سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن کس که بی دانش دست به کاری زند بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
فجر آفرینان
درباره



فجر آفرینان


انقلابی
خانم م-س فاش کرد که : بعد از اینکه همسرم در یکی از عملیاتهای جنگ تحمیلی به شهادت رسید با یک فرزند درمانده و بی پناه برای رسیدگی به وضعیت زندگی و معاش خود به بنیاد شهید مراجعه کردم.

به گزارش سرویس جمع آوری اخبار پرچم :وی ادامه داد: هر بار که مراجعه می کردم با جواب سربالای مسئولان روبرو می شدم انها به من می گفتند از تو زودتر و جلوتر خیلی ها هستند و حالا حالا باید صبر کنی.

من آن زمان جوان و زیبا بودم و مثل الان تکیده نشده بودم یک بار مهدی کروبی را به طور ناگهانی و اتفاقی در راهروی بنیاد شهید دیدم و در همان فرصت پیش آمده از وی طلب کمک و یاری کردم.

م-س ادامه داد: مهدی کروبی به من گفت از رییس دفترم وقت بگیر تا شما را ببینم من هم نزد رییس دفتر او رفتم و به من برای هفته آینده وقت داد.

وی تاکید کرد: در هنگام ملاقات با مهدی کروبی او در ابتدا از وضعیت زندگی و چگونگی شهید شدن همسرم و همچنین بررسی پرونده و درخواست من پرداخت اما با گذشت زمان سئوالات و نگاه ها تغییر می کرد او از من سئوالات انحرافی می پرسید.

م -س گفت: من که به شدت تحت فشار زندگی و درمانده از نگهداری یگانه فرزندم بودم به ناچار به پیشنهاد مهدی کروبی تن دادم و در نهایت به صیغه او در آمدم.

وی گفت: بعد از مدتی یک دفعه همه چیز تغییر کرد مهدی کروبی دیگر تمایلی به دیدن من نداشت و خودش زمان صیغه را فسخ کرد نمی خواهم به جزییات این مسئله بیشتر اشاره کنم چرا که کاملا نهان و بارز است.

وی تصریح کرد: من با یک فرزند در این جامعه وا نفسا رها شدم .
مهدی کروبی ناجوانمردانه این بلا را سر من آورد و چگونه با زندگی من بازی کردو در نهایت اینگونه ناجوانمردانه با من برخورد کرد.
وی گفت: چندین سال است که این درد را در دل خود پنهان کرده بودم اما با به وجود آمدن حوادث اخیر و چهره حق به جانبی که این مرد از خودش گرفته بود خیلی آتش گرفتم و پیش خود گفتم برای اینکه حقیقت درونی این افراد برای ملت ایران روشن شود باید این مسئله را بازگو کنم خود می دانم که شاید با بازگو کردن این مسئله اول به خودم لطمه زدم اما عیبی ندارد حداقل چهره پلید این افراد برای ملت ایران نهان می شود.
گفتنی است وی در خاتمه خاطر نشان کرد: اگر فرصتی پیش بیاید در این رابطه بیشتر صحبت خواهم کرد تا حقایق به خوبی روشن شود.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 88/12/14:: 4:11 عصر     |     () نظر

 

  سوانح سوختگی مطهری در شب آخرین چهارشنبه سال

 

        

            

           

       


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 88/12/14:: 4:11 عصر     |     () نظر

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 88/12/14:: 4:11 عصر     |     () نظر

دو چهره شاخص جریان مدعی و رو به انقراض اصلاحات دعوت انجمن اسلامی دانشگاه آزاد شهر کرد را ناکام گذاشتند.



این افراد حاضر نشدند تا در سلسله اقدامات جریان فتنه پیرامون ایجاد اغتشاش در روز جهانی زن ایفای نقش کنند.

رایزنی های متعدد انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد شهرکرد با چهره های  فرهنگی و هنری مخالف نظام برای برگزاری جلسات این بار هم ثمر بخش نبود. خانم ها الهه کولایی و شجاعی و آقای شیرکوند نیز از سخنرانی در دانشگاه آزاد واحد شهرکرد طفره رفته و مشکلات کاری و وضعیت سیاسی فعلی را دلیل عدم پذیرش سخنرانی عنوان نموده اند.

قبلاً نیز بهمن فرمان آرا از پذیرش دعوت انجمن مذکور برای سخنرانی در خصوص نقد سینمای بعد از انقلاب طفره رفته بود.

اعضای انجمن اسلامی در تلاشند دو تن از چهره های سیاسی و جنجالی مطرح را برای 9 اسفند و  8 مارس روز جهانی زنان جهت انجام سخنرانی دعوت نمایند.

محمد علی نجفی و اشراقی از گزینه های بعدی عناصر انجمن اسلامی جهت سخنرانی در دانشگاه شهرکرد می باشند. 

این چنین واکنش هایی نشان میدهد که حتی عناصر جریان اصلاحات نیز از تنش افرینی در کشور خسته شده و خواهان اتخاذ رویکرد کم هزینه تری هستند

بدیهی است زنان ایرانی روز 8 مارس را روز زن نمی دانند و انرا یک جعل تاریخی و توهین به شان حقیقی زنان به شمار می آورند.

هشت مارس در نظر زنان ایرانی روز زن نه که روز " زن بودن ممنوع " می باشد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 88/12/14:: 4:11 عصر     |     () نظر

اتاق فکر فتنه گران سبز تصمیم گرفته به بهانه روز جهانی زن در 8 مارس مصادف با 17 اسفند، برنامه کشف حجاب در میادین اصلی شهر تهران و چند شهر کشور را به صورت گسترده تبلیغات کند.

چندی پیش قرار بود فتنه گران سبز به مناسبت 17 دی ماه سالروز کشف حجاب رضاخانی در برخی میادین اصلی شهر تهران اقدام به کشف حجاب کنند؛ این در حالی است که در آن روز به غیر از چند خانمی که با یک نگاه معلوم بود که خیلی پیش از این کشف حجاب کرده اند، هیچ زن ایرانی مسلمانی کشف حجاب نکرد؛ اما هدف سران فتنه از راه انداختن چنین تبلیغاتی خصوصا در فضای مجازی چیست؟
بر اساس این گزارش یک هفته مانده به سالروز کشف حجاب رضا خانی رسانه های فتنه گران آغاز به تبلیغات برای کشف حجاب کردند و این تبلیغات تا روز 17 دی ماه ادامه یافت؛ بر همین اساس یکی از دلایل تبلیغات برای چنین برنامه هایی که برنامه ریزان از همان زمان طراحی از ناکارآمدی آن مطلع هستند، زنده نگاه داشتن فضاهای تبلیغاتی فتنه گری خصوصا در فضای مجازی است و از سوی دیگر فتنه گران قصد دارند با چنین برنامه هایی، نیروهای انتظامی و امنیتی که دست قاطع نظام در برخورد با اخلال گران هستند را فرسوده و بی انگیزه کنند تا شاید بتوانند به برخی از مقاصد شوم خود دست یابند.
اخیرا نیز اتاق فکر فتنه گران سبز تصمیم گرفته به بهانه روز جهانی زن در 8 مارس مصادف با 17 اسفند، برنامه کشف حجاب در میادین اصلی شهر تهران و چند شهر کشور را به صورت گسترده تبلیغات نماید و این کشف حجاب سبزنماها بیشتر بهانه ای برای احیای فضای تبلیغاتی و روانی فتنه گران سبز و شاید به منزله مانوری قبل از چهارشنبه سوری باشد

باز هم کشف حجاب

جریان فتنه آرام، آرام ماهیت ضد اسلامی خود را نشان می‌دهد، آخرین خبرها حاکی است که جریان مذکور در فضای مجازی خصوصاً وبلاگهای دانشجویی خود اقدام به تبلیغات گسترده ای درخصوص کشف حجاب دختران و زنان حامی جریان فتنه در روز 17 اسفند مصادف با 8 مارس (روز جهانی زن) کرده است. مهمترین بخشی که توسط این جریان برای عملیاتی کردن این طرح دنبال می شود، بدنه دانشجویی حامی جریان فتنه و فمینیست است.

این درحالی است که مردم ایران حساسیت بسیار زیادی در موضوع حجاب دارند و حجاب بعنوان ضروریات دین مبین اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

طبیعتا بعد از بدنامی فتنه گران در روز عاشورا و سپس حماسه بزرگ و ملی 9 دی و 22 بهمن این چنین اقداماتی می تواند هر چه بیشتر فرقه سبز را منفور کند.

ظاهرا استراتژیست های جنگ روانی فرقه سبز ناکجا اباد را هدف گرفته اند و بیشتر درصدد هتک آبروی نداشته کودتای سبز هستند تا تبلیغ و احیانا جلب آرای عمومی بیشتر.

بدیهی است امت حزب الله دربرابر توهین و دهن کجی علنی فتنه گران نسبت به ساحت ضروریات دین مبین اسلام ساکت نخواهد نشست و درس عبرت دیگری به فتنه گران خواهد داد.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 88/12/14:: 4:11 عصر     |     () نظر

مهدی کروبی شیخ اصلاحات بعداز یکسال از شروع به ساخت منزل مسکونی اش درشمال شهر تهران به منزل نو می رود.

مهدی کروبی که تا کنون ادعا می کرد در طول مسئولیت های گذشته خود کمترین حقوق را دریافت و خود و خانواده اش فاقد تخلفات مالی و رانت خواری های اقتصادی هستند و در جریان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری نیز در برابر چشم میلیون ها ایرانی عنوان کرده بود که تنها دارای یک ملک کلنگی در شمال تهران می باشد ، اخیرا ساختمانی پنج طبقه را در ملک مذکور احداث نموده و آماده است طی چند روز آینده به محل جدید نقل مکان نماید.

حسب گفتگوی خبرنگار ما با پیمانکاران و کارگرانی که به ساختمان فوق تردد دارند ، مهدی کروبی در ساختمان مذکور که متراژ زیربنایی هر واحد از آپارتمان های آن حدود 500 متر می باشد  ، کلیه امکانات یک زندگی محقرانه نظیر استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی در ساختمان را تعبیه نموده تا ساده زیستی ، مردمی بودن و دلسوزی و تبعیت عملی خود ازمرام و مسلک حضرت امام خمینی (ره ) را ثابت نماید .

ماهرترین طراحان دکور نیز هم اکنون در حال آماده سازی محوطه آپارتمان های محقر مذکور هستند تا شرایط لازم برای زندگی یک پیرمرد و پیرزن مثلا ساده زیست که مدعی داشتن نقش اصلی در انقلاب پابرهنگان هستند ، فراهم گردد.

حال جای این سئوال جدی مطرح می باشد که مهدی کروبی ثروت مذکور را از کجا آورده است و آیا منشاء تشکیل چنان زندگی به زعم آنان محقرانه ای پولهای شهرام جزایری نبوده است ؟

آیا مهدی کروبی که فریاد وا قانون اساسی اش گوش فلک را  کر نموده نباید در برابر اصل از کجا آورده ای پاسخگو باشد ؟!؟

و هزاران سوال دیگر .

 

منبع :  http://tahanews.blogfa.com

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 88/12/14:: 4:11 عصر     |     () نظر

اپوزیسیون خارج نشین و سران فتنه امروز همه در یک خط هستند

نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: اپوزیسیون خارج‌نشین و سران فتنه امروز همه در یک خط هستند، آنها دنبال این بودند که مبانی و اصول نظام را متلاشی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره اینکه " آن عده از افرادی که رای مردم را قبول نکردند صلاحیت حضور در چارچوب نظام را از دست داده‌اند "، گفت: افرادی که در برابر نظام ایستاده و یا می‌ایستند و البته شعارهایی هم می‌دهند یکی از حرف‌هایشان این است که می‌گویند، مردم خواهان فلان موضوع هستند، این بیان رهبر معظم انقلاب نوعی "مجادله بالّتی أحسن " است که در قرآن مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در برترین جدال بایستی با همان نکات پذیرفته شده‌ طرف مقابل با او روبرو شد، مقام رهبری منظورشان این است که شما که می‌گویید مردم را قبول دارید اگر مردم شما را قبول نداشه باشند چه؟ و اگر شما مردم را قبول نداشته باشید چه؟

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ما که مشروعیت نظام را از جانب خداوند متعال می دانستیم و می‌دانیم و مقبولیت آن را به حمایت مردمی، اما شما که مشروعیت نظام و مقبولیت آن را از مردم می‌دانستید و با این شعارهای مردم سالارانه گوش فلک را کر کرده بودید، در این صورت چه ارتباطی با نظام مردمی خواهید داشت؟ در حالی که مردم شما را کنار گذاشته‌ و متوجه شعارهای توخالی شما شده‌اند، در نتیجه بر مبنای شعار خودتان، شما متعلق به این نظام نخواهید بود.

آقا تهرانی اضافه کرد: برخی شعار می‌دهند که ما حرف مردم را منتقل می‌کنیم، می‌گویند رفراندوم باید انجام شود و مردم دیگر اسلام را قبول ندارند؛ و با اشاره به این فرمایش حضرت امام(ره) که فرمودند: "حکومت‌های قبل برای زمان قاجار بود به ما چه ربطی دارد و چرا به ما تحمیل کردید " مدعی هستند انقلاب و نظام به ما تحمیل شده و تنها خواست جوانان نسل اول انقلاب بوده و گاه این سئوال را مطرح می‌کردند که باید رفراندوم شود تا معلوم شود ملت ایران چه می خواهند ولی شما که حرف از رفراندوم می زدید آیا "رفراندوم نهم دیماه " را ندیدید؟ شما حضور میلیونی 22 بهمن را چگونه توجیه می کنید، مردم در این روز اعلام کردند که نسبت به نظام جمهوری اسلامی پایبند بوده و شما را نمی‌خواهند و حرفتان را قبول ندارند.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مردم شما را قبول نداشته باشند باید خود را اصلاح کنید، یکی از پایه‌های اصلی نظام اسلامی مردمی بودن است و همه می‌دانند که مردم خواهان نظام هستند البته ممکن است عده‌ای از خواص به خاطر امراض نفسانی و مشکلاتی که دارند این موضوع را درک نکنند ولی مردم نشان دادند که سران فتنه را قبول ندارند.

آقا تهرانی درباره دستگیری عبدالمالک ریگی خاطرنشان کرد: در دستگیری این شرور، نظام مقتدر ما نشان داد که با تروریسم چگونه باید برخورد کرد البته جا دارد که از این اقدام مدبرانه و شجاعانه سربازان گمنام امام عصر(عج) تقدیری به سزا داشته باشم چنانکه مردم وفادار به نظام سراسر کشور این تلاش را قدردانی کردند.

وی با اشاره به اینکه معلوم نیست چرا برخی فریب شعارهای غرب را می‌خورند، اضافه کرد: نکته جالب توجه دیگر این است که چرا افرادی که به اروپا و غرب پناهنده شده‌اند نمی‌فهمند که نمی‌توان با مقام ولایت خود را درگیر ساخت، دیدید که در ایام امام حسین(ع) چگونه مردم همه به پا خواستند و امثال مهاجرانی را که تا دیروز در همین مجلس می‌گفت: "ما آداب تقوا نیز دانیم " را کنار زدند؛ به اعتقاد بنده این اشخاص حتی منافع حزب و طرفداران خود را هم درک نمی‌کنند، چه برسد به اینکه بخواهند منافع ملی و مردم را درک کنند.

این نماینده مردم تهران در خانه ملت در ادامه گفتگوی خود با فارس اظهار داشت: اپوزیسیون خارج‌نشین و سران فتنه امروز همه در یک خط هستند، آنها دنبال این بودند که مبانی و اصول نظام را متلاشی کنند ولی همه مشاهد کردند که جایگاه ولایت، حاکمیت و به ویژه اسلامیت و اقتدار مردمی نظام روز به روز بیشتر تثبیت شده و همه اهداف غرب و غرب‌نشینان نقش بر آب شد. در حال حاضر نیز غرب درمانده تر از گذشته شده است که بتواند برای خود و یارانش چاره اندیشی کند.

 

 

تو می خواهی رفتارهای شیک داشته باشی

شیخ اصلاحات که به واسطه مواضعش علیه جمهوری اسلامی، از رسانه های غربی لقب "شیخ شجاع" را دریافت کرده، در این نامه خطاب به رئیس بنیاد باران نوشته است که "تو فقط می خواهی رفتارهای شیک داشته باشی."

، مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتمادملی اخیرا در نامه ای به سید محمد خاتمی، بشدت به رفتار سیاسی او اعتراض کرده است.

شیخ اصلاحات که به واسطه مواضعش علیه جمهوری اسلامی، از رسانه های غربی لقب "شیخ شجاع" را دریافت کرده، در این نامه خطاب به رئیس بنیاد باران نوشته است که "تو فقط می خواهی رفتارهای شیک داشته باشی."

آقای کروبی همچنین از اینکه آقای خاتمی به دنبال رهبری جریان اصلاحات و کسب وجهه است، انتقاد و به این دلیل امکان رهبری کردن اصلاح طلبان برای خودش میسر نیست، تلویحا ابراز ناراحتی کرده است.

شیخ اصلاحات گرچه سعی کرده است که این نامه را بدون اطلاع اطرافیان خود برای رئیس بنیاد باران ارسال کند، با این حال آقای خاتمی بشدت با انتشار و محتوای آن مخالفت کرده است.

نامه اعتراضی کروبی در حالی به خاتمی ارسال شده است که برخی منابع مطلع هم به شبکه ایران خبر دادند، میرحسین موسوی در جلسه ای با حضور گروهی از نزدیکانش، عنوان کرده است: "خاتمی شرایط را برای ما پیچیده تر می کند."

شاید اکنون بتوان حدس دقیق تری درباره علت موضع گیری اخیر آقای خاتمی علیه رویکرد اصلاحات در ماه های اخیر، ارائه داد.

رئیس بنیاد باران چند روز پیش در دیدار جمعی از اصلاح طلبان، سکوت اصلاح‌طلبان در برابر راه‌حل‌های ارائه شده از سوی "خارج نشینان" را اشتباه مهم دوستان خود توصیف کرد و گفت: "ما نباید در برابر تعیین تکلیف خارجی‌ها سکوت می کردیم".

رئیس دولت اصلاحات در این زمینه به عدم تحرک اخیر جریان سیاسی متبوعش هم اذعان کرده و خواستار خروج از "انفعال" شده بود.

اختلافات سران اصلاحات پس از آن جدی تر شده که حضور ده ها میلیونی مردم در راهپیمایی های روز 9 دی ماه و 22 بهمن و مطالبات آنان، بسیاری از راه های پیش روی شخصیت های مطرح اصلاح طلب را ناهموار کرده است.

 

 

سرانجام پرونده قضایی مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد

با گذشت نزدیک به بیست روز از حماسه ملی 22 بهمن و در حالی که اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، از طرح سوال از وزیر دادگستری به دلیل بی توجهی به موضوع محاکمه فرزندان هاشمی خبر داده بودند، حجت السلام جعفر شجونی دبیر کل جامعه وعاظ تهران اعلام کرد که وزیر دادگستری در جمع این تشکل از تشکیل پرونده هایی برای فرزندان هاشمی رفسنجانی در دستگاه قضایی خبر داده است.

به گزارش رجانیوز، شجونی با اشاره به درخواست رسیدگی به اتهامات مهدی و فائزه هاشمی که از جمله سئوالات روحانیون حاضر در این جلسه بود، گفت: پرونده برای دوتن از فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی تشکیل شده است.
این در حالی است که ماه گذشته نیز سید ابراهیم رئیس معاون اول قوه قضاییه، در نشستی سیاسی در قم با اشاره به اتهامات برخی از فرزندان هاشمی رفسنجانی در حوادث پس از انتخابات، از ارسال پرونده آنها به دادسرای تهران خبر داده بود.

رئیسی با اشاره اراده قوه قضاییه برای برخورد با متخلفین گفته بود: "اراده دستگاه قضایی امروز بر این امر استوار شده است که به هیچ عنوان رسیدگی به اتهامات کسانی که منتسب به خواص هستند را کنار نخواهد گذاشت و پرونده فرزندان هاشمی نیز به دادسرای تهران ارجاع شده و در موعد مقرر در جریان قرار خواهد گرفت."

اما در همین حال چندی پیش هنگامی که دادستان تهران از مهدی هاشمی خواست تا برای پاسخ به اتهامات وارده به وی به ایران بازگردد، هاشمی با انتشار نامه سرگشاده ای به جعفری دولت آبادی اعتراض کرد که چرا از وی خواسته است به ایران بازگردد.

با گذشت بیش از 8 ماه از انتخابات ریاست جمهوری دهم و حضور برخی از فرزندان هاشمی در ناآرامی های پس از انتخابات که با انتشار گسترده تصاویر آنها در فضای اینترنت و رسانه ملی همراه بود و در حالی که مردم در اکثر گردهمایی های بزرگ خود و بخصوص در گردهمایی تاریخی 9 دی خواستار محاکمه فرزندان هاشمی رفسنجانی شده اند، مشخص نیست دستگاه قضایی به چه دلیل و بر اثر فشار چه گروه هایی همچنان حاضر نیست این متهمان بزرگ حوادث پس از انتخابات را به محکمه قضا بکشاند.

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه

عوامل اصلی فتنه های اخیر به اشتباهات خود پی برده اند

وی اظهار داشت:پس از موضع گیری های مقام معظم رهبری در برابر این فتنه ها فشار افکار عمومی موجب شد تا این افراد در زندانی به وسعت تمام این مملکت دچار تنهایی و انزوا شده و جرات نکنند تا در بین مردم ظاهر شوند.این عناصر باید به رای میلیونی مردم در انتخابات اخیر احترام گذاشته و در مقابل قانون و مواضع رهبری سر تعظیم فرود آورند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:عوامل اصلی فتنه های اخیر به اشتباهات خود پی برده اند اما مردانگی پذیرش و اعتراف به اشتباهات خود را ندارند.

به گزارش بولتن، آیت الله علی سعیدی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز افزود:متاسفانه همین جمود و تحجر بر اشتباهات گذشته آن را سنگین تر می کند و این موضوعی است که سران فتنه باید به آن توجه داشته باشند.

وی اظهار داشت:پس از موضع گیری های مقام معظم رهبری در برابر این فتنه ها فشار افکار عمومی موجب شد تا این افراد در زندانی به وسعت تمام این مملکت دچار تنهایی و انزوا شده و جرات نکنند تا در بین مردم ظاهر شوند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:این عناصر باید به رای میلیونی مردم در انتخابات اخیر احترام گذاشته و در مقابل قانون و مواضع رهبری سر تعظیم فرود آورند.
آیت الله سعیدی گفت:در دوران سازندگی بر اساس تقاضای ریاست جمهوری وقت و شرط مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به توان مهندسی رزمی این نیرو لطمه ای وارد نشود بخشی از توان مهندسی سپاه در عرصه سازندگی کشور به کار گرفته شد.

وی ادامه داد:سیاست قرارگاه خاتم الانبیاء بر آن است تا پروژه های ملی که بخش خصوصی کمتر در آن توان رقابت دارند را اجرا نماید.

این مقام مسوول گفت:شعار ها و استراتژی های ما در طول دوران پس از انقلاب اسلامی ثابت بوده و در عرصه های داخلی و بین المللی هر کجا صحبت از اسلام بوده است ما با جدیت وارد عرصه شده ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم وحدت تمامی اقشار و گروه ها افزود:ما هیچگاه در انقلاب شعار فرقه ای نداده ایم بلکه شعار ما همواره دفاع از مسلمانان و بیداری آنان بوده است.

 

 

عزت سحابی رهبر جدید سبزها

یک عضو حزب مشارکت برای جنبش شکست خورده سبز رهبر جدید معرفی کرد!
علی مزروعی از اعضای مرکزیت حزب مشارکت در مطلبی که سایت نوروز منتشرکرده است خواستار سپردن نقش ویژه در هدایت و راهبری جنبش سبز به عزت سحابی شد.
وی مدعی شد: سحابی به خاطر سوابق مبارزات ضد استبدادی می تواند این جنبش را از وضعیت فعلی نجات دهد.
مزروعی در ادامه مطلب خود تعریفی از جنبش سبز کرده که مرغ پخته هم خنده اش می گیرد. وی گفته جنبش سبز فارغ از هرگونه افراط گری و خشونت است و شعارش حاکمیت قانون و اجرای قانون اساسی است!
ادعای عضو افراطی حزب مشارکت در حالی مطرح می شود که قانون شکنی و زیر بار معیار قانونی نرفتن عناصری مانند موسوی و کروبی باعث بروز فتنه‌های پس از انتخابات و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر و وارد شدن خسارات مادی و معنوی به حیثیت نظام و مردم شد.

 

 

بررسی علت سقوط سبزها

جلسات آسیب شناسی ظهور وسقوط جنبش به اصطلاح سبز آغاز شد.
در پی حوادث تلخ روز عاشورا و حضورگسترده مردم در راهپیمایی 9 دی و22 بهمن که موجب رسوایی جنبش سبز و محرکین اصلی آن شد برخی سردمداران اصلاحات را وادار به برگزاری جلسات آسیب شناسی سقوط این تحرکات کرده است.
اخبار رسیده از جلسات محفلی حاکی است مرد خاکستری جریان اصلاحات که ترجیح می دهد کمتر درعرصه های علنی ظاهر شود در یکی از این جلسات هفتگی گفته است شعارهای اولیه جنبش سبز با ماه‌های اخیر و بویژه روز عاشورا هیچ تناسبی ندارد و این مطلب قابل بررسی است که چرا این اتفاق افتاد.
وی در ادامه با انتقاد از سردمداری افراد بی فکر در هدایت جنبش سبز که منجر به تندروی و ریزش نیرو در ماههای اخیر شد، گفته است: وقتی افراد عاقل در راس جنبش حضور ندارند نتیجه این می شود که تظاهرات خیابانی به انحراف کشیده می شود و با ریزش نیرو روبرو می شویم چون عده ای به مسائل انتخابات اعتراض دارند اما حاضر نیستند با کل نظام درگیر شوند. گفتنی است در جلسات آسیب شناسی سقوط جنبش سبز یکی از محورهای اصلی بروز این مسائل به رفتارهای نامعقول موسوی و کروبی نسبت داده می‌شود.

 

 

بایکوت خبرهای ریگی در سایتهای حامی سبز

یک سایت اینترنتی حامی فرقه سبز اموی خواستار بایکوت اخبار عبدالمالک ریگی شد!
سایت بالاترین که در طی یک سال گذشته در نقش سخنگوی جنبش سبز و هدایت کننده اغتشاشگران در حوادث بعد از انتخابات عمل کرده است از کاربران خود خواست از انعکاس اخبار و اعترافات شرور عبدالمالک ریگی در رسانه ها جلوگیری کنند.
سایت بالاترین علت این درخواست را جلوگیری از فراموش شدن التهابات به وجود آمده درجامعه و فراموش نشدن جنبش سبز ذکر کرد اما مسئولان سایت بالاترین توضیح نداده اند که میان اقدامات جنایتکارانه ریگی و جنبش سبز چه رابطه ای وجود دارد که انعکاس اخبار این گروهک به جنبش سبز آنان لطمه وارد می‌کند.
گفتنی است سردمداران جنبش به اصطلاح سبز بویژه میرحسین موسوی و کروبی برغم گذشت یک هفته از دستگیری عبدالمالک ریگی و انتشار گزارش اقدامات جنایتکارانه او تاکنون از هرگونه موضع گیری منفی علیه این شرور خودداری کرده اند اما موسوی و کروبی در بیانیه های جداگانه برای زیرسوال بردن حماسه22 بهمن افاضات دشمن پسند بیان کرده‌اند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 88/12/14:: 2:0 عصر     |     () نظر

اپوزیسیون خارج نشین و سران فتنه امروز همه در یک خط هستند

نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: اپوزیسیون خارج‌نشین و سران فتنه امروز همه در یک خط هستند، آنها دنبال این بودند که مبانی و اصول نظام را متلاشی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره اینکه " آن عده از افرادی که رای مردم را قبول نکردند صلاحیت حضور در چارچوب نظام را از دست داده‌اند "، گفت: افرادی که در برابر نظام ایستاده و یا می‌ایستند و البته شعارهایی هم می‌دهند یکی از حرف‌هایشان این است که می‌گویند، مردم خواهان فلان موضوع هستند، این بیان رهبر معظم انقلاب نوعی "مجادله بالّتی أحسن " است که در قرآن مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در برترین جدال بایستی با همان نکات پذیرفته شده‌ طرف مقابل با او روبرو شد، مقام رهبری منظورشان این است که شما که می‌گویید مردم را قبول دارید اگر مردم شما را قبول نداشه باشند چه؟ و اگر شما مردم را قبول نداشته باشید چه؟

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ما که مشروعیت نظام را از جانب خداوند متعال می دانستیم و می‌دانیم و مقبولیت آن را به حمایت مردمی، اما شما که مشروعیت نظام و مقبولیت آن را از مردم می‌دانستید و با این شعارهای مردم سالارانه گوش فلک را کر کرده بودید، در این صورت چه ارتباطی با نظام مردمی خواهید داشت؟ در حالی که مردم شما را کنار گذاشته‌ و متوجه شعارهای توخالی شما شده‌اند، در نتیجه بر مبنای شعار خودتان، شما متعلق به این نظام نخواهید بود.

آقا تهرانی اضافه کرد: برخی شعار می‌دهند که ما حرف مردم را منتقل می‌کنیم، می‌گویند رفراندوم باید انجام شود و مردم دیگر اسلام را قبول ندارند؛ و با اشاره به این فرمایش حضرت امام(ره) که فرمودند: "حکومت‌های قبل برای زمان قاجار بود به ما چه ربطی دارد و چرا به ما تحمیل کردید " مدعی هستند انقلاب و نظام به ما تحمیل شده و تنها خواست جوانان نسل اول انقلاب بوده و گاه این سئوال را مطرح می‌کردند که باید رفراندوم شود تا معلوم شود ملت ایران چه می خواهند ولی شما که حرف از رفراندوم می زدید آیا "رفراندوم نهم دیماه " را ندیدید؟ شما حضور میلیونی 22 بهمن را چگونه توجیه می کنید، مردم در این روز اعلام کردند که نسبت به نظام جمهوری اسلامی پایبند بوده و شما را نمی‌خواهند و حرفتان را قبول ندارند.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مردم شما را قبول نداشته باشند باید خود را اصلاح کنید، یکی از پایه‌های اصلی نظام اسلامی مردمی بودن است و همه می‌دانند که مردم خواهان نظام هستند البته ممکن است عده‌ای از خواص به خاطر امراض نفسانی و مشکلاتی که دارند این موضوع را درک نکنند ولی مردم نشان دادند که سران فتنه را قبول ندارند.

آقا تهرانی درباره دستگیری عبدالمالک ریگی خاطرنشان کرد: در دستگیری این شرور، نظام مقتدر ما نشان داد که با تروریسم چگونه باید برخورد کرد البته جا دارد که از این اقدام مدبرانه و شجاعانه سربازان گمنام امام عصر(عج) تقدیری به سزا داشته باشم چنانکه مردم وفادار به نظام سراسر کشور این تلاش را قدردانی کردند.

وی با اشاره به اینکه معلوم نیست چرا برخی فریب شعارهای غرب را می‌خورند، اضافه کرد: نکته جالب توجه دیگر این است که چرا افرادی که به اروپا و غرب پناهنده شده‌اند نمی‌فهمند که نمی‌توان با مقام ولایت خود را درگیر ساخت، دیدید که در ایام امام حسین(ع) چگونه مردم همه به پا خواستند و امثال مهاجرانی را که تا دیروز در همین مجلس می‌گفت: "ما آداب تقوا نیز دانیم " را کنار زدند؛ به اعتقاد بنده این اشخاص حتی منافع حزب و طرفداران خود را هم درک نمی‌کنند، چه برسد به اینکه بخواهند منافع ملی و مردم را درک کنند.

این نماینده مردم تهران در خانه ملت در ادامه گفتگوی خود با فارس اظهار داشت: اپوزیسیون خارج‌نشین و سران فتنه امروز همه در یک خط هستند، آنها دنبال این بودند که مبانی و اصول نظام را متلاشی کنند ولی همه مشاهد کردند که جایگاه ولایت، حاکمیت و به ویژه اسلامیت و اقتدار مردمی نظام روز به روز بیشتر تثبیت شده و همه اهداف غرب و غرب‌نشینان نقش بر آب شد. در حال حاضر نیز غرب درمانده تر از گذشته شده است که بتواند برای خود و یارانش چاره اندیشی کند.

 

 

تو می خواهی رفتارهای شیک داشته باشی

شیخ اصلاحات که به واسطه مواضعش علیه جمهوری اسلامی، از رسانه های غربی لقب "شیخ شجاع" را دریافت کرده، در این نامه خطاب به رئیس بنیاد باران نوشته است که "تو فقط می خواهی رفتارهای شیک داشته باشی."

، مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتمادملی اخیرا در نامه ای به سید محمد خاتمی، بشدت به رفتار سیاسی او اعتراض کرده است.

شیخ اصلاحات که به واسطه مواضعش علیه جمهوری اسلامی، از رسانه های غربی لقب "شیخ شجاع" را دریافت کرده، در این نامه خطاب به رئیس بنیاد باران نوشته است که "تو فقط می خواهی رفتارهای شیک داشته باشی."

آقای کروبی همچنین از اینکه آقای خاتمی به دنبال رهبری جریان اصلاحات و کسب وجهه است، انتقاد و به این دلیل امکان رهبری کردن اصلاح طلبان برای خودش میسر نیست، تلویحا ابراز ناراحتی کرده است.

شیخ اصلاحات گرچه سعی کرده است که این نامه را بدون اطلاع اطرافیان خود برای رئیس بنیاد باران ارسال کند، با این حال آقای خاتمی بشدت با انتشار و محتوای آن مخالفت کرده است.

نامه اعتراضی کروبی در حالی به خاتمی ارسال شده است که برخی منابع مطلع هم به شبکه ایران خبر دادند، میرحسین موسوی در جلسه ای با حضور گروهی از نزدیکانش، عنوان کرده است: "خاتمی شرایط را برای ما پیچیده تر می کند."

شاید اکنون بتوان حدس دقیق تری درباره علت موضع گیری اخیر آقای خاتمی علیه رویکرد اصلاحات در ماه های اخیر، ارائه داد.

رئیس بنیاد باران چند روز پیش در دیدار جمعی از اصلاح طلبان، سکوت اصلاح‌طلبان در برابر راه‌حل‌های ارائه شده از سوی "خارج نشینان" را اشتباه مهم دوستان خود توصیف کرد و گفت: "ما نباید در برابر تعیین تکلیف خارجی‌ها سکوت می کردیم".

رئیس دولت اصلاحات در این زمینه به عدم تحرک اخیر جریان سیاسی متبوعش هم اذعان کرده و خواستار خروج از "انفعال" شده بود.

اختلافات سران اصلاحات پس از آن جدی تر شده که حضور ده ها میلیونی مردم در راهپیمایی های روز 9 دی ماه و 22 بهمن و مطالبات آنان، بسیاری از راه های پیش روی شخصیت های مطرح اصلاح طلب را ناهموار کرده است.

 

 

سرانجام پرونده قضایی مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شد

با گذشت نزدیک به بیست روز از حماسه ملی 22 بهمن و در حالی که اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، از طرح سوال از وزیر دادگستری به دلیل بی توجهی به موضوع محاکمه فرزندان هاشمی خبر داده بودند، حجت السلام جعفر شجونی دبیر کل جامعه وعاظ تهران اعلام کرد که وزیر دادگستری در جمع این تشکل از تشکیل پرونده هایی برای فرزندان هاشمی رفسنجانی در دستگاه قضایی خبر داده است.

به گزارش رجانیوز، شجونی با اشاره به درخواست رسیدگی به اتهامات مهدی و فائزه هاشمی که از جمله سئوالات روحانیون حاضر در این جلسه بود، گفت: پرونده برای دوتن از فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی تشکیل شده است.
این در حالی است که ماه گذشته نیز سید ابراهیم رئیس معاون اول قوه قضاییه، در نشستی سیاسی در قم با اشاره به اتهامات برخی از فرزندان هاشمی رفسنجانی در حوادث پس از انتخابات، از ارسال پرونده آنها به دادسرای تهران خبر داده بود.

رئیسی با اشاره اراده قوه قضاییه برای برخورد با متخلفین گفته بود: "اراده دستگاه قضایی امروز بر این امر استوار شده است که به هیچ عنوان رسیدگی به اتهامات کسانی که منتسب به خواص هستند را کنار نخواهد گذاشت و پرونده فرزندان هاشمی نیز به دادسرای تهران ارجاع شده و در موعد مقرر در جریان قرار خواهد گرفت."

اما در همین حال چندی پیش هنگامی که دادستان تهران از مهدی هاشمی خواست تا برای پاسخ به اتهامات وارده به وی به ایران بازگردد، هاشمی با انتشار نامه سرگشاده ای به جعفری دولت آبادی اعتراض کرد که چرا از وی خواسته است به ایران بازگردد.

با گذشت بیش از 8 ماه از انتخابات ریاست جمهوری دهم و حضور برخی از فرزندان هاشمی در ناآرامی های پس از انتخابات که با انتشار گسترده تصاویر آنها در فضای اینترنت و رسانه ملی همراه بود و در حالی که مردم در اکثر گردهمایی های بزرگ خود و بخصوص در گردهمایی تاریخی 9 دی خواستار محاکمه فرزندان هاشمی رفسنجانی شده اند، مشخص نیست دستگاه قضایی به چه دلیل و بر اثر فشار چه گروه هایی همچنان حاضر نیست این متهمان بزرگ حوادث پس از انتخابات را به محکمه قضا بکشاند.

 

 

نماینده ولی فقیه در سپاه

عوامل اصلی فتنه های اخیر به اشتباهات خود پی برده اند

وی اظهار داشت:پس از موضع گیری های مقام معظم رهبری در برابر این فتنه ها فشار افکار عمومی موجب شد تا این افراد در زندانی به وسعت تمام این مملکت دچار تنهایی و انزوا شده و جرات نکنند تا در بین مردم ظاهر شوند.این عناصر باید به رای میلیونی مردم در انتخابات اخیر احترام گذاشته و در مقابل قانون و مواضع رهبری سر تعظیم فرود آورند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:عوامل اصلی فتنه های اخیر به اشتباهات خود پی برده اند اما مردانگی پذیرش و اعتراف به اشتباهات خود را ندارند.

به گزارش بولتن، آیت الله علی سعیدی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز افزود:متاسفانه همین جمود و تحجر بر اشتباهات گذشته آن را سنگین تر می کند و این موضوعی است که سران فتنه باید به آن توجه داشته باشند.

وی اظهار داشت:پس از موضع گیری های مقام معظم رهبری در برابر این فتنه ها فشار افکار عمومی موجب شد تا این افراد در زندانی به وسعت تمام این مملکت دچار تنهایی و انزوا شده و جرات نکنند تا در بین مردم ظاهر شوند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:این عناصر باید به رای میلیونی مردم در انتخابات اخیر احترام گذاشته و در مقابل قانون و مواضع رهبری سر تعظیم فرود آورند.
آیت الله سعیدی گفت:در دوران سازندگی بر اساس تقاضای ریاست جمهوری وقت و شرط مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه به توان مهندسی رزمی این نیرو لطمه ای وارد نشود بخشی از توان مهندسی سپاه در عرصه سازندگی کشور به کار گرفته شد.

وی ادامه داد:سیاست قرارگاه خاتم الانبیاء بر آن است تا پروژه های ملی که بخش خصوصی کمتر در آن توان رقابت دارند را اجرا نماید.

این مقام مسوول گفت:شعار ها و استراتژی های ما در طول دوران پس از انقلاب اسلامی ثابت بوده و در عرصه های داخلی و بین المللی هر کجا صحبت از اسلام بوده است ما با جدیت وارد عرصه شده ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم وحدت تمامی اقشار و گروه ها افزود:ما هیچگاه در انقلاب شعار فرقه ای نداده ایم بلکه شعار ما همواره دفاع از مسلمانان و بیداری آنان بوده است.

 

 

عزت سحابی رهبر جدید سبزها

یک عضو حزب مشارکت برای جنبش شکست خورده سبز رهبر جدید معرفی کرد!
علی مزروعی از اعضای مرکزیت حزب مشارکت در مطلبی که سایت نوروز منتشرکرده است خواستار سپردن نقش ویژه در هدایت و راهبری جنبش سبز به عزت سحابی شد.
وی مدعی شد: سحابی به خاطر سوابق مبارزات ضد استبدادی می تواند این جنبش را از وضعیت فعلی نجات دهد.
مزروعی در ادامه مطلب خود تعریفی از جنبش سبز کرده که مرغ پخته هم خنده اش می گیرد. وی گفته جنبش سبز فارغ از هرگونه افراط گری و خشونت است و شعارش حاکمیت قانون و اجرای قانون اساسی است!
ادعای عضو افراطی حزب مشارکت در حالی مطرح می شود که قانون شکنی و زیر بار معیار قانونی نرفتن عناصری مانند موسوی و کروبی باعث بروز فتنه‌های پس از انتخابات و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر و وارد شدن خسارات مادی و معنوی به حیثیت نظام و مردم شد.

 

 

بررسی علت سقوط سبزها

جلسات آسیب شناسی ظهور وسقوط جنبش به اصطلاح سبز آغاز شد.
در پی حوادث تلخ روز عاشورا و حضورگسترده مردم در راهپیمایی 9 دی و22 بهمن که موجب رسوایی جنبش سبز و محرکین اصلی آن شد برخی سردمداران اصلاحات را وادار به برگزاری جلسات آسیب شناسی سقوط این تحرکات کرده است.
اخبار رسیده از جلسات محفلی حاکی است مرد خاکستری جریان اصلاحات که ترجیح می دهد کمتر درعرصه های علنی ظاهر شود در یکی از این جلسات هفتگی گفته است شعارهای اولیه جنبش سبز با ماه‌های اخیر و بویژه روز عاشورا هیچ تناسبی ندارد و این مطلب قابل بررسی است که چرا این اتفاق افتاد.
وی در ادامه با انتقاد از سردمداری افراد بی فکر در هدایت جنبش سبز که منجر به تندروی و ریزش نیرو در ماههای اخیر شد، گفته است: وقتی افراد عاقل در راس جنبش حضور ندارند نتیجه این می شود که تظاهرات خیابانی به انحراف کشیده می شود و با ریزش نیرو روبرو می شویم چون عده ای به مسائل انتخابات اعتراض دارند اما حاضر نیستند با کل نظام درگیر شوند. گفتنی است در جلسات آسیب شناسی سقوط جنبش سبز یکی از محورهای اصلی بروز این مسائل به رفتارهای نامعقول موسوی و کروبی نسبت داده می‌شود.

 

 

بایکوت خبرهای ریگی در سایتهای حامی سبز

یک سایت اینترنتی حامی فرقه سبز اموی خواستار بایکوت اخبار عبدالمالک ریگی شد!
سایت بالاترین که در طی یک سال گذشته در نقش سخنگوی جنبش سبز و هدایت کننده اغتشاشگران در حوادث بعد از انتخابات عمل کرده است از کاربران خود خواست از انعکاس اخبار و اعترافات شرور عبدالمالک ریگی در رسانه ها جلوگیری کنند.
سایت بالاترین علت این درخواست را جلوگیری از فراموش شدن التهابات به وجود آمده درجامعه و فراموش نشدن جنبش سبز ذکر کرد اما مسئولان سایت بالاترین توضیح نداده اند که میان اقدامات جنایتکارانه ریگی و جنبش سبز چه رابطه ای وجود دارد که انعکاس اخبار این گروهک به جنبش سبز آنان لطمه وارد می‌کند.
گفتنی است سردمداران جنبش به اصطلاح سبز بویژه میرحسین موسوی و کروبی برغم گذشت یک هفته از دستگیری عبدالمالک ریگی و انتشار گزارش اقدامات جنایتکارانه او تاکنون از هرگونه موضع گیری منفی علیه این شرور خودداری کرده اند اما موسوی و کروبی در بیانیه های جداگانه برای زیرسوال بردن حماسه22 بهمن افاضات دشمن پسند بیان کرده‌اند.

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط انقلابی 88/12/14:: 11:0 صبح     |     () نظر
<      1   2   3