سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خواهان دنیا مباش ، خدا زشتیهاى آن را به تو خواهد نمود و بى خبر ممان که از تو بى خبر نخواهند بود . [نهج البلاغه]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی

 

http://lemonpress.ir/Old/Images/News/Larg_Pic/11-4-1389%5CIMAGE634137408353248160.jpg

استعفای آیت الله هاشمی رفسنجانی جدی است
 
محتوای گفت‌وگوی آیت الله هاشمی رفسنجانی با یکی از نشریات که در آن به طور تلویحی از کناره‌گیری خود از سمت‌های سیاسی خبرداده بود همچنان نقل محافل مختلف است.
به تازگی محسن هاشمی درحاشیه یکی از برنامه‌های خود گفت: پدرم در استعفای خود جدی است. اگر روال این‌گونه پیش رود او استعفا می‌دهد. هاشمی از توضیح بیشتر این جمله که روال این‌گونه پیش رود خودداری کرد.
 
لازم به ذکر است آیت الله هاشمی اخیرا در گفت وگو با یک ماهنامه از استعفای خود خبر داد و در عین حال گفت: برخی ملاحظات سیاسی اجازه نداد این استعفا را عملی کنم.
 
 
 
 
 

توزیع کتابچه حاوی مواضع موسوی

اخیراً طرفداران جریان فتنه در اقدامی هدفمند به منظور تحریک افکار عمومی و دامن زدن به ناآرامی‌ها اقدام به توزیع کتابچه‌ای تحت عنوان چکیده مواضع ‌موسوی حاوی دیدگاه‌های وی در خصوص مسائل سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در دانشگاه‌های تهران کرده‌اند. روی جلد این کتابچه که ظاهراً عکس ‌موسوی و عبارت دانشگاهیان و پژوهشگران حامی میرحسین موسوی و مهم‌ترین شعار موسوی مبارزه با فساد‌، شفافیت اطلاعات و تصمیم عقلانی است درج شده است. همچنین روی این کتابچه شماره حساب سیبا شعبه اسکان تهران مربوط به شخصی به نام (ق.ب) برای اخذ کمک‌های مردمی درج شده است.

 

 

سایت خودنویس اعلام کرد که عطاءالله مهاجرانی، حجت الاسلام کدیور، مهدی هاشمی، جمیله کدیور و فرخ نگهدار اعضای اصلی اتاق فکر لندن- واشنگتن را تشکیل می دهند.

به گزارش شبکه ایران، زوج سیاسی مهاجرانی- کدیور موسسین حلقه ماسونی لندن- واشنگتن، پس از افتضاح براندازی خیالی در 22 بهمن که به پروژه «درازگوش تروا» معروف شد و تداوم آن در 22 خرداد امسال، مجبور شدند به طور گسترده از شعار علنی سرنگونی عقب نشینی کنند.

کدیور در این میان مدعی شد آشوبگران در روز قدس شعار «هم غزه، هم لبنان» می دادند و نه شعار «نه غزه، نه لبنان»! پس از آن هم مهاجرانی که رکورددار چرخش های 180 درجه ای است، اعلام کرد مخالفان قانون اساسی و امام خمینی جایی در جنبش سبز ندارند. این اظهارات عاری از واقعیت باعث مچ گیری های محافل گوناگون ضدانقلاب از مهاجرانی و کدیور شد.

محافل رسانه ای ضدانقلاب در پاسخ به اظهارات کدیور و مهاجرانی، ویدئوهای مربوط به روز قدس را که در آن، عناصر آشوبگر شعارهای تند و ساختارشکنانه و ضداسلامی می دادند، منتشر کردند. سایت بالاترین در این زمینه قریب یک هفته است که به شدت مهاجرانی و کدیور را زیر بمباران تبلیغاتی گرفته است.

به گزارش کیهان، از سوی دیگر سایت ضدانقلابی خودنویس با انتقاد از دروغ های پرتناقض مهاجرانی و کدیور نوشت: از وقتی آقای مهاجرانی تشکیل اتاق فکر لندن- واشنگتن برای جنبش سبز را رسما اعلام کرد، هسته گزینش این اتاق هم آغاز به کار کرد. عطاءالله مهاجرانی- حجت الاسلام کدیور- مهدی هاشمی- جمیله کدیور- فرخ نگهدار اعضای اصلی اتاق را تشکیل می دهند. محسن کدیور با فتوای جدیدش حضور در VOA را حلال کرد تا به همراه ستاره درخشش بر صفحه ظاهر شود و حکم صادر کند که سبزها شعار می دادند «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران». اگر کسانی شعار دیگری سر داده باشند، سبز نبوده و نیستند.

 

 

 

تعدادی از سرشاخه های انجمن حجتیه، مسترهای شبکه دروغین عرفان حلقه (شعور کیهانی) هستند.

تعدادی از اعضای انجمن حجتیه در بعضی شهرهای کشور به ویژه شهرهای شمالی و به طور خاص در شهرستان شاهرود، مستر (مربی و تعلیم دهنده) و مبلغ عرفان کاذب و کابالیستی «شعور کیهانی» هستند.

این افراد که به عضویت در انجمن حجتیه مشهور هستند مدتی است در نقش مسترهای ارباب حلقه ایفای نقش می کنند. گفتنی است انجمن حجتیه پس از هشدار امام خمینی(ره) در سال 1362 درباره وجود ارتجاع و خیانت در این گروه، به صورت زیرزمینی فعالیت خود را ادامه داده است. از سوی دیگر، برخی صاحبنظران از وجود ارتباط و تعامل بین این انجمن و کشورهای غربی به ویژه انگلستان سخن می گویند.

هر چند با توجه به ماهیت شک برانگیز این دو شبکه، پیوند آن ها دور از ذهن نیست اما به نظر می رسد، انجمن حجتیه و شبکه کابالیستی شعور کیهانی به نوعی گفتمان مشترک عقیدتی دست یافته اند که بر مبنای این گفتمان مشترک، برای پیشبرد اهداف خود همکاری های مشترکی را ترتیب اثر داده اند.

 

 

 
شریعتمداری در ادامه سخنان خود به فهرستی از ترفندهای دشمن اشاره کرد و راه کارهای مأثر برای شناخت این ترفندها و خنثی کردن آنها را برشمرد. وی درباره چگونگی کشف ستون پنجم دشمن گفت؛ دنباله های داخلی دشمن، برای اینکه شناخته نشوند تابلوی خودی دارند ولی در مواضع و عملکرد با دشمنان بیرونی همخوان هستند وی گفت؛ با مشاهده این نشانه ابتدا باید در هویت اینگونه افراد و جریانات تردید کرد چرا که ممکن است دچار خطا و اشتباه شده باشند اما اگر اشتباه مکرر شد، دیگر نام آن خطا نیست بلکه خط است، دقیقاً نظیر آنچه در فتنه 88 دیده شد.
مدیر مسئول کیهان از ساختار ائتلاف ها نیز به عنوان یکی دیگر از راه کارهای مأثر برای شناخت دنباله های داخلی دشمن یاد کرد و گفت: وقتی چند گروه و جریان سیاسی با دیدگاههای متفاوت و گاه متضاد در یک ائتلاف شرکت می کنند، هدف ائتلاف را باید در نقطه ای جستجو کرد که همه آنها در آن مشترک هستند و نمی توان به هدفی که خود آنان درباره اینگونه ائتلاف ها اعلام می کنند اعتماد کرد. شریعتمداری در این باره به ائتلاف نامتجانس در فتنه 88 اشاره کرده و گفت؛
در این فتنه، گروههایی نظیر منافقین، سلطنت طلب ها، بهایی ها، مارکسیست ها، کومه له ، گروهک ریگی، گروههای مدعی اصلاحات با حمایت آشکار مقامات ارشد آمریکا، اسرائیل و انگلیس و سرویس های اطلاعاتی آنها کنار یکدیگر قرار گرفته و دست به ائتلاف زده بودند. بدیهی است در این حالت نمی توان ادعای سران فتنه را پذیرفت که هدف از این ائتلاف را اصلاح سیاست های اقتصادی و یا دیپلماسی خارجی دولت تلقی کرد، چرا که همه گروه های ائتلاف کننده در این نقطه مشترک نیستند برخی از آنها اساساً به اسلام، انقلاب و یا جمهوری اسلامی اعتقادی ندارند، بنابراین از همان ابتدا به آسانی قابل درک بود که هدف نهایی این ائتلاف، مقابله با اسلام و موجودیت جمهوری اسلامی ایران است. این نکته اگرچه بعد از چند ماه آشکار شد ولی از ابتدا نیز با توجه به فرمولی که عرض کردم قابل پیش بینی بود.
شریعتمداری، نقشه راه و توجه به نسخه انقلاب را از جمله راه کارهای دیگر برای کشف ستون پنجم دشمن دانست و گفت؛ در کلام خدا آمده است که وقتی به منافقین گفته می شود چرا در زمین فساد می کنید، پاسخ می دهند، ما اصلاح طلب هستیم! این آیه شریفه نشان می دهد خط نفاق اگرچه ادعای اصلاح طلبی دارد ولی افراد با بصیرت و آشنا به نسخه اسلام، به آسانی متوجه می شوند که ادعای آنها با عملکردشان در تضاد است. مدیر مسئول کیهان در ادامه سخنان خود به چند نمونه از اینگونه تناقض های آشکار در ادعا و عملکرد سران فتنه اشاره کرد.
شریعتمداری از نفوذ پیچیده به عنوان یکی از شگردهای خطرناک ستون پنجم یاد کرد و گفت؛ نباید تصور شود نفوذ تنها با هدف انفجار و یا ترور صورت می پذیرد، بلکه امروزه نفوذی ها اهداف نامحسوس دیگری را دنبال می کنند که یکی از مأموریت های آنان خط دهی به مسئولان و مهره چینی در اطراف آنهاست. نفوذی ها تصویر وارونه از رخدادها و اطلاعات مخدوش و دستکاری شده به مسئولان ارائه می دهند و میان آنان با مردم و یا سایر مسئولان بدبینی ایجاد کرده و دیوارهای کاذب می کشند.
وی افزود؛ نفوذ ممکن است با چند واسطه صورت پذیرد و حتی ممکن است مهره نزدیک به فلان مسئول خبر نداشته باشد که از کجا خط می گیرد. مدیرمسئول کیهان درباره شناخت نفوذی ها گفت؛ فلان مسئول و یا سازمانی که تحت نفوذ قرار گرفته به تدریج از خط قرمزهای نظام عبور می کند و ارزش های مورد احترام را نادیده می گیرد، وی افزود؛ به کارگیری افراد بدسابقه در پوشش جذب، از جمله اقدامات نفوذی ها ست، در این حالت شخص به اصطلاح جذب شده، افکار و مواضع قبل از جذب خود را دنبال می کند و از این طریق قابل شناسایی است. شریعتمداری بعد از برشمردن چند شگرد دیگر و توضیح درباره روش شناسایی این شگردها به پرسش های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد. وی در پاسخ به سوال یکی از شرکت کنندگان گفت؛ مراجع عظام، ستون های حوزه و اسلام و محرم راز مردم هستند بنابراین مراجعه به آنان و ارائه اخبار و گزارش های دقیق و مستند وظیفه همه مسئولان ذیربط و رسانه هاست.
شریعتمداری در پاسخ به سوالی درباره مواضع فرزندان برخی از شهدای بزرگوار که استوانه های انقلاب بوده اند گفت؛ رابطه نسبی برخی از آقازاده ها با پدران شهید خود همواره قابل احترام است، اما این فرزندان تنها هنگامی می توانند از جایگاه پدران بزرگوار خویش در چالش های سیاسی وام گرفته و مایه بگذارند که با آن شهدای بزرگوار رابطه معنوی نیز داشته باشند. مثلاً حضور فرزند فلان شهید عزیز و نورچشم ملت در ائتلافی که قاتلان مرحوم پدرش هم در آن حضور دارند چگونه قابل جمع است؟ برخی از این آقازاده ها بدون در نظر گرفتن رابطه نسبی آنها، افرادی کاملاً معمولی هستند.
مدیرمسئول کیهان در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات رئیس جمهور درباره طرح حجاب و عفاف گفت؛ این اظهارنظر را نمی توان مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد و امیدواریم ایشان نظر قبلی خود را اصلاح کنند. وی درباره شایعه کناره گیری آقای هاشمی رفسنجانی از سیاست گفت؛ سیاست در اسلام عین دیانت است بنابراین هیچکس نمی تواند در هیچ زمانی از سیاستی که عین دیانت است خود را بازنشسته کند و افزود؛ به یقین آقای رفسنجانی از سیاست کناره نخواهد گرفت.
مدیرمسئول کیهان در پاسخ به سوالی پیرامون برنامه جریان فتنه در انتخابات مجلس و شوراها گفت؛ سران و عوامل اصلی فتنه، مرگ سیاسی خود را باور کرده اند و می دانند که نمی توانند با تابلوی مشخص وارد انتخابات شوند. آنها تصمیم گرفته اند افراد به قول خودشان «سفید» را که سابقه شناخته شده ای ندارند با تابلوی جدید به میدان بفرستند و باید توجه داشت که در جریان فتنه 88 ضمن آن که هویت افراد نامطلوب برملا شد، جمع کثیر و افراد متعهد و انقلابی که تا آن هنگام ناشناخته بودند هم شناخته شدند، بنابراین عقل و احتیاط حکم می کند که از رویکرد به نامزدهای ناشناخته اجتناب شود و مردان و زنان آزمون داده مورد توجه قرار گیرند.
 
 
 
 
 

دو خبر مهم درباره شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی گفت : بررسی این شورا درباره مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره طرح حمایت و تقویت از موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی ادامه دارد.

عباسعلی کدخدایی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با تکذیب خبر "رد مصوبه مجلس از سوی شورای نگهبان" افزود: درجلسات شورای نگهبان بررسی های اولیه درباره مصوبه مجلس در خصوص وقف دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است و هنوز ادامه دارد.

وی از اعلام نظر نهایی شورای نگهبان درباره مصوبه وقف دانشگاه آزاد اسلامی در اوایل هفته آینده و ارسال آن به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

امروز یکی از سایت های خبری اعلام کرد: شورای نگهبان به اتفاق آراء مصوبه مجلس درباره وقف دانشگاه آزاد را مغایر اصل ?? قانون اساسی دانست.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سی ام خرداد ماده وقف اموال مراکز آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی که هیات موسس یا هیات امنای آنها حق تصرف مالکانه نسبت به آن را دارند و تا تاریخ تصویب این قانون صیغه وقف آن جاری شده است یا در آینده جاری شود را در طرح حمایت و تقویت از موسسات اموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی معتبر دانستند.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین با رد خبر دیگری درباره ترکیب جدید شورای نگهبان گفت: بر اساس قانون، ?? تیر امسال (?? روز دیگر) مدت دوره عضویت شش نفر از اعضای این شورا تمام می شود.

کدخدایی افزود: بر همین اساس و از این تعداد، سه نفر فقیه توسط مقام معظم رهبری انتخاب می شوند و رئیس قوه قضائیه نیز سه نفر حقوقدان را برای تایید و عضویت در شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی معرفی می کند.

وی همچنین درباره ادامه فعالیت دبیر شورای نگهبان گفت: اینکه این سایت خبری آورده است که آیت الله جنتی در شورای نگهبان ماندگار خواهد شد، چنین چیزی مطرح نبوده است.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/4/13:: 8:36 عصر     |     () نظر

http://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/9-4-1389%5CIMAGE634134950069473750.jpg

تقسیم کار جدید سران فتنه

کروبی هیچ سابقه علمی و فرهنگی ندارد و به گفته یکی ازحاضرین در جلسه " کتک خورش ملس ا با توجه به اینکه فاز خروج عوامل فتنه از کف خیابان مدتی است کلید خورده است و از سوی دیگر جریان فتنه که در سالگرد انتخابات ریاست جمهوری نتوانست اقدام موثری انجام دهد و هواداران خود را به خیابان ها وارد نماید اقدام به بازنگری در سیاستهای خود برای جذب هوادار نموده است.

بنابر این گزارش در آخرین جلسه یکی از اتاقهای فکر بالادستی این جریان تصمیمات جدیدی برای ادامه حیات جریان فتنه و نگه داشتن سران فتنه در جلوی چشم مردم گرفته شده است.بنا بر تصمیمات این اتاق فکر فتنه گران بدلیل ریزش شدید نیروها و نداشتن هوادار برای به صحنه آوردن آنها در مواقع لزوم و به منظور حفظ ارتباطات خود قصد دارند رهبران فتنه را در محافل مختلف مدیریتی شرکت دهند.

بنابراین گزارش تصمیم گرفته شده افرادی نظیر موسوی و خاتمی که سابق بر این فعالیتهای فرهنگی و هنری و علمی داشته اند در بخشهای مختلف مدیریتی که تحت نظر این جریان قرار دارد به کار گرفته شوند. از سوی دیگر افرادی نظیر مهدی کروبی  که هیچ سابقه علمی و فرهنگی ندارد و به گفته یکی ازحاضرین در جلسه " کتک خورش ملس است"! باید همچنان به مناسبتهای مختلف در جمعهای مختلف حضور پیدا کند و همچنان بر ادعاهای گذشته خود پافشاری کند و مرتب تاکید کند که " تا حق مردم را نگیرد کوتاه نخواهد آمد".

این گزارش حاکی ازآن است که  پس از آنکه میرحسین عملاً از صحنه مدیریت بر دستگاه های دولتی حذف شد، بر همین اساس با حمایت شدید برخی بزرگان پشت پرده ، در جلسه هیدت مدیره دانشگاه آزاد شرکت نمود تا به عضویت هیئت مدیره درِآید.

بر همین اساس یکی از سایت های فتنه گران ادعا نموده است که قرار است میرحسین به عضویت هیئت امنای دانشگاه آزاد درآید. حال مشخص نیست که چرا هیئت امنای دانشگاه آزاد اصرار دارد که دانشگاه به جای اینکه نقش علمی خود را ایفا کند به نقش سیاسی شناخته شود؟

از سوی دیگر گفته می شود میرحسین پس از مشورت با مشاورانش پذیرش  مسئله عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد را منوط به برآوردن شدن شرایط زیر نموده است:

1-    من با عضویت در هیئت مدیره همچنان به کاری سیاسی می پردازم و در مقابل دورغهای نظام و دولت کودتایی خواهم ایستاد.
2-    باید در یکی  از دانشکده های مهم دانشگاه آزاد تدریس نمایم.
3-   خانم رهنورد نیز رئیس یکی از دانشگاه های شعبه تهران دانشگاه آزاد شود.
4-    برخی از مشاورانم باید به عضویت هیئت علمی دانشگاه درآیند.
5-    یک دفتر مناسب با اتاق جلسات در اختیارم قرار گیرد تا بتوانم جلسات خود را در دانشگاه آزاد برگزار نمایم.

از جمله مواردی دیگری که سران فتنه قصد حضور در آنها را دارند موسسات غیردولتی و NGO ها، حضور در دانشگاه ها و ... می باشد.

 

 

 

سران فتنه همه‌جا با واکنش مردم روبه‌رو می‌شوند
محاکمه در دادگاه افکار عمومی

«سر قبر پدرم هم نمی‌توانم بروم.» این جمله‌ای است که شیخ مهدی کروبی پس از مواجهه با مردم معترض به وی به زبان آورده است.

«سر قبر پدرم هم نمی‌توانم بروم.» این جمله‌ای است که شیخ مهدی کروبی پس از مواجهه با مردم معترض به وی به زبان آورده است.اما این پایان بخش مواجهه مردم انقلابی با یکی از سران فتنه سال 88 نبود، چراکه وی اخیراً هم به هنگام حضور در مراسم ختم پدر دکتر عارف با امتی روبه‌رو شده است که وی را با شعارهای خود از مسجد بیرون کردند.نمونه این برخوردهای امت انقلابی با مهدی کروبی شاید از تعداد انگشتان دست خارج شده باشد و این موضوع را به امری طبیعی برای کروبی در مراجعتش به اماکن عمومی تبدیل کرده باشد.

شروع ماجرای برخوردهای مردم با سران فتنه به راهپیمایی روز قدس بازمی‌گردد که با دعوت سران فتنه عده‌ای روزه‌خوار قصد برهم زدن امنیت و نظم روز قدس را داشتند.در این حال مردم که به بازگشت و توبه سران فتنه امیدی نداشتند با شعار مرگ بر منافق، کروبی، خاتمی، موسوی و حامیانشان را از جمعشان بیرون کردند.اما این حرکات مردم درس عبرتی برای آنها نشد و آنها همچنان به رفتارهای فتنه‌گرانه خود ادامه دادند و همین موضوع باعث شد که مردم به صورت خودجوش رفتارهای تندتری را نسبت به این افراد در پیش بگیرند.

پرتاب لنگه کفش به سوی کروبی در نمایشگاه مطبوعات، تجمع در مقابل محل اقامت کروبی در قزوین، تجمع در مقابل محل اقامت وی در شهر قم و شعار علیه وی به هنگام حضور در مرقد امام، تنها گوشه‌ای از اخبار برخورد مردمی با کروبی است که تاکنون منتشر شده است.این موضوع در حالی است که اعضای ستاد مردمی پیگیری مجازات سران فتنه نیز بارها در مقابل منزل این سرکرده فرقه سبز تجمع و خواستار اعمال قانون در قبال وی شدند.

تاکتیک برخورد با کروبی برای مظلوم‌نمایی

اما در میان این برخوردهای مختلف مردمی با سران فتنه نکته جالب این است که بیشترین حجم برخورد مردمی با شیخ مهدی کروبی بوده و نفراتی نظیر موسوی و خاتمی کمتر در مجامع عمومی ظاهر می‌شوند و تاکنون برخورد شاخصی از سوی مردم با این دو تن صورت نگرفته است.

این موضوع نشان می‌دهد که اتاق فکر فتنه همچنان تصمیم دارد روی موسوی و خاتمی سرمایه گذاری کند و پرستیژ این دو نفر را برای هدایت معدود نیروهای باقی مانده جریان حفظ کند. این تصمیم در آخرین جلسه یکی از اتاق‌های فکر بالادستی این جریان گرفته شده است.در این جلسه در خصوص نقش مهدی کروبی نیز تصمیماتی گرفته شده است و در نظر دارند مهدی کروبی که هیچ سابقه علمی و فرهنگی ندارد و به گفته یکی ازحاضرین در جلسه کتک خورش ملس است! به مناسبت‌های مختلف در جمع‌های مختلف حضور پیدا کند و همچنان بر ادعاهای گذشته خود پافشاری کند و مرتب تاکید کند که تا حق مردم را نگیرد کوتاه نخواهد آمد.آنها می‌گویند، در صورت برخورد مردم با وی نیز پروژه مظلوم نمایی آغاز و موضوع برخورد مردمی را برای بدنام کردن حاکمیت به نظام نسبت می‌دهیم.

سکوتی به معنای محاکمه

اما به راستی چرا به رغم تمامی اقدامات خلاف قوانین سران فتنه و همچنین وجود خواست مردمی برای این محاکمه و از سوی دیگر آمادگی دستگاه قضایی برای برگزاری جلسات محاکمه و همچنین ارائه دادخواست تاکنون هیچ اقدامی برای محاکمه آنها نشده است؟

آنچه مسلم است، این جماعت از ابتدای طرح موضوع تقلب در انتخابات تا امروز دارای یک سری پایگاه‌های اجتماعی در میان مردم بوده‌اند که این پایگاه‌ها با مرور زمان و روشن‌شدن ادعاهای دروغین آنها هر روز رو به اضمحلال است. این روند تا آنجا ادامه داشته است که با گذشت یک سال از بروز فتنه 88 این پایگاه‌های اجتماعی به حداقل ممکن رسیده و هواداران آنها تنها به منافقین داخلی و معاندین با نظام جمهوری اسلامی محدود شده است.

بنابراین اگر در این مدت برخورد قضایی با آنها صورت می‌گرفت این شائبه در ذهن حامیان فریب‌خورده سران فتنه به وجود می‌آمد که ممکن است ادعاهای آنان صحت داشته و نظام برای ساکت کردن دست به محاکمه آنها زده است.اما صبر و تحمل بالای نظام، توأم با بصیرت بخشی خواص و فرزندان انقلاب در خصوص این فتنه باعث شد که اکثر این فریب‌خوردگان دیگر ادعاهای فتنه‌گران را باور نکنند و به راه نظام و انقلاب بازگردند. تمامی این صبر و مماشات با سران فتنه در حالی صورت می‌گرفت که تعدادی از مقامات بلند‌پایه امنیتی و قضایی متن دادخواستی علیه سران فتنه تهیه کرده بودند و منتظر اشاره مقامات عالی رتبه کشور برای دستگیری و محاکمه این افراد بودند.

بنابراین امروز شاهد هستیم که به رغم وجود آزادی های فردی در کشور، ایران به یک زندان بزرگ برای سران فتنه تبدیل شده است.آنها از ترس برخورد مردمی، جرأت حضور در هیچ نقطه‌ای از کشور را ندارند، چرا که مردم خود به صورت خودجوش حسابشان را با کسانی که 8 ماه امنیت و آسایششان را مورد خطر قرار داده بودند، تسویه می‌کنند. آنها نیز برای در امان ماندن از این برخوردهای مردمی، با خودروهای شیشه دودی و در پناه محافظان مسلحی که نظام در اختیار آنها قرار داده است، مشغول تردد در خیابان و شهرها برای حضور در جلسات فتنه‌گری خود هستند. دیگر جایی برای فتنه‌گران نیست.

 

 

 

22خرداد که نشد، بچسبید 18 تیر را!

دوستان، 18 تیر نزدیک است. این موضوع باید داغ باشد. یادتان باشد، 22 خرداد هم ما پیروز شدیم! سایت صهیونیستی بالاترین نوشت: دوستان، 18 تیر نزدیک است. این موضوع باید داغ باشد. یادتان باشد، 22 خرداد هم ما پیروز شدیم!

«دوستان ما به کدام سمت در حرکتیم؟ سکوت در خیابان کم بود، سکوت در اینترنت هم حاکم شد. الان امثال شریعتمداری چه می گویند؟ لابد می گویند جنبش سبز در فضای مجازی هم منکوب شد».

سایت مرکز اسناد نوشت:سایت صهیونیستی بالاترین که به ویژه طی 6 ماهه گذشته وضعیت رقت باری را در زمینه دمیدن در حباب جنبش سبز و توهم آشوب خیابانی سپری می کند، ضمن درج مطلب فوق نوشت: نه دوستان، 18 تیر نزدیک است. این موضوع باید داغ باشد. یادتان باشد، 22 خرداد هم ما پیروز شدیم.

این در حالی است که سایت مذکور در مطلب دیگری اذعان کرد: صبر و استقامت راهکاری است که حامیان حکومت به خوبی در حال انجام آن هستند در حالی که همت و کوشش ما در حال کوشش است و این زنگ خطری برای ماست.

«بالاترین» چندی پیش تصریح کرده بود حامیان مجازی جنبش سبز، دچار Overdose (مسمومیت منتهی به مرگ ناشی از زیادروی در مصرف غیرمجاز دارو) شده و همه چیز را توأم با توهم می بینند. با این اوصاف، شنیدن صدای زنگ خطر از سوی متولیان رسانه ای جریانی مرده، حکایت همان کسی است که از طبقه صدم یک آسمان خراش سقوط کرده بود و در طبقه هفتادم می گفت خدارو شکر طوریم نشده اما نکنه وقتی خوردم زمین، زانوی شلوارم سابیده بشه و چاک برداره!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/4/11:: 2:27 صبح     |     () نظر

 به طبل توخالی نکوبید - طشت شما از بام افتاده

موضوع وقف اموال دانشگاه آزاد در این هفته به سوژه‌ای سیاسی و کشمکشی غوغاسالارانه در کشور تبدیل شد.

گروهی که به دنبال تسخیر سنگر به سنگر مراکز قدرت و نهادهای علمی و اقتصادی کشور هستند، زمینه را برای دامن زدن به اختلافات و خارج کردن نبض تصمیم‌گیریها از کنترل مراکز قانونی فراهم کرده بدنبال ترفند جدیدی هستند.

اتاق فکر حامیان هیئت امناءدانشگاه آزاد در صدد توطئه جدید بوده تا به شیطنت بتوانند پرونده غیر قانونی مجموعه دانشگاه را زنده نگهدارند ظاهرا اقدام شایسته قوه قضائیه ومجلس شورا ی اسلامی باعث ناراحتی و عصبیت آقایان گردیده و دستور داده اند تا اتاق فکر این جریان اقدام به تدوین متنی مبنی بر اعتراض به رای دو نهاد مذکور داشته باشند.

در آینده بایدشاهد نامه پراکنی های اعتراضی از این دست از طرف جریانات ساختگی و افراد خاص  باشیم. این بار نیز به طبل تو خالی می کوبند که اگر بر طبل صدا دار بکوبند آبرو خودشان می رود.

 

 

استراتژی جدیدهواداران جاسبی

اتاق فکر حامیان هیئت امنا ی دانشگاه آزاد پس از مواضع جدید مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه از پیگیری امر (وقف دانشگاه) نا امید شده و با اتخاذ تاکتیک جدیدی در صدد خارج نمودن اسناد و مدارک و پرونده های مسئله دار دانشگاه هستند.

در این راستا با سر کشی به معا ونتها و ادارات کل، خود را برای تحرکات بعدی آماده خمی کنند.

اینها که خود را پیرو ولایت ،خدمتگذار به اقشار جامعه خاصا دانشجویان میدانند چرا نگران حساب و کتاب خودهستند و به گونه ای عمل می کنند که انسان فکر می کند که حتما خبری هست ! که هست.

 

 

جواد قدیری کیست؟

معاون وقت دادستان انقلاب در خاطرات خود تصریح کرده است که «جواد قدیری یکی از طراحان انفجار مسجد ابوذر بود.»

جواد قدریری البته شوهر خواهر عطریانفر عامل ترور آیت الله خامنه ای در مسجد ابوذر بود که پس از این عملیات در منزل عطریانفر مخفی شد و سپس گریخت و چندی بعد نیز خواهر خود را فراری داد. زهره خواهر محمد عطریانفر از مسئولان شاخه نظامی منافقین است و گفته می شود اکنون به صورت غیر رسمی همسر چهارم مسعود رجوی است.

عزت شاهی مبارز قدیمی و مسئول بازپرسی کمیته انقلاب اسلامی در کتاب خاطراتش به نکته مهمی در روابط عطریانفر و جواد قدیری  اشاره کرده و می گوید:

"من در جایی شنیدم که قبل از ترور آقای خامنه‌ای، جواد قدیری گفته بود که کار نظام در همین پنج ـ شش روز تمام است، و اینها (مسئولین نظام) هم بار و بنه‌اشان را بسته‌اند. من همان موقع به آقای خسرو تهرانی که در اطلاعات نخست وزیری بود پیغام دادم که جواد قدیری شوهر خواهر آقای عطریانفر (که در وزارت کشور است) چنین حرفی زده است. ما جای او را هم پیدا کرده‌ایم، بیایید پی‌گیری کنید که آنها این کار را نکردند. بعد خودمان حکم گرفتیم و رفتیم تا منزل او را بازرسی کنیم که دیدیم تخلیه شده است، گویا مدتی در منزل محمد عطریانفر در اختفا به سر می‌برد و بعد هم شنیدیم که از کشور گریخت و پس از چندی هم عطریانفر خواهرش زهره را به صورت غیرقانونی و قاچاق نزد وی فرستاد."

ذکر این خاطره تاریخی به معنای صحت و یا تائید آن از سوی جهان نیست. ادعایی است که در کتاب  خاطرات عزت شاهی مطرح و بارها نقل شده است. جهان بدون هرگونه پیش داوری، این فرصت را مهیا می کند تا به این بهانه تاریخی آقای عطریانفر دفاع یا توضیحات خود را مطرح کنند.

 

 

 

دیدار یاسر مصطفوی با فتنه گران 88

 

http://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/6-4-1389%5CIMAGE634132283849218750.jpg

اخیراً عکس‌هایی از حضور سید یاسر خمینی در منزل حسین مرعشی که مدتی است در مرخصی زندان بسر می برد منتشر شده است اخیراً عکس‌هایی از حضور سید یاسر مصطفوی در منزل حسین مرعشی که مدتی است در مرخصی زندان بسر می برد منتشر شده است که در میان رسانه‌های ضدانقلاب بازتاب گسترده‌ای داشت. پیش از این نیز عکس هایی از سید حسن مصطفوی در کنار برخی سران فتنه منتشر شده بود که اعترضات گسترده‌ای در پی داشت.

مدتی پیش نیز خبری منتشر شد که نشان می داد عده‌ای تلاش می کنند از نام سید حسن و خاندان او به نفع خود و منافع سیاسی یک جریان خاص بهره‌برداری کنند. مردم در 14 خرداد و در روز سالگرد رحلت حضرت امام، تنها یک مطالبه داشتند و آن نیز اعلام برائت سید حسن مصطفوی از اهانت کنندگان به امام و نظام و صحنه سازان فتنه پس از انتخابات بود.

لازم به ذکر است سید حسین مرعشی به جرم نقش مباشرت در حوادث پس از انتخابات و به اتهام موضوع ماده 500 قانون مجازات اسلامی و به تجویز ماده 19 این قانون به تحمل یک سال حبس و محرومیت دائم از شرکت در هرگونه حزب و موسسه که به کارهای سیاسی و فرهنگی و اجتماعی بپردازد محکوم شده است.

 

 

شوک جدید برای جریان فتنه در راه است

http://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/6-4-1389%5CIMAGE634132288442031250.jpg 

این چهره سیاسی برجسته درنهایت با نظام باقی خواهد ماند و حاضر نیست نظام را قربانی کند. اخیرا  یکی از سایت های تند روی جریان  فتنه  اعلام داشت که یکی از مسئولین برجسته نظام تصمیم گرفته است از مسئولیت های فعلی کناره گیری نماید.

به گزارش جوان آنلاین این سایت در ادامه ضمن خرسندی از این اتفاق نوشت: از این به بعد  اوقات شریف  ایشان صرف مبارزه با کجی ها وغاصبین انقلاب خواهد شد. حساسیت این خبر از این روی می باشد که در طول هفته گذشته این چهره برجسته و با سابقه سیاسی کشورمان  در مصاحبه ای تقریبا همین موارد را اعلام داشته بودند و دلیل آنرا سن بالا وخستگی اعلام داشته بودند. از سوی دیگر اخباری مبنی بر فعال شدن و تحرکات جدید یک چهره اقتصادی- سیاسی فراری درلندن به گوش می رسد.

البته شنیده های خبرنگار جوان آنلاین حاکی از آن است که این چهره برجسته سیاسی کشور تاکنون چندین مرتبه اعتراضاتی به سران فتنه داشته و از عملکرد آنان در به چالش کشیدن نظام در عرصه های مختلف به شدت انتقاد کرده است. حتی بعضی از بزرگان جریان فتنه معتقدند حمایت این چهره سیاسی برای ما چندان هم مناسب نیست چون او درنهایت با نظام باقی خواهد ماند و حاضر نیست نظام را قربانی کند.

کارشناسان مسائل سیاسی معتقدند با ابراز خوشحالی جریان فتنه از اعلام خبر کناره گیری احتمالی این چهره سیاسی که بیشتر شبیه یک صحنه آرایی جدید می باشد و تحرکات مشکوک چهره فراری در لندن و ارتباطات خاصی که وی د رتهران دارد باید منتظر یک شوک جدید برای احیای جریان فتنه باشیم.

 

 

حرکات اعتراضی در لایه های درونی نظام

http://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/6-4-1389%5CIMAGE634132385727968750.jpg

اتاقهای فکر بالادستی جریان اصلاحات روشهای جدید را برای ادامه حرکات اعتراضی جریان فتنه برنامه ریزی کرده اند. پس از پایان موقت تاکتیک جریان فتنه در کف خیابان و تغییر فاز ظاهری این جریان ، اتاقهای فکر بالادستی جریان اصلاحات روشهای جدید را برای ادامه حرکات اعتراضی جریان فتنه برنامه ریزی کرده اند.

به گزارش جوان آنلاین در یکی ا زجلسات اتاق فکر جریان فتنه که با حضور چهره های برجسته جریان موسوم به اصلاحات و برخی از سران فتنه برگزار شد "حرکات اعتراضی در لایه های درونی نظام" در دستور کار قرار گرفت.

بنابراین گزارش مقرر گردید که حرکات اعتراضی نیروهای این جریان که در سیستم های دولتی و حکومتی حضور دارند به صورت برنامه ریزی شده آغاز شود. یکی از چهره های تندرو جریان فتنه در این زمینه گفت: "بر و بچه های مشارکت و سازمان مجاهدین(انقلاب) در کل این سیستم حضور دارند. آن روزها که همه را به شکلهای مختلف وارد سیستمهای دولتی کردیم امروز باید فایده اش را ببریم. این افراد باید سازماندهی شده جلو حرکت سیستم را بگیرند. برای مثال الان وزارت صنایع دست کارگزاران است. وزارت نیرو دست مشارکت است. ما باید برای ادامه مسیر کل ظرفیت ها فعال کنیم."

همچنین (م.ح) از نزدیکان سید محمد خاتمی که درجلسه حضور داشت ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت مجلس گفت: " ما نباید فکر کنیم که همه نمایندگان اصولگرا هستند. باید از این فرصت پیش آمده که اختلافات بین نمایندگان علنی شده نهایت استفاده را ببریم". گفتنی است حمایت کروبی و موسوی در رزوهای اخیر ازمجلس در همین راستا ارزیابی می شود.

لازم به ذکر است  طرح استفاده از تمام ظرفیتها برای ادامه مسیر طرح مرد خاکستری اصلاحات می باشد که پیش ا زاین و پس ازپایان تاکتیکی فاز خیابانی مطرح کرده بود . در همین راستا و در جهت استفاده از تمام ظرفیتها، استفاده از مراجع و علما نیز دردستور کار اصلاح طلبان قرار گرفته است و حتی (الف.م.ج) از اعضای اصلاح طلب شورای شهر به دلیل سوابق خانوادگی ماموریت یافته جهت ارتباط گیری و دیدار نزد و علما و مراجع برود و نظر آنها را جلب نماید.

 

 

"صداهای جهان" ؛ طرح سایبری براندازی

http://www.javanonline.ir/Images/News/Larg_Pic/5-4-1389%5CIMAGE634131572009687500.jpg

 

جذب روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای ایرانی یکی از اهداف پروژه های های مربوط به جنگ نرم میباشد. یکی از پروژه هایی که برای رصد و برنامه ریزی عملیاتی درفضای سایبری برنامه ریزی شد پروژه «صداهای جهان» بود. به گزارش جوان آنلاین  پروژه «صداهای جهان» زیر مجموعه مرکز برکمــن (دانشگاه هاروارد) در سال 2004 تعریف شد. هدف این پروژه تمرکز بر تمام بلاگرهای دنیا بخصوص کشورهای مخالف امریکا از جمله ایران است تا بتوانند به هدف خود که ایجاد جنگ روانی در این کشورهاست دست پیدا کنند.

دهمین راستا یکی ا زفعالین رسانه ای جریان دوم خرداد که از سالهای گذشته بعنوان آموزش دهنده اصلی این جریان د رآشنایی با اینترنت و .... بوده است  می گوید:منابع مالی این پروژه را بنیاد سوروس ( OSi) تأمین میکند که به اکثر مؤسسات غیر دولتی در دنیا کمک مالی میکند. طراح و پیگیر این پروژه فردی به نام «زوکرمن» است که قبلاً در بنیاد سوروس فعالیت میکرده است. او بر روی استفاده از اینترنت برای براندازی نرم در کشورهای مختلف فعالیت زیادی داشته است و با نهادهای اطلاعاتی امنیتی غربی نیز رابطه دارد.

وی می افزاید: فرد فعال دیگر در این پروژه خانم «ربکامک کین» است که قبلاً در CNNفعالیت داشته است. بر اساس مشاهدات و اطلاعات موجود پروژه «صداهای جهان» توسط سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ساپورت مالی میشود و این سازمان، آن را طراحی کرده تا بتواند درکشورهای مخالف امریکا نیروها را جذب کند و یک جنگ روانی از طریق وبلاگها علیه حکومت در آن کشورها راه اندازی کند.

گزارش خبرنگار جوان آنلاین حاکی از آن است که جذب روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای ایرانی یکی از اهداف پروژه های میان مدت و دراز مدت سازمانهای جاسوسی غربی بویژه «سیا» در پروژه های مربوط به جنگ نرم میباشد البته شاید سیا مشخصا خود وارد این یارگیری نشود ولیکن از طریق برخی سرویسهای واسطه این جذب نیرو صورت خواهد گرفت.

برای جذب افراد مختلف از طرق مختلف وارد میشوند آنها میدانند که یک فرد رسانهای علاقه به مطرح شدن دارد چه از طریق مصاحبه و گفتوگو با نشریات و رسانه های گوناگون، استفاده از این افراد به عنوان کارشناس در رادیو، تلویزیون و.... روشهای جذب افراد مختلف است و بستگی به نقاط ضعف آنها دارد.

بنابر این گزارش، جذب برخی بر اساس مسائل مالی صورت میگیرد و یا از طریق مسائل جنسی و ارتباط جنسی مخالف جذب این سازمانها میشوند اما روش مالی برای جذب افراد در ایران کاربرد بیشتری داشته است. در این میان NGOها نقش مهم و به نوعی محلل در این خصوص بازی میکنند NGOهایی که منابع مالی شان از خارج کشور تأمین میشود به گونه ای به آنها پول تزریق میشود که قابل بررسی نیست.

این فعال رسانه ای جریان دوم خرداد در ادامه می گوید: مؤسسه گفت وگوی ادیان متعلق به محمد علی ابطحی و یا مؤسسه گفت وگوی تمدنهای محمد خاتمی و صادق خرازی از طریق دیگر مؤسسات خارجی مانند «هیفوس»، «سوروس»، «کلوپ مادرید»، «جرمن مارشال فایند» و. . . تأمین مالی میشوند. مؤسسات خارجی بیشتر در زمان جنگ سرد بوجود آمدند اما بعداز ماجرای 11 سپتامبر رشد و گسترش قابل توجهی پیدا کردند.

جوان آنلاین بزودی در گفت وگ ویی  اختصاصی با این فعال رسانه ای جریان اصلاحات از پروژه های رسانه ای براندازی که در سالهای تسلط جریان دوم خرداد طراحی شده بود پرده خواهد برداشت.

 

 

حراست از نظام از همه مسائل واجب‌تر است

 

آیت‌الله حسین نوری همدانی  در دیدار جمعی از افسران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن فرخنده میلاد امیرالمؤمنین علی(ع)، این روز بزرگ را بسیار پرفضیلت و مبارک دانست و گفت: بیان و زبان ما از تجسم شخصیت برجسته حضرت علی، تبیین مناقب و بزرگواری‌های ایشان ناتوان است.
وی افزود: بیان ویژگی‌های خارج از حد تصور و درک بشر در کلام نبوی به خوبی تبلور داشته و افتخار ما شیعیان، ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) است، زیرا در روز غدیر خم که پیامبر اکرم(ص) منصب امامت ایشان را معرفی کرد، دین و نعمت کامل و تمام شد.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: عمل به تکلیف بر اساس شرایط و مقتضیات زمان یکی از پیام‌هایی است که از زندگی پربرکت وصی رسول‌الله(ص) درمی‌یابیم.
وی همچنین تصریح کرد: مؤمنان باید شرایط زمان و جریانات پیرامون را به خوبی بشناسند و بدانند که در هر دوران وظیفه و تکلیف ایشان چیست ودشمنان چه نقشه‌ها و دسیسه‌هایی برای ضربه زدن به نظام اسلامی در سر می‌پرورانند.
آیت‌الله نوری همدانی تأکید کرد: تشخیص وظیفه و گام برداشتن در مسیر انجام تکالیف بسیار مهم و حیاتی است و حضرت علی(ع) نیز در زمان بعثت رسول اکرم(ص) در کنار ایشان و همراه با ایشان گام برمی‌داشت و با حضور مؤثر در غزوات و صحنه‌های سیاسی موانع و سدهای دشمنان را درهم شکست.
وی با اشاره به ایجاد جریانات انحرافی پس از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و 25 سال خانه‌نشینی حضرت علی(ع) اظهار داشت: در آن زمان علی(ع) همان علی شجاع و مدبر زمان رسول‌الله(ص) بود، اما با وجود دشمنان خارجی و منافقان داخلی بسیار که به دنبال ریشه‌کنی اسلام بودند، ایشان بنابر مصلحت جهان اسلام تحمل کرد.
این مرجع تقلید با بیان اینکه امیرالمؤمنین علی(ع) پس از رسیدن به خلافت نخست حکومت اسلامی برپا کرد، ابراز داشت: امروز در کشورمان نظام اسلامی و ولایی با حضور رهبری فقیه، مدبر و آگاه به زمانه برقرار است و این موضوع بسیار با اهمیت بوده و حفظ و حراست از آن از همه چیز واجب‌تر است.
وی در ادامه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت امام راحل(ره) و خون پاک شهیدان بسیار به دست آمده و باید با همه توان از آن حفاظت کنیم و از شگردهای دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی آگاه باشیم.
آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری، به دارآویختن یک مجتهد جامع‌الشرایط را یک واقعه عجیب و دردناک تاریخی دانست و گفت: با نفوذ افراد غرب‌زده به جریان مشروطه متأسفانه این مسیر به انحراف کشیده شد و شیخ فضل‌الله با آگاهی از شرایط و حساسیت زمان در برابر آنها ایستادگی کرد و در این راه به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر ظلم مستکبران و پایداری در مسیر حق و حقیقت بسیار مهم و حیاتی است، تصریح کرد: در طول تاریخ مردم و علمای دین در برابر استبداد و استعمار ایستادگی کردند، اما فقط امام راحل(ره) توانست رژیم طاغوتی را به کلی از میان ببرد.

 

 

 

 

موسوی و کروبی اعتراض منتقدین به رای مجلس را نامشروع دانستند!

 

کروبی و موسوی با زیر سوال بردن انتخابات مجلس در ادامه تصریح کردند که مطابق قانون اساسی اعمال قوه مقننه از طریق مجلس شورای اسلامی است و این مجلس در عموم مسایل در حدود مقرر قانون اساسی می‌تواند به وضع قانون مبادرت کند اما عده ای حتی جایگاه این مجلس که شرائط انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان در آن رعایت نگردیده را بر نمی تابند.

این دو در ادامه اظهارات خود بدون اشاره به آنچه طی یک سال گذشته انجام داده اند تصریح کردند: لازم است همگان در مقابل این گونه رفتارها که جایگاه نهاد قانونگذاری و اختیار نمایندگان را سلب می کند، موضع بگیرند و به قانون گریزان اجازه ندهند با چنین شیوه هایی مقاصد نامشروع خود را پیش ببرند.

 آنان همچنین تاکید کردند که اگر توسل به قانون گریزان و متجاوزان به یک قاعده نامبارک تبدیل گردد، دیگر حرمتی برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی باقی نخواهد ماند و این امر گزینش بردار نخواهد بود.

تعجب نکنید این سخنان بدون تحریف این آقایان هست که با توسل به  قانونگریزیبه مدت  12ماه  قائده ای نامبارک را به نظام جمهوری اسلامی تحمیل کردند.

این دو بدون در نظر گرفتن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحرکتی با  حساب و جهت دار در حمایت از عده ای در مجلس که بدون  توجه به مر قانون مصوبه ای باطل را به رای گذاشته و از آبروی مجلس برای عد ه ای مشخص مایه گذاشتند ، که در جریان انتخابات از آنان بدون حساب وکتاب از اموال و دارائی های دانشگاه آزاد حمایت شد.

در اینجا لازم است به لیست جدید اعضای هئیت امناء دانشگاه آزاد که معلوم نیست  از طرف کدام مرجع قانونی انتخاب شده اند نگاهی بیندازید.

اکبر هاشمی رفسنجانی، دکتر عبدالله جاسبی، مهندس میرحسین موسوی، آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی، حجت الاسلام سیدحسن خمینی، دکتر ابراهیم حسن حبیبی، حجت الاسلام دکتر محسن قمی، دکتر علی اکبر ولایتی و دکتر حمید میرزاده اعضای جدید هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی هستند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/4/7:: 5:27 عصر     |     () نظر

تیر 1362 ( 7 ژوئیه 1973 ) هواپیما جمبوجت _ بوئینگ 747 _ مسیر شیراز تهران بوسیله یک تیم مسلح از تروریستها ربوده شد و پس از خروج از آسمان ایران در فرودگاه اورلی پاریس به زمین نشست.

آقای فیلیپ افسر ژاندارمری ناسیونال:
ساعت 6 خبردار شدیم که هواپیما ساعت 15/8 به فرودگاه اورلی می رسد . فوری اقدام کردیم وبه تمام افراد گفتیم که 5 تروریست هستند و 180 گروگان دارند با این وجود سایر پروازها در اورلی قطع نشد ولی 200 متر اطراف هواپیما خالی بود.

ساعت 10 صبح خلبان یک آمبولانس برای مداوای 4 نفر از مسافرین خواست ، حوالی ظهر از ما خواستند که وارد هواپیما شویم . تروریستها با چند اسلحه اتوماتیک مثل کلاشینکف در را باز کردند.

خلبان خطاب به برج مراقبت فرودگاه اورلی :

از طرف ربایندگان ما مورد تهدید واقع شده ایم . اگر به خواسته هایشان جواب داده نشود من را می کشند یا هواپیما را منفجر می کنند. افراد تیم تروریستی که کنترل هواپیما و مسافرین را بر عهده داشتند عبارت بودند از :

احمد صالحی که دوستانش با نام احسان او را صدا می کردند و فرمانده ای سایرین را برعهده داشت.

داریوش دهقان ( مهران )

رضا محرمی ( طوفان )

محمد حسین حامد ( نسیم )

مظفر مرادی ( بیژن )

احسان ( صالحی ) خطاب به برج مراقبت ساعت 30 / 1 :

اگر تا 10 دقیقه دیگر ارتباط تلفنی با مسعود ( رجوی) نداشته باشیم یک عمل خیلی مهم علیه هواپیما انجام می دهیم .

برج مراقبت از صالحی درخواست مهلت می کند .

احسان فرمانده تروریستها ساعت 2 بعد از ظهر :

اگر ساعت 50 /2 آقای رجوی نیاید هر چه اتفاق بیافتد و هر چه ما انجام بدهیم مسئول آن دولت فرانسه خواهد بود .

احسان ساعت 37 /2 :

فقط 13 دقیقه باقی مانده است اگر رجوی نیامده باشد در خواست می کنیم که هواپیمای ما در جلوی ترمینال بیاید و پس از آن هر چه انجام شد مسئول آن دولت فرانسه است و تکرار می کنم هر عمل خشونت آمیز از طرف ما به گردن دولت فرانسه است .

برج مراقبت تقاضای مهلت می کند .

احسان : این مهلت را به شما می دهم ولی بدانید آنچه ما الان انجام خواهیم داد به ضرر کامل دولت فرانسه خواهد بود و یادآوری می کنم این آخرین مهلت است .

رجوی فرمانده تروریستها درون برج مراقبت توانست نظر مقامات را برای برخورد ملایم با تیم رباینده هواپیما جلب کند ، اما به وی اجازه برخورد با مسافرین داده نشد .

همچنین از اینکه بتواند با افراد تیمش گفتگو کند ممانعت به عمل آمد .

پس از این توافق رجوی توسط بیسیم برج مراقبت با صالحی ( احسان ) گفتگو کرد .

رجوی : آیا شما به سازمان مجاهدین اعتماد ندارید ؟

احسان : چرا

رجوی : چرا دارید من را اذیت می کنید آیا من رهبر شما نیستم .مگر نشنیدید چه گفتم ؟

احسان : چرا شما هستید .

رجوی : پس هر چه می گویم اطاعت کنید .

احسان : ممکن است فرمانده که ما همدیگر را ببینیم .

رجوی : وقتی دستور دادم چیزهایی را که باید عمل کنید .

احسان : چشم انجام می دهیم .

رجوی : اول درهای هواپیما را باز کنید تا همه مسافرین بیرون بیایند .

احسان : چشم انجام می دهیم .

رجوی : با آرامش و نظم همه را انجام دهید .وقتی آخرین مسافر بیرون آمد منتظر دستور بعدی باشید .

احسان : بسیار خوب

رجوی : بعداْ حرفهای دیگری خواهم زد . هر چه گفتم انجام دهید .

آقای مونترو معاون ژاندارمری ناسیونال :

وقتی وارد هواپیما شدیم دست روی سر بودیم یکی از آنان نزدیک شد اسلحه خود را به دست دیگری داد و دست ما را فشرد .

داریوش دهقان ( مهران ) از اعضای تیم رباینده هواپیما هدف عملیات هواپیما ربایی را چنین بیان می کند :

این کار می توانست نظر جهان را بار دیگر به ایران جلب کند .

21 تیر 1363دادگاه ربایندگان هواپیما در شهر کرتی فرانسه برگزار می شود.

در ابتدا مجاهدین سعی داشتند تا با گفتگو با مسافرین در فرودگاه در مقابل خبرنگاران آنان را وادار به اظهاراتی بر ضددولت ایران نمایند.

درخواست بعدی آنان قرار گرفتن ربایندگان در کنار رجوی برای برگزاری یک آکسیون تروریستی جهت مطرح نمودن مجاهدین بود .

هردو این درخواستها ازسوی مقامات فرانسوی رد شد.اما مجاهدین مصمم گردیدند تا دادگاه را به یک صحنه علیه دولت ایران و تبلیغ پیرامون گروه تبدیل کنند.

رضا محرمی از اعضای تیم رباینده هواپبما که خود را از هواداران آقای بنی صدر معرفی می نماید وتا کنون از اختلافات مجاهدین و بنی صدر بی اطلاع بوده است در دادگاه چنین می گوید:

بعد از اینکه ما را به زندان بردند مجاهدین تماس گرفتند وگفتند نام گروههای دیگر را نبرید. برای حفظ وحدت واتحاد قبول کردم اما 9 ماه نشریه ای جز مجاهد به ما ندادند .

تقاضا کردم که وکیلم را بدون حضور مترجم مجاهدین ببینم چون به مترجم آنهااعتماد نداشتم .اشکالاتی که به وکیلم گفتم تا به آقای رجوی بگوید بدین ترتیب بود:

1- ندادن نشریات وکتب گروههای دیگربه ما

2- سانسور اخبار برای ما

3- پاسخ ندادن به سئوالات ما

آقای رجوی در پاسخ من را آلت دست خواندند.آلت دست چه کسی؟من که با کسی در تماس نبودم.

بعد از جریان نماینده آقای رجوی آمد پیش ما وگفت (صحبتهایتان) تکذیب کنید.من به او گفتم چرا تکذیب بکنم حقیقت را چرا تکذیب بکنم اینها دروغ نیست.

 


آقای رجوی دو بار نماینده خودشان را فرستادند وگفتند تو وقیح هستی تو گستاخی وبیشرمی وحتی دستمال توالت هستی!

بعد بچه هارا زیر فشار گذاشتند که دادگاه را غیر علنی می کنیم.برای آقای رجوی نامه نوشتم وگفتم اگر این کار رابکنید خودکشی می کنم.قبول کردند وگفتند که شاهدها همه باید از مجاهدین باشند من قبول کردم

بدین ترتیب مجاهدین باآوردن چندین تن از اعضایشان به دادگاه و صدور بیانیه های سیاسی و بی ارتباط با هواپیما ربایی و با زدو بندهایی پشت پرده روند رسیدگی دادگاه را تبدیل به یک نمایش برای خود نمایی گروهی نمودند .

اظهارات ژرار ژان ( دادستان دادگاه )

وسایل نقلیه سریعاْ پیشرفت می کنند . بهای این ترقی و پیشرفت وسائل نقلیه ی هوایی پیشرفت هواپیما ربایی نیست که رسانه های گروهی از آن کم و بیش تغذیه می کنند . جریانی که یک سال قبل در اورلی اتفاق افتاد یکی از این حوادث است که بسیار نگران کننده است .

با توجه به توضیحات شهود یکی از هواپیماهای ایران که بطور غیر مترقبه وارد اورلی شد و قبلاْ آسمان کشورهای دیگر را پیموده بود به زور به وسیله 5 نفر مسلح ( رضا محرمی ، صالحی ، حامد ، مرادی و دهقان ) به پاریس آورده شد .



آنها باید جوابگوی عمل خودشان باشند . مقامات فرانسوی می دانستند که شب قبل این هواپیما به طرف پاریس حرکت کرده و می دانستند که 185نفر نیز در کویت آزاد شده بودند .

بخاطر مسائل بشر دوستانه ، فرانسه اجازه نشستن هواپیمایی را که در واقع یک نوع شانتاژ می باشد قبول کرد .

روی جزئیاتی که به خوبی می دانید تکیه نمی کنم . ولی می دانید که برای کنترل کردن هواپیما دو نفر از آنها مسلح وارد کابین شدند . و گفتند که هر گونه مقاومتی از طرف آنها به منفجر کردن هواپیما ختم خواهد شد .

بدیهی است که مسافرین و خلبانان دیگر نمی توانستند مقاومت کنند . به این ترتیب این 5 نفر با اطمینان خاطر از تاثیر تهدیداتشان می توانستند نقشه خود را عملی کنند .

بخاطر بیاورید که یکی از اینها گفت که این نوع هواپیما را نمی خواستند بربایند لذا کاملاْ مصمم بودند برای هر نوع هواپیما ربایی .

طی 8 ، ساعت مذاکره هیچ تغییری در نظریاتشان ایجاد نشد ، سپس سلاح هایی را که در انبار هواپیما بود بدست آوردند وقدرت خود را تقویت کردند . بعد رجوی را خواستند . او در 70 کیلو متری پاریس بود و با هلیکوپتر آمد .

همه این کارها از قبیل خرید اسلحه را بدون تأسف و با عزم جدی انجام دادند . تقسیم کار را قبلاْ انجام داده بودند . اگر کمترین مقاومتی می دیدند از سلاح هایشان بدون تردید استفاده می کردند . دو چاقوی خطرناک و دو اسلحه را دیدید ؟

آنها مصمم بودند نقشه خود را عملی کنند و نمی شود برای آن حدودی قائل شد . هیچ موضوعی نباید وسیله تهدید زندگی افراد بی گناه شود . قانون 10 سال برایشان زندان تقاضا می کند .

سازمان ملل اینگونه اعمال را صریحاْ محکوم می کند . ما باید بطور عینی توجه به حمایت از امنیت هواپیماها و فرودگاهها نیز داشته باشیم .در فرودگاه اورلی با ترافیک رفت و آمدها رسیدن غیز مترقبه هواپیمایی با این ابعاد همه چیز را به هم می زند .

بنابراین من عمل آنها را مخالف عقل و قواعد داخلی (فرانسه )و بین المللی می دانم .

اطلاعات ما در مورد متهمین نباید فقط بوسیله خودشان داده شود . هیچکدام اختلال روانی ندارند و بااختیار کامل این عمل را انجام داده اند و بنابراین متوجه مسئولیتشان بوده و از این لحاظ محکومند .

دادگاه روزهای 20،21،22 تیر به مدت سه روز جریان داشت.

مطابق قوانین فرانسه (دادگاه) می توانست متهمین را به 5 تا 10 سال زندان محکوم سازد.اما رای هیئت منصفه را مبنی بر شرایط مخففه پذیرفت.

افراد تیم رباینده هر کدام به سه سال حبس محکوم شدند اما تنها نصف آن (5/1سال)قطعی شد.چهار ماه نیز بر اساس آئین نامه زندان بخشیده شد!

به آنان پناهندگی کشور فرانسه اعطاء گردید ونهایتا به پایگاه تروریستها در عراق منتقل شدند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/4/2:: 11:44 عصر     |     () نظر

سخنگوی وزارت خارجه انگلیس روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت: سازمان منافقین خلق مسئول اقدامات تروریستی زیادی علیه مردم عادی در ایران بوده و هرگز به طور شفاف خشونت را نکوهش و انکار نکرده است.

به گزارش ایرنا، بری مارستن در این بیانیه که برای ایرنا ارسال کرده، نوشته است: به عنوان یک اصل، دولت انگلیس هیچ گونه تماسی با این سازمان ندارد و ما معتقدیم که این گروه از هیچ گونه حمایت عمومی در ایران برخوردار نیست.

وی گفت: ما اقدامات تروریستی گروههای جنایتکاری نظیر جندالله(گروهک ریگی) و سازمان منافقین
خلق به ویژه حملات وحشیانه آنها به مساجد ، نیروهای امنیتی و مردم بی‌گناه در ایران را محکوم کرده‌ایم.

سخنگوی وزارت خارجه انگلیس گفت: ما تروریسم را بسیار جدی می‌گیریم، بنابراین ما در اصول آماده همکاری با مقامات ایران درباره شواهد و مستندات مربوط به اعمال تروریستی واقعی هستیم.

به دنبال دستگیری اعضای دو تیم از گروه تروریستی منافقین که قصد بمب گذاری و اقدامات ایذایی علیه مردم و نظام را داشتند و بر مبنای یافته هایی مبنی بر حمایت انگلیس و چند کشور غربی دیگر از اجرای اقدامات تروریستی توسط این گروه، سفیر انگلیس در تهران روز گذشته به وزارت امور خارجه احضار و اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران در خصوص این موضوع به وی ابلاغ شد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/4/2:: 11:44 عصر     |     () نظر

در آخرین نشست تشکیلاتی اعضای گروه تروریستی منافقین با رهبر فراری این گروه در تاریخ 27 اردیبهشت 1389که اختصاص به بررسی مهمترین بحران ِ مبتلابه مجاهدین یعنی درخواست خانواده‌ی اعضاء برای دیدار فرزندانشان و حضور آنها در مقابل اردوگاه داشت، رجوی راه کار مورد قبول و علاقه‌اش برای پایان بخشیدن به حضور نامشروع و غیرقانونی منافقین در عراق و برچیده شدن اردوگاه این گروه را پیشنهاد کرد.

در این نشست،رجوی که پس از افشای فرصت طلبی اش برای سوء استفاده از حضور خانواده ها به منظور مطرح شدن، ناچار از اعتراف به این شیوه ی نخ نما شده بود، گفت : " من اگر به جای رژیم(بخوانید خانواده ها) بودم در عوض آن که خانواده ها را برای فروپاشاندن منافقین اینجا بیاورم به مالکی دستور می دادم اگرنمی توانی اینها را جمع کنی، بلوکه شان کن که هیچ ارتباطی با بیرون نداشته باشند و به هیچ وجه مطرح نشوند. " !

واضح است که رجوی برای خلاص شدن از وضعیتی که به شدت باعث بی آبرویی وی شده و ابعاد حیرت آوری از اعتقادات ضدانسانی فرقه اش را به نمایش گذاشته است، تاکتیک فرار به جلو را انتخاب کرده و چنین پیشنهادی را ارائه می‌کند و گرنه چه کسی است که نداند به صف کردن افرادی که خانواده هایشان تقاضای ملاقات آنها را کرده و اجبار آنان به انجام مصاحبه های تلویزیونی و فحاشی علیه خانواده‌شان چه معنایی دارد؟

صرفنظر از این واقعیت، با تحلیل محتوای خاستگاه پیشنهاد رجوی، ابعاد فزون تری از بن‌بست و کلافگی وی روشن می‌شود.

انگیزه‌ی کم اهمیت تر رجوی برای بیان این پیشنهاد، ناشی از توهمات ِ مالیخولیایی وی است که خودبزرگ بینی و خودمهم انگاری از عوارض جزیی این بیماری است که براثر آن معادله‌ای در ذهن وی شکل گرفته است به این شکل که مطرح شدن مجاهدین مساوی با یک دست آورد و پیروزی فوق العاده‌ی سیاسی است که طرف مقابل به هر نحو ممکن باید جلوی آن را بگیرد.

از سویی این سئوال که چرا با این اهمیت ِ فوق العاده ی سیاسی و اجتماعی که ما (منافقین) داریم، طرف مقابل به جای آن که هرچه بیشتر برما گرد فراموشی بپاشد، زمینه‌های مطرح شدن ما را فراهم می کند، او را دچار تناقض بزرگ و پیچیده ای می کند که پریشان گویی‌هایش در این زمینه را تشدید می کند که با توجه به انزوای گسترده و مطرودیت ِ دار و دسته‌ی رجوی، توضیحی لازم نیست تا به خنده آور بودن معادله ی مجعول رجوی پی برد!

اما بخش مهم تر انگیزه‌ی رجوی برای ارائه‌ی این پیشنهاد مربوط به کلافگی و نتیجه‌ی معکوس تبلیغات فرصت طلبانه‌ی منافقین و البته تحت فشار قرار گرفتن از درون و متزلزل شدن اعضاء و بالاگرفتن بحران ریزش نیرو است.

واقعیت این است که محاصره‌ی خانواده ها که رجوی تمام تلاش خود را مصروف توطئه خواندن و برنامه ریزی شده بودن آن کرده است، گردانندگان منافقین را فلج کرده و نمی‌دانند برای مقابله با آن چه باید بکنند، عملکرد تابه حالمنافقین  صرفاً واکنشی غریزی و مطلقاً تدافعی بوده است و برخلاف شعارها و یقه درانی های باندرجوی معلول ضعف و ناچاری است، به همین دلیل هم هست که رجوی با ذوق زدگی از حضور نیروهای آمریکایی درون اردوگاه وگشودن چترحمایتی بر روی منافقین در مقابل خانواده ها سخن می گوید و شایعات مربوط به تمدید حضور نظامیان آمریکایی در عراق را خیرکثیری می داند که وعده ی آن را داده بوده است.*

اما مهمترین جنبه‌ی مسئله ی مربوط به چشم انداز کلی و عاقبت حضور منافقین در عراق است. شکی نیست که طرف حسابهای خارجی و حامیان منافقین به رجوی فهمانده اند که هیچ بختی در عراق ندارد و پایان این مرحله – هرچه هم طول بکشد – باید به بستن بار سفر ختم شود و در نتیجه برچیده شدن حصارهای تشکیلاتی و آزادی اسرای فرقه محقق خواهد شد، بر این اساس رجوی امید دارد تا این قضیه نه به شکل انسانی و قانونی که به هیچ وجه فرصت مانور و بهره برداری به وی نخواهد داد، بلکه با قربانی شدن نیروها که امکان حداکثر سوء‌استفاده را به وی خواهد داد پایان یابد و با اندکی دقت می شود مضمون خشونت بار بلوکه کردن اردوگاه و استقبال از راه حل نظامی را از خلال پیشنهادش دریافت.

پیش از این نیز رجوی قصد داشت تا سناریویی همانند به آتش کشیدن نیروها در اروپا را اجراء کند که پس از افشای آن ناچار از تعلیق شد، اما همواره مترصد فرصتی برای قربانی کردن نیروها و اسطوره سازی و مصرف آنان در مدایح و افسانه پردازیهای ایدئولوژیک و طلبکاری در عین فرار و سرگرم بودن به زندگی حقیر شخصی است.

____________________________

* ژنرال استیو لانزا، سخنگوى نیروهاى ائتلاف در عراق گفت: ما به توافقنامه امنیتى که واشنگتن و بغداد در سال 2008 آنرا امضاء کردند متعهد ماندهایم و به عقبنشینى نیروهایمان ادامه مىدهیم تا اینکه نیروهایمان در دسامبر 2011 به 50هزار برسد. به این معنى که ماموریت ما به پایان مىرسد و نیروهاى نظامى آمریکایى خواهند رفت و شایعاتى که حول بقاى ما رایج شده است پایان مىیابد و اگر یک نیروى آمریکایی در عراق بماند بر اساس تصمیم سیاسى بین عراق و آمریکا خواهد بود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/4/2:: 11:43 عصر     |     () نظر

ارزیابی کمی و کیفی تجمعات خلق

تجمعات هر ساله ی منافقین  در اروپا که معمولاً تدارک آن از سه ماه قبل از زمان برگزاری آغاز می‌شود، فرصتی برای ارزیابی کمی و کیفی عملکرد تشکیلاتی منافقیناست که غالباً اثبات کننده‌ی نظرات منتقدین و به ویژه جداشدگان در مورد انزوای تشکیلاتی و ناکارآمدی این گروه می‌باشد و از این نظر بایستی به شدت از آن استقبال کرد.

بررسی روند برگزاری تجمع سالیانه ی منافقین در سالهای قبل نشان می دهد که منافقین به سختی و دشواری توانسته اند 1000 نفر ایرانی را برای شرکت در آن گرد آورند. این تعداد شامل افرادی که مقیم کشورهای اروپایی و آمریکا بوده و نسبت به منافقین سمپاتی دارند و یا بنا به وابستگی هایی در این تجمع شرکت می کنند و همچنین کسانی که هنوز در کمپ‌های پناهندگی هستند می شود.

دسته ی اخیر با این فریب که شرکت در یک میتینگ سیاسی ، امتیازی جهت اخذ پناهندگی به حساب می آید و یا منافقین قادرند کار آنها را درست کنند به تجمع کشانده می شوند.

این تعداد به اضافه ی 600 تا 700 نفر از اعضای منافقین، فعالین تشکیلاتی و خانواده‌هایشان رقمی نزدیک به 1700 تن را هنگام بسیج حداکثری نیرو برای شرکت در تجمع تشکیل می دهند.

سالهای گذشته دستگاه منگول تبلیغاتی منافقین با دروغ گویی رقم این تعداد شرکت کننده را - حداکثر- با مبالغه دهها برابر بیشتر اعلام می کرد و بی توجه به مشاهدات خبرنگاران و نیروهای انتظامی که آمار نزدیک به واقعیت را افشاء می کردند، به تبلیغ می پرداخت.

این حرکت به نوبه ی خود تبدیل به یک رسوایی شد و پس از آن – هم زمان با تجمع بلژیک – رهبری منافقینتصمیم گرفت تا همانگونه که برای پناهندگان ایرانی دام پهن می کند برای پناهندگان سایر ملیتها و حتی شهروندان سایر کشورها دام بگستراند و برای آنها تور حضور در میتینگ برقرار کند و مسافرتی خوش را برای آنها رقم بزند که هزینه ی آن فقط شرکت در تجمع این گروه و حمل پارچه نوشته ها و علائم این گروه است.

منافقین در این زمینه یکی از مهمترین توانمندیهای تشکیلاتی و فردی خود را که طی سالیان حضور در خارج در آن متبحر شده و روی افراد سیاه بخت فراوانی امتحان کرده بودند در مقیاس کلان به نمایش گذاشتند و با شیادی به کلاهبرداری از شهروندان سایر کشورها و دسیسه چینی برای کشاندن گام به گام آنها به نقطه ی مورد دلخواهشان پرداختند.

شیوه‌ی تور تفریحی و گردآوردن سیاهی لشگر خیلی زود لو رفت و بازتاب بسیار منفی در رسانه های اروپایی داشت. طبیعی است که این اقدام آثار و تبعات منفی فراوانی برای منافقین داشت و بی اعتباری گسترده تری را برای آنها رقم زد، این مسئله هم در گزارش سرویس‌های کشورهای اروپایی و هم در محافل سیاسی منعکس شده است و بر این دیدگاه که منافقیناز روشهای غیردمکراتیک و مافیایی بهره می گیرند مهر تأیید زد.

بعد از افشای این ترفند، رهبری منافقین که نمی توانست بر جمعیت افرادی که با این روش گرد می‌آورد (حدود 2000 نفر) چشم بپوشد، به آشکار کردن اقداماتش در این زمینه به اسم ِ "همبستگی جهانی" و وحدت همه ملیتها در حمایت از منافقینروی آورد.

هدف دیگر خلق شعار "همبستگی جهانی"، پاسخگویی به مسئله داری نیروهایی که در اطراف خودشان دهها غیرایرانی را می دیدند و یا تبعات افشای روشهای منافقینبرای گردآوردن اشخاصی از سایر ملیتها را درک می کردند نیز بود، شرکت مشترک منافقینچند انجمن صهیونیستی در تظاهرات ضدایرانی در آمریکا مزید بر مسئله داری شده بود و رهبری منافقین با این بهانه برای آن هم جوابی ساخت.

با وجود استفاده‌ی منافقین از این روشها و در حالی که تا به حال حداکثر رقمی بین 3500 تا 4000 نفر در تجمعات این گروه شرکت کرده اند، اما همواره رهبری منافقیناصرار داشته است که ارقامی بین 50 تا 70 هزار نفر شرکت کننده را برای تجمعاتش ذکر کند، کمترین رقم اعلام شده از سوی منافقین 30 هزار نفر بوده است!

صرف نظر از ارقام تبلیغی که منافقین  اعلام می کنند، پس از هر بار برگزاری این تجمعات، از نظر کمّی این واقعیت اثبات می شود که منافقین با تمام هیاهوی تبلیغاتی و گنده‌گویی‌ها،‌هیچ محبوبیتی بین ایرانیان نداشته و حداکثر توانسته اند همان هواداران سنتی خود را حفظ نمایند.

اما از نظر کیفی، فارغ از اهداف منافقین از چنین رقم سازی‌هایی، این بزرگ نمایی ناشی از نیاز شدید به خودنمایی و تبلیغات در رسانه هایی اروپا و آمریکا است، اما آیا با دروغ پردازی اهداف منافقین تأمین و نیازهایشان برآورده خواهد شد؟

اگر یکی از هدف های رهبری منافقین را تحت تأثیر قرار دادن محافل سیاسی غرب برآورد کنیم،‌ به یقین می توان گفت که با چنین عملکردی به شدت در محافل غربی خوار و بی اعتبار شده اند و هر تلاش مجدد با این ترفند، این نتیجه را تقویت خواهد کرد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/4/2:: 11:43 عصر     |     () نظر

حکایت برادر ِ حاتم و رجوی

" برادر حاتم طائی در چاه زمزم ادرار کرد. او را با پس گردنی، کشان کشان نزد حاکم وقت بردند؛ حاکم از علت کارش جویا شد. پاسخ داد که با تمام وجود می‌خواسته حرکتی کند تا به آوازه و شهرت برادرش برسد، و پس از مدت‌ها تامل، فکر بکر ادرار در زمزم را اجرا کرده است."

رجوی در آخرین نشست تشکیلاتی، به صراحت مطرح شدن ِ اردوگاه اشرف با هر اتفاق و رویدادی را خیرکثیر نامید و نسبت به آن ابراز خوشحالی کرد. خواه آن اتفاق رویارویی با پلیس عراق و خواه جلوگیری از ملاقات ِ اعضاء با خانواده هایشان - که آنها را مزدوران ارتجاع لقب می داد- باشد!

اگرچه این اظهار نظر، ترفندی برای مهار وضعیت انفجاری درون تشکیلات و تاکتیکی برای کنترل ترس و ناامیدی و سرخوردگی شدید نیروها است ،‌لیکن این سکه یک روی دیگر هم دارد و آن بروز شخصیت واقعی رجوی است که خواهان مطرح شدن به هر قیمت است.

مرور شخصیت رجوی در چهل سال گذشته که از بد حادثه در بستری از رویدادهای سیاسی متبلور شده است، نشان می دهد مطرح شدن به هر قیمت، " خط سرخ " رجوی است و در این مسیر آبرو و حیثیتی نمی شناسد. مجال کنونی برای برشمردن مصادیق این خط سرخ کفایت نمی کند و نیاز به کتابی جداگانه دارد،فقط یادآوری انقلاب ایدئولوژیک و فجایع و وقایح مرتبط با آن که شهرتی حقیقتاً جهانی را برای رجوی رقم زد کفایت می کند.

پیرامون وقایع اخیرهم که موضوع اردوگاه اشرف را بر سر زبانها انداخته – آنچه رجوی تشنه آن است – ایران اینترلینک گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا را منتشر کرد، در آنجا آمده است :

" در روز بیست و هشتم ژوئیه درگیری هایی در کمپ اشرف در استان دیالی بوقوع پیوست. این زمانی رخ داد که نیروهای انتظامی عراق به قصد برقراری ایستگاه پلیس وارد کمپ گردیدند. این کمپ بیش از سه هزار و چهارصد نفر از گروه تروریستی ایرانی مجاهدین خلق را در بر می گیرد. درگیری ها منجر به مرگ یازده تن از اعضای سازمان منافقین خلق و زخمی شدن سی تن از افسران انتظامی عراق گردید. دولت با دلایل معتبر ابراز نمود که سازمان منافقین خلق آغاز گر درگیری ها بوده و تظاهراتی اعتراضی را برای بستن راه ورود نیروهای انتظامی عراق به کمپ سازمان داده است."

در همین گزارش اشاره ای هم به نقض حقوق بشر و اختناق حاکم بر این گروه و جلوگیری از خروج اعضاء شده است، اشاره وزارت امور خارجه آمریکا علاوه بر گزارشی است که سازمان دیده بان حقوق بشر در باره ی زندان و شکنجه – که به طرز کم نظیری در باره یک گروه – منتشر کرد می باشد.

در مورد توقف دوماهه خانواده ها در پشت در اردوگاه مجاهدین و ممانعت از دیدار آنان با فرزندانشان اکنون توجه تمامی رسانه های جهان به این عمل غیرانسانی جلب شده است، حتی دستگاه منگول تبلیغاتی منافقین با انعکاس این قضیه در برخی رسانه های عربی، به این توجه دامن می زند که صد البته به اشتهارمنافقین و برآورده ساختن آرزوی رجوی می‌انجامد.

با این وجود می توان گفت که منافقین و در رأس آن رجوی حقیقتاً در زمینه مطرح شدن رکورد شکنی کرده و به اشتهاری بی رقیب دست یافته اند، اشتهار در سبوعیت، قانون شکنی و نقض ابتدایی ترین حقوق انسانی... اگر این اشتهار و بر سرزبانها افتادن در چهل سال گذشته دردی را از رجوی دوا کرده است،‌بعد از این هم خواهد توانست وی را از منجلابی که در آن دست و پا می زند نجات دهد.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/4/2:: 11:42 عصر     |     () نظر

اخبار موثق از افسردگی شدید کروبی، رقیب ناکام آرای باطله حکایت می کند.

افراد آگاه می گویند کروبی به دنبال سپری شدن توأم با آرامش سالگرد انتخابات (22 خرداد) و سپس سالگرد تحرکات گروهک های جبهه ملی و منافقین (25 و 30 خرداد) دچار افسردگی مضاعف شده است به ویژه اینکه او و دوستش از سر لاعلاجی، با محاسبه ریزش کامل عقبه اجتماعی فتنه مجبور شدند راهپیمایی خود اعلام کرده را پیشاپیش لغو کنند و در عین حال در بیانیه لغو راهپیمایی تلویحاً اذعان کنند که حرکات 8 ماهه پس از انتخابات تا 22 بهمن اقداماتی غیر عقلانی بوده است. این اقدام سردرگم و پر از تناقض باعث شده اپوزیسیون ورشکسته همه کاسه کوزه ها را بر سر کروبی و موسوی بشکند و آنها را متهم به ترس و خیانت و هدر دادن فرصت ها؟! کند.

براساس این گزارش، استیصال کروبی هنگامی کامل شد که وی برخلاف برنامه ریزی، موفق به بازداشت! و شانه خالی کردن از باری که زیر آن مانده بود، نشد. برخی از عناصر ضد انقلاب در محافل خودمانی و همچنین رسانه های زنجیره ای مکرراً گفته اند که اگر کروبی و موسوی کبریت بی خطر نبودند و برای رژیم فرصت سازی نمی کردند تا حالا باید دستگیر می شدند.

ظاهراً زیر این فشار سنگین چند جانبه بود که کروبی روز گذشته برای چندمین بار به سیم آخر زد و بیانیه ای مالامال اهانت و فحاشی را منتشر کرد. وی در این بیانیه، به جای اینکه به خوش خدمتی هایش به رژیم صهیونیستی و آمریکا و گروهک های ضد انقلاب اشاره کند، به ولایت فقیه حمله کرد و از اینکه رهبری نگذاشته رأی ملت و تبلور جمهوریت به غارت فتنه گران جاه طلب رود، ابراز خشم کرده است. این در حالی است که وی با روشن شدن نتایج و آگاهی از توهم موسوی، فرصت طلبانه وارد معرکه شد و 330 هزار رأی خود - کمتر از یک درصد کل آرا- را با 13 میلیون رأی داده شده به موسوی هم سنگ کرد و او هم مدعی تقلب در انتخابات شد تا توضیح ندهد با حیثیت خود چه کرده که تا این حد نزد افکار عمومی سقوط کرده است. او سپس دروغ بزرگ تر تجاوز را به استناد کسانی که بعدها معلوم شد اجیر شده MI6 انگلستان هستند و به انگلیس پناهنده شده اند، مطرح کرد که در قافیه این ادعا هم ماند.

اکنون باید دید در شرایطی که ضد انقلاب به کروبی به چشم مهره ای سوخته می نگرد و نظام هم وی را فرصتی برای سنجش شخصیت واقعی فتنه گران تلقی می کند، رفیق دو سر... شهرام جزایری با فلاکت خودساخته و افسردگی متعاقب آن تا کجا می تواند دست و پنجه نرم کند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 89/4/2:: 11:41 عصر     |     () نظر
<      1   2