور حقوق بشرحمایت کنیم به امید موفقیت برای کیانا و برقراری حکومت مردم سالار در ایران ...به امید روزی که حقوق همجنسگرایان در ایران و هر جای دیگر دنیا به رسمیت شناخته شود . !!!"

در همین حال رادیو زمانه هم در گفت و گو با ساقی قهرمان ، که پیشتر روزنامه شرق به دلیل گفت و گو با وی توقیف شد ، به نقل از ساقی قهرمان نوشت : "همجنس‌گرا بودن به عنوان متفاوت بودن با جریان جامعه یک جرم نیست(!) به دلیل محدودیت‌های که ما در آزادی داریم، جامعه به ما اجازه نمی‌دهد که خودمان را تعریف کنیم، اصلا چرا جامعه باید از آدم‌ها سوال کند که شما بگویید چه هستید؟ اگر ما فرض کنیم که ما یک جامعه‌ی راحت داریم که هر کدام از ما را همان‌طور که مثلا می‌گوییم: اسم من ساقی است، خوشبختم شکوفه جان، هر گرایش و هویتی که داشته باشیم را قبول کند، ما دیگر این معضل را نداریم.!!!" کارشناسان سیاسی معتقدند با توجه به رویگردانی ملت ایران از جریان فتنه سبز ، این جریان ، ترویج فساد و بی بند و باری را برای یارگیری مجدد از اراذل و اوباش ددر دستور کار خود قرار داده است.

 

 

هاشمی رفسنجانی حاضر نشد با مهدی کروبی دیدار کند

پس از بازدید نوروزی میرحسین موسوی با هاشمی رفسنجانی که در اول فروردین سال 1389 صورت گرفت مهدی کروبی نیز خود را آماده کرد تا برای بازدید نوروزی به دیدار هاشمی رفسنجانی برود.

درخواست مهدی کروبی برای بازدید نوروزی با هاشمی رفسنجانی از سوی  غلامحسین کرباسچی به یکی از نزدیکان هاشمی رفسنجانی ارائه شد ؛اما رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در روز ششم فروردین و به طور شفاهی از طریق یکی از نزدیکان خود به کرباسچی اعلام کرد که حاضر به دیدن مهدی کروبی نیست.

یک منبع اگاه در همین رابطه  گفت: به نظر می رسد انتقادات اخیر مهدی کروبی از منفعل شدن هاشمی رفسنجانی در حمایت از جریان سبز و همچنین ارسال نامه معروف وی به هاشمی سبب شد تا رییس مجمع تشخیص مصلت نظام حاضر نشود با کروبی عید دیدنی کند.

وی گفت: تکروی ها مهدی کروبی خارج از دایره تعیین شده از سوی هاشمی رفسنجانی اسباب ناراحتی وی را فراهم ساخته است .

گفتنی است ؛هنوز مهدی کروبی واکنشی نسبت به عدم پذیرش از سوی هاشمی رفسنجانی نشان نداده است.

 



نوشته شده توسط انقلابی 89/1/15:: 2:0 عصر     |     () نظر

کالبدشکافی فتنه هشتاد و هشت منتشر شد

 کتاب «کالبدشکافی فتنه هشتاد و هشت» از سوی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) منتشر شد.

این کتاب بیانات رهبر معظم‌انقلاب از اول فروردین سال 88 در حرم امام رضا (علیه‌السلام) تا سخنان ایشان در جمع مبلغان مذهبی در آستانه ماه محرم را شامل می‌شود. این کتاب در پنج فصل با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب در قالب نمودار درختی تنظیم شده است که در فصل اول محور مواضع و نظرات رهبری پیش از انتخابات، اهمیت انتخابات، شاخصهای انتخاب فرد اصلح و وظایف نامزدها بیان شده است.

در محور دوم به مواضع مقام معظم رهبری در هفته اول پس از انتخابات، زیر محورهای تجزیه و تحلیل‌های رهبری در خصوص انتخابات و آسیب شناسی آن، توصیه هایی در مورد عوامل نقش آفرین در این جریان و جهت گیری‌های دشمن و هشدارها و راهکارهای مقابله با آن (پایبندی به قانون) آمده است.

فصل سوم نیز به تحلیل‌های رهبری در خصوص حوادث پس از انتخابات، ماهیت حوادث، تبیین ماجرا، بازیگران در صحنه، راهکارها و درس‌هایی که این حادثه به ما می‌دهد می‌پردازد. در فصل چهارم نیز به مفهوم بصیرت، راه‌های بصیرت بخشی و الزامات آن پرداخته شده است و فصل پنجم نیز به مفهوم جنگ نرم، خواست دشمن از راه اندازی جنگ، راههای مواجهه و مقابله با آن، افراد نقش آفرین و علل راه‌اندازی این جنگ اختصاص دارد.

 

 

حضرت آیت الله خامنه ای محبوب ترین و میرحسین موسوی منفورترین شخصیت سیاسی 10 سال اخیر ایران

طی 10 روز پایان سال (سال 1388)، نمایندگی موسسه ادویزر استیت در ایران اقدام به نظرسنجی از هم‌وطنان گرامی نموده است. این نظر سنجی حاوی اطلاعاتی قابل توجه است که در ذیل به آن اشاره میکنیم

مشخصات جمعیت نمونه:

کل جمعیت نمونه : 14500 نفر

تفکیک جمعیت بنابر جنسیت : 50% زن 50% مرد

تفکیک جمعیت بر اساس دهک سنی : 39% (20 تا 30سال) 24% (40 تا 50 ) 17% (50 تا 60) 15% (30 تا 40) 3.5% ( کمتر از 20 سال) 1.5% (بیشتر از 60 سال)

تفکیک جمعیت بر اساس شهری/روستایی : 83% شهری (" 67% مرکز استان /16% شهرستان") 17% (روستایی)

تفکیک جمعیت بر اساس استان‌های هدف : 43% (تهران) 22% (اصفهان) 19% (فارس) 16% ( آذربایجان غربی)

تفکیک جمعیت بر اساس میزان تحصیلات: 27% (دانشجو) 20.3% (کارشناسی و بالاتر) 17.8% (طلبه حوزه علمیه) 20.7% (دیپلم) 14.2% (کمتر از دیپلم)

نتایج بدست آمده :

تذکر : مطالب ذیل عینا سوال و جواب های پرسشنامه نیست ، بلکه نتایج نهایی بدست آمده می باشد.

 

اقتصادی:

مهمترین مشکل اقتصادی جامعه در 10 سال اخیر :

63.5% تورم 21% بیکاری 10.2% مسکن 5.3% بیمه

بهترین رخداد اقتصادی در 10 سال اخیر :

41% طرح مسکن مهر 28.3% طرح تحول اقتصادی 19.4% کاهش نرخ سود بانکی 11.3% سهمیه بندی بنزین

بهترین عملکرد اقتصادی دولت در 10 سال اخیر در کدام سطح بوده است :

53.1% بهسازی زیرساخت های اقتصادی 24.6% توسعه فعالیت های عمرانی 13.8% مدیریت مصرف 8.5% کنترل قیمت ها

 

در مجموع عملکرد اقتصادی دولت را در 10 سال اخیر چگونه ارزیابی می کنید :

57.9% مثبت 34.3% منفی 7.8% بدون نظر

 

سیاسی (داخلی)

محبوبترین شخصیت سیاسی کشور در 10 سال اخیر :

82.2% سید علی خامنه ای 8.6% محمود احمدی  نژاد 5.7% سید محمد خاتمی 3.5% میرحسین موسوی

منفورترین شخصیت سیاسی کشور در 10 سال اخیر :

71.4% میر حسین موسوی 19.3%سید محمد خاتمی 6.9% محمود احمدی نژاد

شیرین‌ترین رخداد سیاسی 10 سال اخیر : (توضیحی)

46.8% تبلیغات و انتخابات ریاست جمهوری دهم (و مرتبط با آن) 24.9% راهپیمایی 22 بهمن 88 (ومرتبط با آن) 21.5% ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد(و مرتبط با آن) 5.3% حوادث پس از انتخابات در مخالفت با نظام(و مرتبط با آن) 1.5% غیره...

تلخ ترین رخداد سیاسی 10 سال اخیر: (توضیحی)

84.2% حوادث پس از انتخابات (و مرتبط با‌آن "با اکثریت:حوادث روز عاشورا") 8.1% انتخاب محمود احمدی نژاد (و مرتبط با آن) 4.3% برخورد با مخالفین نظام (و مرتبط با آن ) 3.1% حضور اسفندیار مشایی در دولت (و مرتبط با آن) 0.3% غیره...

نظام جمهوری اسلامی ایران:

96.9% آری 2.4 خیر 0.7 بدون نظر

 

سیاسی (خارجی)

عملکرد ایران در قبال مسئله فلسطین و لبنان :

79.2% باید حمایت کنیم 10.3% بدون موضع گیری باشیم 7.1% منافع خودمان را در نظر بگیریم 1.8% باید از اسرائیل حمایت کنیم 1.6% بدون نظر

برقراری رابطه با دولت آمریکا :

66.8% قطع کلیه ی روابط 15.5% برقراری رابطه اقتصادی 13.6% برقراری رابطه فرهنگی و هنری 4.1% برقراری کل روابط

اولویت ایران جهت ایجاد رابطه با کشورهای دیگر:

38.2% کشورهای آمریکای جنوبی 26.6% کشورهای اروپایی 19.2% کشورهای شرق و شمال آسیا 16% کشورهای آفریقایی

 

جامعه

مهمترین مشکل فرهنگی جامعه در 10 سال اخیر:

34.7% تضعیف بنای خانواده 29.4% گسترش فساد مدرن (با اولویت موسیقی / سایت های مبتذل) 21.5% گسترش اعتیاد 14.4% گسترش بی حجابی

مهمترین روند فرهنگی جامعه در 10 سال اخیر : 

43.3% ارتقاء امنیت اجتماعی (با اولویت مبارزه با ارازل/ بی حجابی) 29.1% ایجاد روحیه ی خودباوری 20.8% مبارزه با بی سوادی 6.8% اعطای مجوز به گروه های موسیقی/سینمایی

مهمترین (اولویت) نیاز فرهنگی جامعه :

41.7% تحکیم بنای خانواده 27.4% ایحاد روحیه ی خودباوری 18.5% برخورد با بی حجابی 12.4% توسعه فعالیت های هنری

بهترین ابزار جهت ارتقاء سطح فرهنگی جامعه:

56.2% نظارت های مردمی 20.1% ابزار هنر (با اولویت سینما) 14.8% بحث های علمی 8.9% برخورد قهری (انتظامی)

 

 

می خواهند بعد از برکناری احمدی نژاد "دولت موقت" تشکیل دهند

گروهی از افراد مورد وثوق و اعتماد سران فتنه به عنوان نماینده آنها در جلساتی بسیار محرمانه تحت عنوان تدوین برنامه عمل برای ایجاد یک دولت موقت بعد از برکناری دولت احمدی نژاد شرکت می کنند.

 روزنامه  "ایران" فاش ساخت معترضان به نتایح انتخابات در ایران در حال تلاش برای برای برکناری دولت احمدی نژاد و تشکیل "دولت موقت" هستند.

این روزنامه در شماره دیروز خود مدعی شد: «گروهی از افراد مورد وثوق و اعتماد سران فتنه به عنوان نماینده آنها در جلساتی بسیار محرمانه تحت عنوان تدوین برنامه عمل برای ایجاد یک دولت موقت بعد از برکناری دولت احمدی نژاد شرکت می کنند. این جلسات در تعطیلات نوروز نیز ادامه داشته است.
منابع آگاه معتقدند دیدار یکی از سران فتنه با یکی از حامیان اصلی وی در انتخابات در همین راستا بوده است

ایران افزود: « در همین خصوص نیز یک گروهک ضدانقلاب با نام «موج سبز؛ حامیان آزادی در ایران» توسط دو تن از عناصر فراری سلطنت طلب در لندن به‌نام های «امیر جهانشیری» و «مهرداد خوانساری» اعلام موجودیت کرد .
جهانشیری در مصاحبه ای در این خصوص گفته: تشکل «موج سبز» برای آن تأسیس شده است که به حمایت مالی و لجستیکی تمامی گروه های مخالف در ایران بپردازد تا رژیم سرنگون شود.
وی افزوده: ما از گروهی از کارشناسان خواسته ایم که ظرف مدت سه ماه آینده یک برنامه علمی برای ایجاد یک دولت موقت در ایران تهیه کنند.»

 

 



نوشته شده توسط انقلابی 89/1/12:: 4:0 عصر     |     () نظر

دشمن ملت

 

بیانیه‌هایی که موسوی علیه ملت و جمهوری اسلامی صادر کرد

 بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران سیاسی، علت اصلی شکل گیری و تداوماغتشاشات ماه های پس از انتخابات را ناشی از تحریک میرحسین موسوی از طریق بیانیه های تندش علیه نظام جمهوری اسلامیدانسته اند.

هر چند فتنه اخیر باحضور بی نظیر ملت ایران در صحنه و درایت رهبر معظم انقلاب به شکست انجامید اما 17 بیانیه ای کهآقای موسوی موظف به صدور آن شد،علاوه بر تشویق و تحریک به ادامهاغتشاشات خیابانی، موج گسترده ای از اهانت و تهمت به ملت بزرگ ایران وجمهوری اسلامی و مسئولان ارشد کشور بود.

این بیانیه ها که با استقبال و پوشش گسترده ضدانقلاب خارج نشین، محافل غربی و رسانه هایشان روبرو شد، علی رغم اعتراضات و هشدار متعدد ملت ایران به سران فتنه همچنان تداوم یافت تا جاییکه که به عدد هفده رسید.

حتی اخیرا یک منبع آگاه هم اعلام کرد کهدر جلسه "اتاق فکر فرقه سبز"، آقای موسوی موظف شده است که به مناسبت روز 12 فروردین بیانیه ای دیگری علیه جمهوری اسلامی صادر کند.

از این رو نگاهی به بخشی از بیانیه های هفده گانه میرحسین، در شرایط کنونی خالی از لطف نیست.

*قبول شکست در وقت اضافه

میرحسین موسوی در نهمین بیانیه خود، هرچند به زعم خود مشروعیت سیاسی دولت دهم را نپذیرفت اما به طور ضمنی نتایج انتخابات را قبول کرد و با اشاره تلویحی به قطعی شدن ریاست جمهوری احمدی نژاد، ادعا کرد: از این پس دولتی خواهیم داشت که از نظر ارتباط با ملت در ناگوارترین شرایط به سر می برد.

این بیانیه موسوی در شرایطی منتشر شد که آخرین نظرسنجی یک نهاد معتبر رسمی حاکی از کاهش بیش از 70 درصدی محبوبیت وی در سطح کشور بوده و در این راستا حتی همراهی هوادارانش در تهران هم به شکل محسوسی کاهش یافته بود.

* حمله به دولت به بهانه سقوط هواپیما!

در آخرین روز تیرماه 88، میرحسین موسوی پس از گذشت پنج روز از رخ دادن سانحه سقوط هواپیمای تهران-ایروان تصمیم به ابراز تسلیت به مردم کشور گرفت.

هر چند صدور این بیانیه به خاطر سقوط هواپیما بود اما موسوی این موضوع را بهانه ای برای حمله به دولت و نظام قرار داد و مدعیکم‌ارزش شدن جان انسانها را در نظر مسئولین و دولتمردان شد.

اما میرحسین موسوی در حالی از خطر کم ارزش شدن جان انسان ها در نظر دولتمردان سخن گفت که با تمکین نکردن به رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری، حامیان خود را برای برپایی تظاهرات و تجمعات غیر قانونی به خیابان فرا خواند و به همین خاطر باعث کشته و زخمی شدن صدها تناز مردم بی گناه در جریان آشوب های مختلف شد.

*قوه قضاییه هم تقلب کرده!

کاندیدای شکست خورده دهمین انتخابات ریاست جمهوری در دهمین بیانیه خود و همزمان با برگزاری دادگاه متهمین کودتای مخملی، ‌قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را هم متهم به تقلب کرد!

وی در واکنش به اولین دادگاه رسیدگی به پرونده اغتشاشات سال گذشته نوشت که از دادگاهی که همه چیزش تقلبی است انتظار دارند عدم وقوع تقلب در انتخابات را اثبات کند.

او علیرغم تاکید چندباره ابطحی و عطریانفر به صادقانه بودن سخنانشان در دادگاه و پشیمانی‌شان از آنچه درباره تقلب در انتخابات گفته و یا نوشته بوده اند، آنها و دیگر معترفین را انسان هایی "له شده" توصیف کرد که "به آنچه ملزم شده اند"، اقرار کردند .

 



نوشته شده توسط انقلابی 89/1/12:: 3:0 عصر     |     () نظر
   1   2      >